Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74028/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні питання корекційної освіти
: зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський. Педагогічні науки.- Отримується з 2010.

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабич Н. М. Допоміжна комунікація як однин із засобів формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту. - C. 6-14.
  4. Бєлова О. Б. Стан вивчення проблеми агресії у молодших школярів з ПМР. - C. 14-22.
  5. Боряк О. В. Характеристика мовленнєвого розвитку учнів молодших класів спеціальної школи (теоретичний аспект). - C. 22-29.
  6. Гаврилова Н. С. Анатомо-фізіологічні особливості периферійних органів мовлення. - C. 30-48.
  7. Гноєвська О. Ю. Творче впровадження педагогічних ідей Марії Монтессорі в сучасних умовах освітньої парадигми. - C. 48-56.
  8. Гноєвська О. Ю. Інтеграція як професійний розвиток. - C. 56-64.
  9. Гончарук Н. М. Функціональна організація систем мозку, які забезпечують комунікативні процеси. - C. 64-72.
  10. Гриненко О. М. Методичні умови, що забезпечують ефективність засвоєння молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення граматичних понять. - C. 72-80.
  11. Дмітрієва О. І. Структурно-функціональна модель право-свідомості як засіб підвищення ефективності правоосвітнього процесу спеціальної школи для дітей зі зниженим слухом. - C. 81-90.
  12. Долженко А. Основные аспекты изучения социально-трудовой адаптации в дефектологии. - C. 91-100.
  13. Єжова Т. Є. Взаємодія школи та сім’ї в теорії та практиці корекційної педагогіки (20-80-ті роки ХХ ст.). - C. 100-110.
  14. Зайцев И. С. Социальные технологии в работе с детьми, имеющими тяжелые нарушения речи. - C. 110-120.
  15. Захарова Ю. В. Некоторые аспекты художественного образования учащихся с интеллектуальной недостаточностью на современном этапе. - C. 120-129.
  16. Ільїна Н. В. Аналіз сформованості логіко-граматичних конструкцій у мовленні молодших школярів з вадами мовленнєвого розвитку. - C. 129-138.
  17. Картава Ю. А. Пластичне інтонування як засіб розвитку творчої особистості дошкільника з глибокими порушеннями зору. - C. 139-145.
  18. Коваленко В. Є. Корекція емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів в експериментальних умовах освітнього середовища. - C. 145-155.
  19. Ковальчук І. І. Проблема інтелектуального розвитку дітей: ретроспективний підхід. - C. 155-164.
  20. Коган О. В. Вплив мотиваційного компоненту на формування здорового способу життя у розумово відсталих учнів. - C. 164-171.
  21. Козинець О. В. Погляди Р.Г. Краєвського на виправлення порушень мовлення в учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 172-181.
  22. Коломійченко Н. А. Підтримка особистісного розвитку старших дошкільників з порушеннями зору як теоретична проблема корекційної педагогіки. - C. 182-189.
  23. Кучинська І. О. Громадянське виховання дітей і молоді у аспекті трансформаційної інтерпретації виховної діяльності 20–30-х рр. ХХ століття. - C. 190-196.
  24. Левицький В. Е. До питання про формування основних чинників здорового способу життя в учнів старших класів з порушеним інтелектом. - C. 197-206.
  25. Максименко Н. В. До питання про використання проектного методу у навчанні дітей з порушеним інтелектом основам безпеки життєдіяльності. - C. 206-215.
  26. Мартиненко І. В. Проблема труднощів у спілкуванні в загальних та спеціальних психологічних дослідженнях. - C. 215-225.
  27. Мартинчук О. В. Стратегічні орієнтири удосконалення фахової підготовки вчителів-логопедів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 225-234.
  28. Мілевська О. П. Аналіз застосування методики відповідей на питання у контексті вивчення розуміння текстів учнями із затримкою психічного розвитку. - C. 234-244.
  29. Мозолюк-Коновалова О. М. Формування просторового орієнтування у дошкільників із синдромом Дауна у процесі образотворчої діяльності. - C. 244-251.
  30. Ніколенко Л. М. Формування самостійності учнів з вадами інтелекту засобами трудового виховання. - C. 251-259.
  31. Омельченко І. М. Соціально-психологічний феномен хронотопу комунікативної діяльності дошкільника в постнекласичному дискурсі спеціальної психології. - C. 260-268.
  32. Пахомова Н. Г. Формування теоретико-когнітивної основи інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопеда. - C. 269-277.
  33. Пімєнова К. О. Інклюзія як форма навчання і виховання дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 278-288.
  34. Пріданнікова О. М. Стимулювання підлітків до самоорганізації. - C. 288-295.
  35. Рібцун Ю. В. Загальнодидактичні аспекти вивчення іноземної мови дошкільниками логопедичної групи. - C. 295-303.
  36. Савицький А. М. Особливості просторового орієнтування дітей молодшого шкільного віку з синдромом Дауна. - C. 303-313.
  37. Савінова Н. В. Сучасні класифікації, типи та види логопедичних занять. - C. 313-322.
  38. Слободян Л. Особливості розвитку сенсорики у дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 323-330.
  39. Сорочан Ю. Б. Діагностика синтаксичного компонента граматичної структуризації речення на імпресивному рівні у молодших школярів із моторною алалією. - C. 330-340.
  40. Таран О. П. Освітологічні засади формування образу світу у дошкільників зі зниженим зором. - C. 340-348.
  41. Таран О. П. Проблема усвідомлення себе та навколишнього світу дитиною з аутизмом. - C. 348-358.
  42. Тельна О. А. Імітаційно-рольове моделювання у професійній підготовці корекційних педагогів. - C. 358-367.
  43. Тищенко В., Мисюня А. Формування знань про словотвір в учнів з тяжкими порушеннями мовлення: лінгвістичний аналіз проблеми. - C. 367-376.
  44. Ткач О. М. Методика вивчення семантичних полів слів у дітей з ТПМ середнього шкільного віку. - C. 376-386.
  45. Товстоган В. С. Теорія та практика формування професійно-трудової компетентності школярів в досвіді зарубіжних країн. - C. 386-396.
  46. Хабарова С. П., Харитонова Е. А. Формирование рефлексивной культуры будущего педагога-дефектолога. - C. 397-403.
  47. Хабарова С. П., Вахобжонова З. Б. Особенности коммуникативных умений дошкольников с тяжелыми нарушениями речи: теоретический аспект. - C. 404-411.
  48. Хохліна О. П. Проблема корекційної спрямованості трудового навчання дітей з інтелектуальними вадами. - C. 412-422.
  49. Хруль О. С. Особая роль педагога в учебной деятельности "особого" ученика. - C. 423-429.
  50. Чемоданова Н. В. Особенности слогового анализа и синтеза у младших школьников с тяжёлыми нарушениями речи. - C. 430-442.
  51. Чопік О. В. Умови формування позитивних взаємин учнів з вадами ОРА із здоровими однолітками в інклюзивному закладі. - C. 443-451.
  52. Шорохова В. В. Увага та психосоматичний стан розумово відсталих школярів 1-3 класів. - C. 451-458.
2014
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського