Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. О. Освітня діяльність малої академії наук україни у вимірі глобалізаційних процесів сучасності. - C. 7-13.
  4. Лісовий О. В. Новітні тенденції розвитку позашкільної освіти та їх реалізація в умовах інноваційного функціонування Малої академії наук України. - C. 14-20.
  5. Ковбасенко Л. І. Формування у дітей потреби вчитися впродовж життя: ключова ідея позашкільної освіти України. - C. 20-30.
  6. Цвірова Т. Д. Історичний аналіз методів організації навчально- виховної роботи в позашкільних закладах різних типів в Україні в контексті формування творчої активності особистості. - C. 31-38.
  7. Андрющенко Т. К. Деякі методичні аспекти формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності у процесі дослідницької діяльності. - C. 39-49.
  8. Вознюк О. В. Формування дослідницьких умінь та актуалізація дослідницьких здібностей у дітей і молоді. - C. 50-62.
  9. Гужанова Т. С. Формування екологічної культури дошкільника. - C. 62-65.
  10. Довга Т. Я. Навчально-організаційні вміння: історичний контекст, сутнісний зміст і смислові акценти. - C. 65-74.
  11. Зайцева Л. І. Ставлення дитини до навколишнього світу: сутність та межі осягнення. - C. 74-82.
  12. Калюжна Л. Б. Психологічні аспекти навчання англійської мови в початковій школі. - C. 82-88.
  13. Коновальчук М. В. Формування творчої особистості молодшого школяра у процесі художньої навчально-дослідницької діяльності. - C. 89-95.
  14. Тарапака Н. В., Гагаріна Н. П. Психолого-педагогічне проектування як інноваційна технологія в дошкільних навчальних закладах. - C. 96-102.
  15. Цимбалару А. Д. Педагогічне проектування освітнього простору в школі і ступеня: підготовка та організація діяльності вчителя в системі внутрішньошкільної методичної роботи. - C. 103-110.
  16. Чернецька Т. І. Технологічне забезпечення організації навчально- дослідницької діяльності молодших школярів. - C. 111-125.
  17. Бузько В. Л. Експериментальні завдання як ефективний засіб формування пізнавальних інтересів учнів. - C. 126-134.
  18. Вікторіна О. М. Навчально-дослідницька діяльність дітей: особливості організації місцевих експедицій під час дослідження ареальних фразеологізмів. - C. 134-142.
  19. Голодюк Л. С. Навчально-дослідницька діяльність учнів: психолого- педагогічний аналіз. - C. 142-156.
  20. Дяченко-Лисенко Л. М. Результативна наукова діяльність учнівської і студентської молоді в Україні: концептуальні засади та інноваційний досвід роботи. - C. 156-166.
  21. Климова К. Я. "Родинна мова" у дослідженнях майбутніх учителів початкових класів під час педагогічної практики. - C. 166-170.
  22. Митрофаненко Ю. С. Розвиток громадянської компетентності учнів засобами краєзнавчої навчально-дослідницької діяльності. - C. 171-174.
  23. Небеленчук І. О. Концепт сонця у творчості Івана Драча. - C. 174-185.
  24. Рудницька Н. Ю. Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у процесі викладання математики в початковій школі. - C. 185-191.
  25. Синиця М. О. Роль методу проектів та мультимедійних технологій в освітньому середовищі ВНЗ. - C. 191-197.
  26. Федірко Ж. В. Готовність учителя географії до розвитку навчально-дослідницьких умінь учнів. - C. 197-203.
  27. Гораш К. В. Інформаційне забезпечення науково-дослідної діяльності студентів у вищих навчальних закладах. - C. 204-217.
  28. Попова М. А. Онтологічний інтерфейс як засіб підвищення ефективності підтримки процесу навчальної взаємодії. - C. 217-224.
  29. Стрижак О. С. Формування інформаційно-освітніх середовищ на основі розподілених систем знань. - C. 224-235.
  30. Чернецький І. С. Проектування навчального середовища експериментальних досліджень учнів в контексті функціонування інформаційно-освітнього середовища національного центру "Мала академія наук України". - C. 235-243.
  31. Коновальчук В. І. Роль креативного вчителя у розвитку творчого потенціалу учня. - C. 244-252.
  32. Шишова О. М. Психолого-педагогічний прояв обдарованості дітей дошкільного віку. - C. 252-258.
  33. Яременко Л. А. Розвиток дитячої творчості: теоретичне підґрунтя та деякі способи практичної реалізації. - C. 259-266.
  34. Безверха О. Д. Особливості порядку слів у середньоанглійському простому реченні. - C. 267-271.
  35. Вижак Л. О. Теоретичні засади і функціональні особливості використання нульових суб’єктів у давньоанглійській мові. - C. 271-275.
  36. Климова О. І. Роль прислівників часу і місця у тексті прологу до "Кентерберійських оповідей" Джефрі Чосера. - C. 275-280.
  37. Ободзинська О. В. Виховання екологічної культури молодших школярів у літніх дитячих таборах. - C. 280-284.
  38. Відомості про авторів. - C. 285-288.
2012
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського