Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2018/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Стрижак О. Є., Патрикєєва О. О. Вступне слово. - C. 5.
  4. Бирка М. Ф. Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM-освіти в Україні. - C. 6-24.
  5. Безродна Т. М., Гордієнко Н. В. Інформаційно-комунікаційні технології STEM- освіти в сільській школі. - C. 24-37.
  6. Воронкін О. С. Віртуальний лабораторний практикум "Електричний струм". - C. 38-59.
  7. Дячок С. О. Упровадження елементів STEM- (STEAM- чи STREAM- освіти на уроках зарубіжної літератури через проектно-досліницьку діяльність. - C. 59-70.
  8. Іваненко С. С. Екологічне виховання як засіб формування життєвих компетенцій особистості школяра з елементами впровадження STEAM-освіти. - C. 70-83.
  9. Іванов С. А. Розв’язання задач з фізики методами комп’ютерного моделювaння (VPython, GlowScript, Trinket). - C. 83-95.
  10. Клунко Р. Ю. Проблема формування правової компетентності майбутніх вчителів загальноосвітніх шкіл УКРАЇНИ в контексті STEM-освіти. - C. 95-106.
  11. Луценко В. Ю., Стецюк Л. І. STEM-навчання: використання засобів робототехніки при вивченні інформатики змістова лінія "основи алгоритмізації та програмування". - C. 106-119.
  12. Славич А. П. Застосування STEM-технологій на заняттях гуртка початкового технічного моделювання на прикладі виготовлення рухомої іграшки "Спінер". - C. 119-128.
  13. Співак О. Л., Петрікін С. В. STEM-освіта у Красноградському НВК № 3 як механізм формування успішної особистості в умовах упровадження нової української школи. - C. 129-140.
  14. Соколов В. А., Ревнюк О. М., Лучковський А., Новіцький А. Парадигма STEM-освіти в контексті курсу робототехніки нової української школи. - C. 140-153.
  15. Савченко І. М., Легун В. Т., Юрова О. Л. Інноваційні пошуки: створення STEАM-центру" на базі державного професійно-технічного навчального закладу "Криворізький навчально- виробничий центр". - C. 153-162.
  16. Туз І. А. Досвід створення навчально-розвивальних програм з математики в середовищі SCRATCH. - C. 162-174.
  17. Шибка О. С. Астрономія для малюків: практичний досвід впровадження STEM-курсу для дітей молодшого віку. - C. 175-189.
  18. Шубіна О. П. Фактори, які впливають на вибір учнями майбутньої професії у сфері STEM. - C. 190-203.
  19. Персоналії авторів. - C. 204-205.
2018
№ 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського