Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74279/2013/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія
: зб..- Чернігів
Problems of social work: philosophy, psychology, sociology

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Філософія

  4. Ярошовець В. І. Морально-гуманістичний аспект української філософії як основа трансформації національного соціуму. - C. 8-13.
  5. Ємець Н. А. Сучасні філософські підходи до різновиявів буття та їх вплив на процес соціалізації людини. - C. 13-19.
  6. Ольховик М. В. Трансформація поняття "професійно орієнтована особистість" в освітній діяльності за умов (пост)інформаційного суспільства. - C. 19-23.
  7. Шакун Н. В. Філософія як методологія теорії і практики соціальної роботи. - C. 23-26.
  8. Юрис Т. А., Юрис С. А. Труд в системе ценностных ориентаций личности. - C. 26-28.
  9. Захаріна М. І. Значення доробку В. В. Зеньковського в контексті сучасної соціальної роботи. - C. 29-32.
  10. Вербицька А. В. Вчення C. Б. Кримського про софійність людського буття як методологічна основа соціальної роботи. - C. 33-37.
  11. Розділ 2. Культурологія

  12. Личковах В. А. "Псевдо" в культурі: PR тіла як "нібитологія" людського буття. - C. 38-41.
  13. Андрійчук Т. В. Амітологія П. Сорокіна як прикладна технологія альтруїзації суспільства в контексті сучасної соціальної роботи. - C. 41-48.
  14. Сичова К. В. Роль естетичної антропології у становленні людського чинника сталого розвитку в Україні. - C. 48-51.
  15. Горелько А. В. Соціальні проблеми у творчості Ліни Костенко. - C. 51-54.
  16. Дикуха Ю. О. Українське писанкарство і сучасна естетотерапія. - C. 54-59.
  17. Духно Т. В. Соціальні проблеми у творчості Євгена Сверстюка . - C. 59-61.
  18. Розділ 3. Соціально-гуманітарні виміри сталого розвитку суспільства

  19. Ricarda Rieger Social dimensions of sustainable development. - C. 62-63.
  20. Акименко Ю. Ф., Бречко Є. В. Діяльність громадських організацій міст Чернігова і Славутича щодо формування гендерно збалансованого суспільства. - C. 63-66.
  21. Карчевская Е. Н. Развитие социального туризма в экологически проблемном регионе (на примере Гомельской области). - C. 66-69.
  22. Борисенко М. І. Класифікація форм та методів профорієнтаційної роботи. - C. 69-76.
  23. Корольова Л. І., Маюренко Г. І. Соціальна реабілітація дітей з функціональними обмеженнями у світлі реалізації цілей сталого розвитку. - C. 76-81.
  24. Ревко А. М. Соціальні інновації як основний інструмент підвищення якості життя населення регіонів. - C. 81-85.
  25. Ерёмина Ю. В. Проблемы больших городов в контексте устойчивого развития. - C. 85-89.
  26. Розділ 4. Психологія

  27. Кривоконь Н. І. Концепція соціально-психологічного забезпечення розвитку соціальних послуг в Україні . - C. 90-98.
  28. Бевз Г. М. Соціально-психологічні аспекти захищеності дитини та сім’ї в умовах замісного догляду: теоретичний аналіз. - C. 98-103.
  29. Дем’яненко Ю. О. Застосування наративних методів у роботі соціального працівника. - C. 103-108.
  30. Крейдун Н. П. Деформація соціального інтелекту як фактор девіантної поведінки у старшому підлітковому віці. - C. 108-111.
  31. Лавренко О. В. Моральна регуляція економічної поведінки особистості. - C. 111-117.
  32. Мазур Т. В. Соціально-психологічні аспекти самореалізації особистості в сучасних умовах. - C. 117-121.
  33. Мальцева Т. Є. Інклюзивна освіта - шлях до вищої освіти людей з особливими навчальними можливостями. - C. 121-126.
  34. Міщенко О. О. Образ "людини підприємливої" як чинник економічної культури особистості. - C. 127-133.
  35. Миронюк Є. В. Роль соціального інтелекту в структурі професійної компетентності соціальних працівників. - C. 133-136.
  36. Філіпович В. М. Причини та чинники девіантної поведінки: теоретичний аспект. - C. 136-139.
  37. Бондар Ю. С. Особливості корекції адиктивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. - C. 139-142.
  38. Літошенко Ю. В. Психологічна підготовка та супровід особистого складу підрозділів спеціального призначення. - C. 142-147.
  39. Левицька Н. С. Економічна складова професійної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 147-151.
  40. Мульована Л. І. Профілактика професійної деструкції соціальних працівників: управлінський аспект. - C. 152-156.
  41. Селезньова О. В. Феномен переживання в контексті екологічної психології. - C. 156-160.
  42. Бойко Т. О. Соціальний капітал громади у психологічному вимірі. - C. 161-164.
  43. Розділ 5. Соціологія

  44. Антонова И. В. Индивидуальное здоровье как составляющая успешной интеграции индивидуума в социум. - C. 165-167.
  45. Федоренко В. М. Універсальність науки як соціальний феномен у сучасних умовах розвитку суспільства. - C. 167-172.
  46. Євдокименко Р. І. Роль державного управління у забезпеченні сталого розвитку України. - C. 173-179.
  47. Сталович Н. С., Мамонтова Т. В., Минкова Т. В. Показатель гендерного равенства в современном обществе. - C. 179-182.
  48. Тищенко Н. І., Піроцький Б. Ю. Особливості проблематики спеціальних груп клієнтів в аспекті вітчизняної соціальної роботи. - C. 183-187.
  49. Орешета Ю. В. Особистість і соціокультурне середовище. - C. 187-191.
  50. Бирчак І. М. Значення супервізії в менеджменті соціальної роботи. - C. 192-198.
  51. Казимир А. В. До проблеми формування гендерної культури української молоді. - C. 198-201.
  52. Спиридович Е. Н. Проблемы супружества и семьи в современном социальном учении Русской Православной Церкви. - C. 201-204.
  53. Розділ 6. Педагогіка

  54. Букач М. М. Освітній центр "Університет третього віку" Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського (досвід створення і функціонування). - C. 205-210.
  55. Зайченко І. В. Про деякі правила ефективного використання робочого часу керівником. - C. 211-216.
  56. Бойко О. М., Кабаченко Н. В. Розвиток докторської програми (PhD) із соціальної роботи і соціальної політики в НаУКМА. - C. 217-220.
  57. Карпова І. Г. Національно-патріотичне виховання молоді в сучасних умовах. - C. 220-223.
  58. Мижевич О. М. О гендерном и семейном воспитании современной молодежи в условиях глобализации. - C. 224-227.
  59. Скорик Т В. Методи музичної терапії у соціальній роботі. - C. 227-234.
  60. Суровцева И. Ю. Компетенции социального работника: международный и отечественный опыт. - C. 234-237.
  61. Харченко А. А. Методологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферы. - C. 238-245.
  62. Бабакова В. М. Формування професійної компетентності з питань безпеки життєдіяльності у майбутніх фахівців соціальної роботи. - C. 245-249.
  63. Волковницька Т. М. Формування професійних компетенцій майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі. - C. 249-253.
  64. Лещенко М. Є. Моральне виховання: історичний аспект (Україна, друга половина ХХ століття). - C. 253-257.
  65. Лєскова Л. Ф. Значення особистісного підходу у процесi підготовки менеджерів із соціальної роботи. - C. 258-263.
  66. Мекшун А. Д. Засади правової компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 263-269.
  67. Васюта О. І. Головні засади формування здоров’язберігаючої компетентності бакалаврів соціальної роботи. - C. 269-272.
  68. Крупа В. В. Значення знань теорії та практики валеології у підготовці фахівців з фізичної реабілітації. - C. 272-275.
  69. Лейчук Р. М. Соціальна адаптація дітей молодшого шкільного віку в межах науково-технічної творчості позашкільної освіти. - C. 275-278.
2013
№ 1 (2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського