Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. О. Інноваційність – важлива ознака функціонування сучасної освіти та здійснення педагогічної діяльності. - C. 8-14.
  4. Лісовий О. В. Критерії та показники визначення рівнів сформованості в дітей дошкільного і шкільного віку навчально-дослідницьких умінь, необхідних для вияву пізнавальної самостійності в інформаційно-освітньому середовищі Малої академії наук україни. - C. 14-20.
  5. Іваницька Н. А., Іваницька Ю. А., Чернецький І. С. Застосування методики веб-квесту для самостійного проведення учнями малої академії наук України теоретичного дослідження з фізики. - C. 20-27.
  6. Коновальчук В. І. До проблеми філософських засад освітнього простору. - C. 27-33.
  7. Нікітіна О. О. Загальнонавчальні вміння та навички як предмет наукових пошуків (80-ті роки ХХ – початок ХХІ століття). - C. 33-39.
  8. Чернецька Т. І. Суть навчально-дослідницької діяльності в контексті організації різноспособового учіння. - C. 40-48.
  9. Ленів З. П. Формування та розвиток інформаційно-освітнього Середовища педагогічного ВНЗ в умовах модернізації освіти. - C. 49-54.
  10. Петрова Л. Г., Ніколаєнко С. П. Використання WIKI-технології для організації lifelong learning педагогів Сумщини. - C. 54-60.
  11. Гагаріна Н. П., Ємєліна Л. І. Розвиток музичних здібностей у старших дошкільників з використанням елементів інноваційних технологій. - C. 61-67.
  12. Зайцева Л. І. Роль експериментальної діяльності в засвоєнні наукових знань про об’єкти довкілля дітьми дошкільного віку. - C. 67-75.
  13. Водолазська Т. В. Дослідницька стратегія навчання в освітньому середовищі початкової школи. - C. 76-82.
  14. Гончарук В. О. Особливості розвитку творчого потенціалу дітей молодшого шкільного віку в умовах загальноосвітньої школи. - C. 82-88.
  15. Котелянець Н. В. Дослідницька діяльність на уроках трудового навчання – джерело формування спостережливості молодших школярів. - C. 88-95.
  16. Марущак О. М. Кримськотатарські періодичні видання для дітей: на допомогу навчальному процесу. - C. 95-100.
  17. Нагорнова А. Ю. Проблема формирования эмпатических установок у младших школьников средствами метафоры. - C. 100-104.
  18. Павлюк Р. О. Розвиток емоційної сфери учнів початкової школи засобами творення віртуально-навчального іншомовного середовища. - C. 104-111.
  19. Цимбалару А. Д. Особливості моделювання освітнього простору молодших школярів в умовах варіативності організаційних форм навчання. - C. 111-119.
  20. Черняченко Л. М. Структурно-змістовий аналіз букварів (на прикладі підручників, діючих у школах Житомирщини). - C. 119-123.
  21. Чупріна О. В. Психолого-педагогічний аспект використання мультимедійних технологій в сучасній початковій школі. - C. 123-126.
  22. Бузько В. Л. Організація навчально-дослідницької діяльності учнів в основній школі як засіб формування пізнавального інтересу до фізики. - C. 127-135.
  23. Вікторіна О. М. Матеріали до "словника степових і суміжних говірок Середнього Дніпро-Бузького межиріччя" (назви їжі та напоїв II). - C. 135-146.
  24. Голодюк Л. С. Формування навчально-дослідницьких умінь учнів з математики: системний підхід. - C. 146-156.
  25. Калюжна Л. Б. Використання елементів біографічного аналізу в процесі навчально-дослідницької діяльності учнів під час вивчення творчості Василя Симоненка. - C. 157-165.
  26. Клішевич Н. А. Соціально-педагогічні умови формування організаційно-адаптаційних умінь підлітків у процесі особистісного становлення. - C. 165-171.
  27. Небеленчук І. О. Навчально-дослідницька діяльність учнів у процесі аналізу творів українських і російських письменників про місто Єлисаветград - Кіровоград. - C. 171-180.
  28. Омельчук С. А. Мовна навчально-дослідницька діяльність учня в системі навчання української мови. - C. 180-190.
  29. Рибалко Л. М. Упровадження еколого-еволюційного підходу в практику шкільного навчання біології. - C. 190-194.
  30. Савош В. О. Моделювання як засіб формування в старшокласників умінь самостійно розв’язувати фізичні задачі. - C. 195-200.
  31. Топузов О. М. Проблемне навчання географії як умова реалізації діяльнісного підходу. - C. 200-206.
  32. Голубовський О. В. Науково-дослідницька діяльність учнів з особливими потребами у процесі підготовки фахівців (із досвіду роботи житомирського вищого професійного училища-інтернату). - C. 206-210.
  33. Еремина Л. И. Креативное развитие студентов в процессе социализации. - C. 210-221.
  34. Когут І. В. Особливості формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя у контексті розвитку навчально- дослідницьких умінь учнів. - C. 221-229.
  35. Шелег Т. В. Дитяча творчість як передумова життєтворчості. - C. 230-235.
  36. Яременко Л. А. Творчість і креативність: смисловий концепт та умови розвитку. - C. 236-243.
  37. Антас-Ящук А., Никитин С. Современные формы семейной патронажной опеки в Польше. детские поселения SOS. - C. 244-251.
  38. Дяченко-Лисенко Л. М. Порівняльно-типологічні дослідження лексики кінця XX – початку XXI сторіччя в контексті реконструкції окремих фрагментів і блоків давньої слов’янської духовної культури. - C. 252-257.
  39. Кашуба Л. В. Особливості використання образотворчого мистецтва в процесі розвитку зв’язного мовлення дітей з психофізичними порушеннями. - C. 257-264.
  40. Климова К. Я. Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативності сучасного педагога. - C. 264-269.
  41. Міцай Ю. В. Особливості організації навчально-дослідницької діяльності школярів в умовах учнівського лісництва. - C. 269-279.
  42. Нос Л. С. Можливості використання прогресивних ідей канадського досвіду у вищих педагогічних закладах україни. - C. 279-286.
  43. Рогуска А. Деятельность локальных и региональных сми в пользу социума потребителей в образовательном контексте. - C. 286-297.
  44. Тылюсь У. Совершенствование прагматического потенциала cамовоспитания среди учеников современной школы. - C. 297-307.
  45. Nazaruk S., Nikitin S. Multicultural education as an opportunity to develop within a community positive attitudes towards refugees. - C. 307-315.
  46. Козяр О. С. Навчально-дослідницька діяльність як засіб формування творчості учнів. - C. 316-321.
  47. Правий В. П. Організація навчально-дослідницької діяльність учнів у позаурочний та позанавчальний час: з досвіду роботи. - C. 321-327.
  48. Відомості про авторів. - C. 328-331.
2014
№ 5
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського