Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74063/2011/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Естетика і етика педагогічної дії
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зязюн І. Естетика і етика започатковують людську духовність(Вітальне слово). - C. 5-6.
  4. Степаненко М. Усе починається з учителя (Вітальне слово). - C. 7-8.
  5. Педагогічна естетика і етика

  6. Зязюн І. Аксіологічні ресурси педагогічної дії вчителя. - C. 9-24.
  7. Гончаренко С. Етичний кодекс ученого. - C. 25-34.
  8. Філіпчук Г. Етнокультура,природовідповідність в етизації особистості. - C. 34-46.
  9. Отич О. Естетичні та етичні засади особистісного розвитку педагога. - C. 46-58.
  10. Психологічні засади мистецтва педагогічної дії

  11. Бех І. Духовна безпечність-напруженість у вихованні та розвитку особистості. - C. 59-68.
  12. Рибалка В. Честь і гідність особистості як етико-правові та психолого-педагогічні категорії науки і життя людини. - C. 68-84.
  13. Помиткін Е. Розвиток емоційної складової духовної культури педагога. - C. 84-93.
  14. Тітов І. Критерії та функції творчої уяви молодшого школяра. - C. 93-101.
  15. Естетичні та етичні засади педагогічної майстерності

  16. Степаненко М., Шиян Н. Духовно-інтелектуальні виміри особистості вчителя. - C. 102-108.
  17. Федій О. Естетотерапевтична компетентність як основа професіоналізму сучасного педагога. - C. 108-126.
  18. Мистецька освіта: теорія, історія, методика

  19. Щолокова О. Категорія духовності у мистецькій освіті:компетентнісний аспект. - C. 127-136.
  20. Усатенко Т. Ідентичність в контексті мистецької освіти. - C. 137-148.
  21. Вовк М. Київська академічна фольклористична школа: здобутки і перспективи. - C. 149-159.
  22. Технології використання мистецтва у педагогічній освіті

  23. Кондрацька Л. Епістемологічна концепція викладання мистецьких дисциплін: технологія реалізації. - C. 160-171.
  24. Рашковська В. Професійно-освітній потенціал образотворчого православного мистецтва. - C. 172-184.
  25. Рецензії

  26. Отич О. Ранкові роздуми про вічне Чембержі М.. - C. 185-187.
  27. Коновець С., Лисакова І. Національні традиції особистісного розвитку педагога-музиканта. - C. 187-189.
  28. Відомості про авторів. - C. 190-191.
  29. Пам'ятка авторові. - C. 192-193.
2011
Вип. 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського