Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2018/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Башук Л., Стрижак О. Вступне слово. - C. 5-6.
  4. Букун О. Педагогіка партнерства як засіб самореалізації ліцеїста в умовах інноваційного закладу освіти. - C. 7-14.
  5. Кондрашов М. Управління якістю освітнього процесу в системі ліцейської освіти. - C. 15-25.
  6. Клім-Клімашевська Г., Кондрашова Л. "Лабораторія підготовки творчого вчителя" як форма наукового співробітництва педагогів Польщі й України. - C. 26-34.
  7. Литвинова О. Інноваційні форми організації навчальної діяльності учнів на уроках хімії. - C. 35-46.
  8. Полякова В. Удосконалення муніципального управління щодо питання організації і проведення зовнішнього незалежного оцінювання на місцевому рівні. - C. 47-58.
  9. Лавріненко Т. Освітнє онлайн-середовище як засіб самореалізації педагогів та учнів. - C. 59-66.
  10. Мурза Л. Програма "Lazarus" як основа формування інформаційно-цифрових компетентностей учнів в допрофільних класах. - C. 67-80.
  11. Швед С. Організація роботи наукових гуртків МАН України в умовах розвитку ІТ-технологій. - C. 81-87.
  12. Труханенко Г. Упровадження STEM-освіти в ліцеї: крок до консолідації базових знань із профільних предметів. - C. 88-95.
  13. Католіченко О. Екологічна спрямованість дослідницьких робіт учнів як важлива складова STEM-підходів в екологічній освіті. - C. 96-103.
  14. Фадєєва О. Інтегрований курс "Англійська мова для фізиків" як засіб реалізації STEM-навчання. - C. 104-115.
  15. Шапран Л., Чаговець Б. Модель формування готовності вчителя до STEM-навчання в інноваційно- освітньому просторі ліцею. - C. 116-129.
  16. Козлова Н. Нові підходи до організації навчально-виховного процесу в ліцеї для обдарованих учнів. - C. 130-138.
  17. Кондрашова К. Превенція – важлива складова професіоналізму творчого вчителя. - C. 139-148.
  18. Кондрашова Л. Розвиток творчих якостей особистості – стратегія сучасної ліцейської освіти. - C. 149-158.
  19. Луценко К. Формування мовленнєвої компетенції старшокласників засобами моделювання рольових ситуацій на уроках англійської мови. - C. 159-167.
  20. Харитонов В., Харитонова Т. Особливості співпраці з батьками учнів-членів МАН України. - C. 168-178.
  21. Федоров Д. Збільшення комфорту життя за допомогою інтелектуальних машин "Безпечний будинок". - C. 179-185.
  22. Биндю Т., Дудка Л. Діти та молодь у контексті реалізації політики державного атеїзму в Україні в другій половині 1920-х – 1930-х роках. - C. 186-195.
  23. Копичинська О. Розвиток науково-дослідницьких інтересів учнів на уроках математики і фізики. - C. 196-204.
  24. Перегуда Н. Впровадження моделей комп’ютерно-орієнтованого середовища – перспективний напрям модернізації освітнього процесу. - C. 205-218.
  25. Тропіна І., Храпач Г. Формування компетентності "підприємливість" здобувачів закладів освіти в позаурочний час. - C. 219-229.
  26. Тропіна М. Заклад освіти як інститут соціалізації та виховання особистості. - C. 230-258.
  27. Персоналії авторів. - C. 259-261.
2018
№ 12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського