Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2020/15<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бєлова О. Б. Особливості прояву емоційних переживань у молодших школярів з порушеннями мовлення. - C. 5-14.
  4. Боряк О. В. Ключові аспекти діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. - C. 14-25.
  5. Бугера Ю. Ю. Розвиток лінгвістичного компоненту мовленнєвої діяльності у дошкільників з порушеннями інтелекту. - C. 26-34.
  6. Вержиховська О. М. Особливості екологічного виховання молодших школярів з порушеннями інтелекту. - C. 35-44.
  7. Галецька Ю. В. Програма формування соціально-побутових навичок у дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуального порушення. - C. 44-55.
  8. Голуб Н. М. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами із загальним недорозвиненням мовлення, затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивного навчання. - C. 56-65.
  9. Заплатинська А. Б. Особливості формування навичок взаємодії у батьків з дитиною першого року життя. - C. 66-78.
  10. Каплієнко А. І. Теоретичні засади моделі формування готовності майбутніх учителів-логопедів до роботи в умовах інклюзії. - C. 78-90.
  11. Константинів О. В. Структура и механізми аудіювання. - C. 91-101.
  12. Куриця А. І. Змістові та методичні аспекти програми розвитку лідерських якостей студентів-логопеді. - C. 101-111.
  13. Лісова Л. І. До питання про підготовку молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення до розв’язування арифметичних задач. - C. 111-120.
  14. Левицький В. Е. Формування графомоторних вмінь у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку. - C. 121-130.
  15. Лопатинська Н. А. Системний підхід до нейрологопедичної діагностики комунікативно-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтоґенезу. - C. 130-144.
  16. Мілевська О. П. Особливості семантичної домінанти сприймання слова у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 145-154.
  17. Матвійчук І. І. Особливості мотивації учнів з інтелектуальними порушеннями до вивчення географії. - C. 155-165.
  18. Никоненко Н. В. Вплив подвижницької діяльності Елізабет Е. Фаррелл на становлення спеціальної освіти США. - C. 165-176.
  19. Рябець Є., Гаврилов О. Тенденції розвитку самооцінки дітей з інтелектуальною недостатністю на різних етапах шкільного навчання. - C. 176-186.
  20. Ткач О. М. Особливості надання логопедичної допомоги дітям з кохлеарною імплантацією. - C. 186-198.
  21. Харитонова Е. А., Хабарова С. П. Дифференциация коррекционно-развивающей работы с учащимися с тяжёлыми нарушениями речи. - C. 199-210.
  22. Чопік О. В. Особливості підготовки вчителів до роботи в умовах закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. - C. 211-219.
  23. Чухрій І. В. Психологічні механізми соціальної адаптації молоді з порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 220-230.
  24. Шевченко С. М. Розвиток навчально-виховних закладів для дітей із порушеннями слуху в умовах незалежної України у період з 1991-2000 рр.. - C. 231-240.
  25. Шилонова В., Кляйн В., Гладуш В. Інклюзивна діагностика та стимулювання учнів нульових класів початкової школи Словацької Республіки. - C. 240-257.
2020
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського