Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73946/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економіка. Менеджмент. Бізнес
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гудзь О. Є., Кузьменко О. П. Антикризовий менеджмент підприємства. - C. 4-9.
  4. Виноградова О. В., Крижко О. В., Мацюк Д. О. Організація рекламної діяльності на виробничому підприємстві. - C. 10-15.
  5. Євтушенко Н. О., Гончар Д. К. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємств України. - C. 16-21.
  6. Зеліско І. М., Джунь А. С. Пріоритетні тренди інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в епоху діджиталізації економіки. - C. 22-25.
  7. Халімон Т. М., Рожкова Я. В. Розробка конкурентної стратегії підприємства. - C. 26-32.
  8. Дарчук В. Г., Недопако Н. М., Хащевацька О. С. Маркетингові дослідження бізнес-процесів мережевого ритейлу ТОВ "Адідас”. - C. 33-38.
  9. Дрокіна Н. І., Недопако Н. М., Діхтяренко І. В. Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу. - C. 39-44.
  10. Гавриш О. М., Каленська Н. В. Використання реклами в діяльності торговельних підприємств. - C. 45-50.
  11. Гужавіна І. В., Раздорожна Д. Д. Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства. - C. 51-55.
  12. Качмала В. І., Фонотова О. В. Ефективність управління підприємством в контексті формування корпоративної культури. - C. 56-61.
  13. Совершенна І. О., Недопако Н. М., Оніщенко О. С. Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства. - C. 62-65.
  14. Сорока А. М., Рудаков О. Ю. Механізм управління інтегрованим інтернет-менеджментом підприємства. - C. 66-70.
  15. Шеремета О. М., Савчин М. О. Інфраструктура ринку консалтингових послуг. - C. 71-75.
2021
№ 1 (35)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського