Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2022/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горборуков В. В., Приходнюк В. В., Франчук О. В. Алгоритм конкурентної нормалізації в системі рейтингового оцінювання інтелектуальних досягнень. - C. 3-12.
  4. Гуменюк І. М. Структурно-функційна модель навчання української мови за професійним спрямуванням майбутніх учителів початкових класів і вихователів. - C. 13-20.
  5. Карпенко Ю. П. Гендерні аспекти залучення студентів-медиків до науково-дослідної діяльності. - C. 21-28.
  6. Клєопа І. А., Тютюнник О. І., Коломієць А. А. Методичні прийоми формування математичної мови в іноземних слухачів підготовчого відділення технічного ЗВО. - C. 29-37.
  7. Коллі-Шамне А. В., Татаренко А. О. Психолого-педагогічні особливості навчальної взаємодії вчителя фізики із старшокласниками при проведенні лабораторних робіт в умовах інформатизації освітнього процесу. - C. 38-46.
  8. Кудикіна Н. В., Савченко Я. В. Особливості музейної педагогіки як інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти. - C. 47-54.
  9. Kuzmenko O. S., Savchenko I. M., Demianenko V. B. Theoretical and methodological fundamentalization of science education in the conditions of integration of physics and professionally oriented disciplines on the basis of STEM-education. - C. 55-67.
  10. Куліш О. В., Сірик І. В. Подолання конфлікту як етап формування професійної ідентичності майбутніх психологів. - C. 68-75.
  11. Лобода С. М., Родіонова О. В. Застосування мультимедійних технологій у підготовці бакалаврів технічних спеціальностей. - C. 76-84.
  12. Мосякова І. Ю. Закономірності освітнього менеджменту багатопрофільних закладів позашкільної освіти в умовах автономії. - C. 85-91.
  13. Пащенко Т. М. Кваліметричний підхід у реалізації методичної системи оцінювання якості підготовки фахівців у коледжах будівельного профілю. - C. 92-100.
  14. Сергеєва Л. М., Микитюк С. М. Впровадження моделі розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики. - C. 101-109.
  15. Слободянюк Т. Б. Формування педагогічної рефлексії: здійснення системної регуляції у майбутніх педагогів з мистецтвознавства. - C. 110-119.
2022
№ 1 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського