Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74184/2014/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні питання сучасного підприємництва

  4. Ачкасов А. Є., Петрова В. Ф., Піонтківський П. В. Формування підприємницького середовища в Україні. - C. 5-9.
  5. Галасюк С. С. Сучасні проблеми розвитку готельної індустрії України. - C. 9-13.
  6. Касатонова І. А. Організаційно-економічні аспекти переведення діяльності підприємства із сфери реальної торгівлі в сферу електронної. - C. 13-17.
  7. Лыба В. А. Информационная технология моделирования экономической устойчивостью предприятия в условиях неопределенности исходных данных. - C. 17-22.
  8. Лігоненко Л. О. Стан та проблеми українського підприємництва за результатами суб’єктивних оцінок. - C. 22-30.
  9. Онісіфорова В. Ю. Дослідження методів управління економічним ризиком в діяльності підприємства. - C. 31-34.
  10. Торопков В. М. , Сиваненко Г. П. Пріоритети розвитку малого підприємництва в Україні. - C. 34-41.
  11. Федорович І. В. Сучасні проблеми реформування газотранспортної системи України. - C. 41-45.
  12. Якімцов В. В. Витоки синергетики як науки. - C. 45-49.
  13. Машлякевич А. О. Проблеми розвитку системи лізингу в Україні. - C. 49-54.
  14. Стогул О. І., Дмитрієв В. І. Якість автомобільних пасажирських перевезень як об’єкт управління. - C. 54-58.
  15. Лисенко А. О. Загальна характеристика механізму визначення договірної ціни на експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування. - C. 59-62.
  16. Горова К. О. Визначення поняття аутсорсингу в сучасних умовах глобалізації та віртуалізації економіки. - C. 63-70.
  17. Маркетингове забезпечення підприємництва

  18. Безпарточний М. Г. Private Label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств. - C. 71-75.
  19. Навроцький О. О. Дослідження тенденцій розвитку міжнародної торгівлі послугами в Україні. - C. 75-81.
  20. Бондарець В. В. Формування сировинної бази молокопереробних підприємств Черкаської області. - C. 82-86.
  21. Кузьменко О. О. Формування логістичної стратегії розвитку роздрібних торговельних мереж. - C. 87-91.
  22. Муромець Н. Є., Молчанов Д. Є. Проблеми логістичного обслуговування клієнтів торговельного підприємства в ланцюзі постачань. - C. 91-94.
  23. Муромець Н. Є., Черненко А. А. Логістичні принципи побудови організаційної структури торговельного підприємства. - C. 95-100.
  24. Островерх С. А. Відвідуваність матчів як показник ефективності управління брендом футбольного клубу. - C. 100-107.
  25. Павлик І. Л. Формування конкурентного статусу підприємств торгівлі: чинники впливу. - C. 107-110.
  26. Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Прядко О. М. Маркетингові дослідження споживчих переваг в сфері інтернет-реклами. - C. 110-114.
  27. Стратегія розвитку підприємництва

  28. Артеменко Л. П. Наукові підходи до стратегічної ефективності підприємства. - C. 115-119.
  29. Кирчата І. М. Функціональна реструктуризація в загальному процесі реструктуризації підприємства. - C. 119-123.
  30. Буднік М. М., Тур О. Ю. Теоретичні підходи щодо управління стратегічними змінами на підприємстві. - C. 123-127.
  31. Іванченко В. О. Основні проблеми сталого розвитку фермерських господарств України. - C. 127-130.
  32. Іваніченко О. Ф. Роль лідерства в управлінні змінами на підприємстві. - C. 131-134.
  33. Кудрявцева О. В. Методичний підхід до оцінювання рівня економічної безпеки підприємства. - C. 134-138.
  34. Мартинець В. В. Концептуальні аспекти формування теорії трансакційних витрат як складової еволюційного розвитку теорії фірми. - C. 139-143.
  35. Огієнко С. О., Гонтар Т. О. Формування та реалізація стратегії конкуренції для торгового підприємства. - C. 143-148.
  36. Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Тарасов І. Ю. Основні параметри стратегічного управління підприємствами. - C. 149-154.
  37. Цуканова В. Я., Cкребець Л. С. Підходи та моделі до управління змінами на підприємствах. - C. 155-158.
  38. Запухляк І. Б. Методичні підходи до діагностики середовища вітчизняних газотранспортних підприємств в контексті забезпечення їх подальшого розвитку. - C. 158-162.
  39. Животенко В. О. Особливості формування системи індикаторів розвитку кризових явищ на підприємстві. - C. 162-166.
  40. Дмитрієв І. А., Курилова Н. М. Основні підходи до створення схеми класифікації змін на підприємстві. - C. 166-173.
  41. Kovalevskiy G., Grynenko V., Krasnokutska Y. Development of Integral Economics in Countries, Regions and Cities. - C. 173-179.
2014
№ 2(2) (7)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського