Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2017/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Стрижак О., Патрикеєва О. Вступне слово. - C. 5-7.
  4. Патрикеєва О., Черноморець В. Сучасні засоби формування STEM-грамотності. - C. 8-16.
  5. Андрієвська В., Білоусова Л. Міждисциплінарний підхід до навчання учнів молодшого шкільного віку у форматі STEAM-освіти. - C. 17-25.
  6. Корсак К. Національна нооосвіта для ХХІ століття. - C. 26-34.
  7. Бутурліна О. Філософсько-освітня рефлексія STEM-інновацій. - C. 35-46.
  8. Савченко І., Савченко Я. STEM-освіта як ключовий фактор формування креативної особистості юного дослідника. - C. 47-60.
  9. Ростока М. STEM-підхід у контексті формування інтелектуального потенціалу України. - C. 60-67.
  10. Кальной С. Концептуальна модель організації корпоративної бази знань, як засобу інформаційної підтримки STEM-освіти. - C. 68-75.
  11. Постова К. Передумови та перспективи STEM-освіти в Україні. - C. 75-82.
  12. Лозова О., Горбенко С., Гончарова Н. Використання засобів STEM-навчання в умовах модернізації системи позашкільної освіти. - C. 82-87 .
  13. Стрижак О., Чернецький І., Поліхун Н., Сліпухіна І. Ключові поняття STEM-освіти. - C. 88-103.
  14. Гончарова Н. Понятійно-категоріальний апарат з проблеми дослідження аспектів STEM-освіти. - C. 104-114.
  15. Крутій К., Грицишина Т., Стеценко І. STREAM – освіта для дошкільників або "стежинки у всесвіт". - C. 115-122.
  16. Вербицький В. Впровадження агробіологічної STEM-освіти. - C. 123-131.
  17. Кузьменко О. Фізичний експеримент як фактор розвитку світи у вищих навчальних закладах технічного профілю. - C. 131-143.
  18. Воронкін О. Використання елементів STEАM-освіти під час розгляду базових питань шкільної програми фізики з кінематики механічного руху. - C. 144-160.
  19. Попова М. Онтологічний реєстр архівних документів, пов’язаних з життям, творчістю та вшануванням пам’яті Т. Г. Шевченка, як інструмент STEАM-освіти. - C. 161-173.
  20. Павлиш Т. Розвиток професійної мобільності викладача інформатики в умовах STEM-освіти. - C. 173-182 .
  21. Багашова В., Ісак Т. STEM-освіта – від уроку до інновації. - C. 183-196.
  22. Гриньова О., Цунікова І. Трансформація інформаційно-освітнього середовища в контексті впровадження STEM-навчання. - C. 197-207.
  23. Бабійчук С. Науково-дослідницькі роботи учнів-членів Київської Малої академії наук, виконані з використанням концепту STEM-освіти. - C. 208-219.
  24. Лакоза Н., Білик Ж. Природничо-наукова дослідницька екскурсія як елемент STEM-підходу в освіті у контексті організації профільного навчання. - C. 219-232.
  25. Лавриченко Н. Теоретична і прикладна значущість авторської моделі обдарованості А. Танненбаума. - C. 232-245.
  26. Кириленко С. Модель навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку. - C. 246-255.
  27. Бережна Т. Структурні компоненти готовності учителів до здоров’язбережувальної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 256-269.
  28. Відомості про авторів. - C. 270-273.
2017
№ 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського