Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74297/2018/20(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання гуманітарних наук
: міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчен. Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. Івана Франка.- Дрогобич

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Токаленко П. Висвітлення сучасниками Першої російської революції політики царської реакції 1905–1910 років. - C. 4-9.
  4. Хоркава І. Наукові семінари як невіддільний складник навчально-виховного процесу у Львівській богословській академії УГКЦ упродовж 20-30-х рр. ХХ ст.. - C. 10-17.
  5. Черемісін О. Модернізаційні заходи міського самоврядування Херсона у сфері благоустрою в другій половині XIX – на початку XX ст.. - C. 18-21.
  6. Щедрин А. Проблема "CETI – SETI" в контексте истории науки и техники. - C. 22-25.
  7. Михайлова Р. Про наукові дефініції "мистецька" та "художня" школа. - C. 26-29.
  8. Пасічняк Л. Традиційна інструментальна музична культура українців повіту Марамуреш (Румунія). - C. 30-34.
  9. Товтин Н. Іван Югасевич – талановитий український укладач та переписувач літургійно-позацерковних музичних збірників XVIII – XIX ст. (до питання його приналежності українській культурі у деяких дослідженнях сучасних дослідників). - C. 35-41.
  10. Триколенко C. Природні форми мінералів у ювелірній творчості Андрія Комарова. - C. 42-45.
  11. Фабрика-Процька О. Музичний фольклор як ідентифікація українців Пряшівщини (Словаччина). - C. 46-52.
  12. Пастернак Т. Стратегії епідейктичного дискурсу в жанрі інавгураційної політичної промови. - C. 53-57.
  13. Радіонова К. Критерії й особливості ідеографічної класифікації стійких компаративних одиниць англійської мови. - C. 58-62.
  14. Teрехова С., Рудницький Г. Універсальна проблема добра й зла та її інтерпретація в детективному романі "Відповідь знає лише Еванс" A. Крісті (поліпарадигмальний аналіз). - C. 63-66.
  15. Тищенко З. Стилістико-синтаксична організація контекстів із ключовим словообразом кінь у поезії Т. Мельничука. - C. 67-73.
  16. Ткаченко Н. Семантичні процеси утворення репрезентацій простору в британському й американському варіантах англійської мови. - C. 74-77.
  17. Храбан Т. Прагматичний аспект функціонування інтернет-мемів під час російсько-українського конфлікту. - C. 78-83.
  18. Чікарькова М. Образ Музи в українській поезії кінця ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 84-87.
  19. Шапочкіна О. Репрезентація предикатів емоційно-психічного стану у давньогерманських мовах. - C. 88-92.
  20. Онишків З. Модель закладу загальної середньої освіти сільської місцевості в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 93-96.
  21. Петрикіна А. Формування творчої активності в учнів 5–8 класів з порушеннями зору засобами музейної педагогіки: теоретичні передумови дослідження проблеми. - C. 97-101.
  22. Пожарська Н. Лінгвокогнітивні процедури регулювання референції на мікрорівні. - C. 102-106.
  23. Прищепа С. Проектування виховної діяльності класного колективу як засіб формування ключових компетентностей учнів. - C. 107-110.
  24. Северіна Т. Формування навчальної автономії студента в позааудиторній діяльності. - C. 111-115.
  25. Січкаренко Г. Професійна мотивація педагогів. - C. 116-119.
  26. Скворцова С. Навчання математики учнів – представників цифрового покоління. - C. 120-124.
  27. Строгаль Т. Застосування інтермодального підходу на уроках мистецтва (музичний компонент). - C. 125-130.
  28. Тесленко С. Виховання національно-патріотичних почуттів старших дошкільників у процесі ознайомлення з рідним краєм. - C. 131-137.
  29. Толмачова І., Бахмутська В. Педагогічна характеристика iнформаційно-комунікаційної компетентності вчителя. - C. 138-143.
  30. Трифонова О., Кагдіна Л. Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку в мовленнєвотворчій діяльності. - C. 144-147.
  31. Удич З. Практикум "інклюзивна освіта" в організації навчальної діяльності майбутніх педагогів. - C. 148-153.
  32. Цзінь Л. Стан навчальних матеріалів щодо вимог до формування лінгвокультурної компетентності учнів початкових класів загальноосвітніх шкіл. - C. 154-162.
  33. Шахрай В. Роль ціннісно-диспозиційного складника у становленні соціальної компетентності особистості. - C. 163-168.
  34. Шевченко В. Методологічні орієнтири до формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування у процесі професійної підготовки. - C. 169-175.
  35. Шлєіна Л. Ґендерна культура студентської молоді закладу вищої освіти. - C. 176-180.
2018
Вип. 20(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського