Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74237/2014/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професійна освіта: проблеми і перспективи
: зб. наук. пр..- Київ–Сімферополь

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія і методологія професійної освіти і навчання

  4. Боднарук І. І. Компоненти, критерії, показники та рівні готовності майбутніх соціальних працівнкиів до професійної діяльності. - C. 3-8.
  5. Гириловська І. В. Бенчмаркінговий підхід до здійснення моніторингу якості освітньої діяльності професійно-технічних навчальних закладів. - C. 8-12.
  6. Демянчук М. Р. Критерії, компоненти, показники, рівні і стан сформованості основ професійної компетентності майбутніх бакалаврів медсестринської справи. - C. 12-17.
  7. Залібовська-Ільніцька З. В. Специфіка роботи соціального педагога в ДНЗ з дітьми, які мають особливі потреби. - C. 17-22.
  8. Козак А. Р. Сучасні проблеми фахової підготовки майстрів ресторанного обслуговування. - C. 23-27.
  9. Козяр М. М. Сучасні проблеми підготовки майбутніх інженерів у галузі охорони праці. - C. 27-31.
  10. Кулалаєва Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній освіті будівельників. - C. 32-36.
  11. Макаренко А. І. Окремі аспекти розробки методики викладання матеріалознавства для майбутніх учителів технологій. - C. 36-40.
  12. Пілевич О. А. "Культура", "Професійна культура" як базові категорії дослідження професійної культури майбутнього економіста. - C. 41-46.
  13. Пятничук Т. В. Обґрунтування моделі формування професійної компетентності майбутніх опоряджувальників будівельних. - C. 46-51.
  14. Савельєв М. Г. Забезпечення наступності формування професійної компетентності студентів в умовах навчально-наукового комплексу "коледж-університет. - C. 51-55.
  15. Яворська Т. М. Структура, критерії та рівні сформованості самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців економічної галузі. - C. 56-61.
  16. Розділ 2. Теорія і практика галузевого управління

  17. Грушева А. А. Моделювання управлінської компетентності студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. - C. 62-67.
  18. Помаран П. І. Маркетингове управління птнз як об’єктивна необхідність в умовах ринкової економіки: результати експерименту. - C. 67-72.
  19. Кузьмінська Л. Д. Вітчизняний досвід соціального партнерства в управлінні професійно-технічною освітою: проблеми та перспективи розвитку. - C. 72-76.
  20. Розділ 3. Кадрове забезпечення професійної освіти і навчання

  21. Артюшин Г. М. Підвищення кваліфікації науково-педагогічного складу спеціальних кафедр як вагомий чинник удосконалення професійної підготовки співробітників служби безпеки України. - C. 77-81.
  22. Вітюк О. І. Використання методу проектів у формуванні професійної компетентності молодших спеціалістів технічного профілю у коледжах. - C. 82-86.
  23. Герасименко О. А. Мультимедійні інформаційні технології як засіб реалізації проектів у трудовому навчанні. - C. 86-90.
  24. Малич Н. Г. Развитие инженерного мышления у студентов на примере использования моделей расчета основных параметров машин для земляных работ. - C. 90-95.
  25. Михнюк М. І. Педагогічні умови розвитку професійної культури викладачів спеціальних дисциплін будівельного профілю. - C. 96-101.
  26. Москалюк Г. О., Чернецька О. Ю. Напрями вдосконалення системи викладання облікових дисциплін у вищих навчальних закладах економічного спрямування. - C. 101-107.
  27. Поповський Ю. Б. Системотворчі функції змісту організації навчання на основі комп’ютерних розумних технологій. - C. 108-112.
  28. Сичов Р. О. Проблемно-орієнтоване навчання як засіб розвитку когнітивних та соціальних навичок студентів-медиків. - C. 113-119.
  29. Тінькова Д. С. Формування професійної компетентності газозварників у процесі вивчення математики у ПТНЗ. - C. 119-124.
  30. Розділ 4. Професійна педагогіка: вітчизняний і зарубіжний досвід

  31. Гарапко В. І. Міжнародний вимір проблеми інформаційних технологій у підготовці вчителів початкової школи. - C. 125-129.
  32. Зеліковська О. О., Степаненко О. І. Особливості сучасної методики викладання англійської мови професійного спрямування у немовних вищих навчальних закладах. - C. 130-133.
  33. Остапенко А. А. Особенности классического университета как элитарного вуза. - C. 134-136.
  34. Подолянська А. О. Зміст, форми та методи професійної підготовки філологів у Великій Британії на прикладі Лідського університету. - C. 137-141.
  35. Подолянська Н. О. Історичні умови формування державної мовної політики США та її вплив на розвиток мовної освіти. - C. 141-147.
2014
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського