Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атаманчук В. П. Цифрова гуманітаристика в наукових вимірах. - C. 3-9.
  4. Вдович С. М. Особливості наукової діяльності студентської молоді в закладі вищої освіти. - C. 10-18.
  5. Гриценок І. А. Методика розвитку підприємницької активності учнівської молоді засобами проєктної діяльності. - C. 19-27.
  6. Довгань Л. І. Тлумачення інформаційного контенту як елемент професійної компетентності майбутніх перекладачів. - C. 28-36.
  7. Загородня А. А., Середіна І. А. Соціально-антропологічні ідеї освіти і виховання в науковому осмисленні феноменологів. - C. 37-43.
  8. Ковалькова Т. О. Дослідження ставлення студентів до гендерних проблем сучасності. - C. 44-57.
  9. Kuzmenko O. S., Savchenko I. M., Demianenko V. B. Methodical features of implementation of the relationship between symmetry and asymmetry based on STEM education. - C. 58-66.
  10. Лобода С. М., Родіонов П. Ю. Роль та місце взаємооцінювання в навчанні студентів технічних спеціальностей. - C. 67-72.
  11. Мацюк В. М. Формування дослідницької компетентності учнів гімназій. - C. 73-81.
  12. Олійник І. В. Тренінгові технології як ефективний інструмент оптимізації в майбутніх докторів філософії мотивації та цілепокладання до дослідницької діяльност. - C. 82-90.
  13. Приходнюк В. В., Надутенко М. В., Потапов Г. М. Програмна система інтерактивного відображення здобутків наукових установ. - C. 91-99.
  14. Сліпухіна І. А., Поліщук А. П., Мєняйлов С. М. Педагогіка Монтессорі і STEM-підхід: розвиток ідей конструктивізму в сучасній освіті. - C. 100-108.
  15. Шиховцев Ю. С., Шиховцева Л. Є. Тематичне спрямування теорії інформації як методична стратегія STEM-інтеграції. Приклади з фізики. - C. 109-119.
2022
№ 2 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського