Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73845/2014/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теорія і практика викладання української мови як іноземної : зб. наук. пр..- Львів Teorìâ ì praktika vikladannâ ukraïnsʹkoï movi âk ìnozemnoï- Титул.
- Зміст.
- Кожушко І. Концептуальна компетенція як складник комунікативної компетенції мовної особистості. - C. 3-11.
- Ушакова Н., Тростинська О. Вивчення української мови студентами-іноземцями: концептуальні засади. - C. 12-21.
- Зозуля І., Присяжна О., Солодар Л. Основні сучасні методи викладання української мови як іноземної (досвід викладачів кафедри мовознавства Вінницького національного технічного університету) . - C. 22-27.
- Масицька Т. Значення мовних норм у процесі вивчення української мови як іноземної. - C. 28-34.
- Бабич Н. Лінгво-психологічні основи навчання зв’язного мовлення. - C. 35-42.
- Редьква М. Використання автентичних матеріалів у вивченні української мови як іноземної в умовах іншомовного середовища. - C. 43-50.
- Туркевич О. Диктанти для навчання української мови як іноземної. - C. 51-59.
- Шадріна Т. Тестування в умовах кредитно-модульної системи : переваги та недоліки (на прикладі вивчення української мови як іноземної) . - C. 60-67.
- Бурак М. Дотримання дидактичних і методичних принципів у сучасному підручнику з української мови як іноземної. - C. 68-75.
- Коваленко В., Костюк І., Масюкевич М., Ценюх О. Психолого-педагогічні засади укладання підручників зі спеціальних дисциплін для студентів підготовчого відділення для іноземних громадян. - C. 76-84.
- Зевако В., Тишковець М. Новий посібник з української мови для іноземних студентів медичних вищих навчальних закладів. - C. 85-93.
- Єж М. Юридична українська мова – спеціалізований підручник для польських студентів. - C. 94-101.
- Процик І., Бурковська О. Багатство значень ахроматичних кольороназв в українській мові (на матеріалі підручників та посібників із української мови як чужої). - C. 102-110.
- Борис Л. Сучасні тенденції перекладу власних імен та прізвищ з російської мови на українську у практиці викладання української мови як іноземної. - C. 111-117.
- Петрова А. З досвіду викладання військової лексики іноземцям . - C. 118-122.
- Фецко І. Українська термінолексика музейництва як навчальний матеріал для студентів-іноземців. - C. 123-135.
- Шевченко М., Самусенко О. Пареміологічні одиниці у практиці навчання української мови як іноземної. - C. 136-142.
- Скиба Н. Фразеологічні трансформи в новітньому медіатексті у навчанні української мови як іноземної. - C. 143-149.
- Мацюк З. Лінгводидактичні особливості вивчення службових частин мови в курсі української мови як іноземної. - C. 150-161.
- Фарина Н. Сполучні засоби у складнопідрядних реченнях атрибутивної семантики на заняттях з української мови як іноземної. - C. 162-170.
- Ренчка І. Викладання української мови як іноземної: формування мовної і мовленнєвої компетентності. - C. 171-179.
- Гимер Н. Толерантне спілкування у контексті викладання української мови іноземцям. - C. 180-186.
- Лозан Т. Зміст навчального матеріалу з формування усного українського мовлення російськомовних першокласників в умовах Придністров’я. - C. 187-195.
- Кочан І. Місто Лева в лінгвокраїнознавчому курсі української мови як іноземної. - C. 196-201.
- Зух І., Тимошик Г. Найменування українських курганів в аспекті лінгвокраїнознавчих студій. - C. 202-205.
- Добрусинець Д. Назви народних струнних інструментів у лінгвокраїнознавчому аспекті. - C. 206-218.
- Рибізант І. Поема Тараса Шевченка "Катерина” як навчальний матеріал для читання в курсі української мови як іноземної. - C. 219-225.
- Телюх І., Антонів О. Роман Ліни Костенко "Записки українського самашедшого” як навчальний матеріал для читання в іншомовній аудиторії. - C. 226-233.
- Овдіюк В. Рекламний текст у курсі української мови як іноземної: соціокультурний підхід. - C. 234-242.
- Бойко Г. Тексти публіцистичного стилю на заняттях з української мови як іноземної для чужоземних студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 243-250.
- Процик І. "Ми всі сьогодні "Ультрас”. Як навчати розуміння публіцистичного тексту на заняттях із української мови як чужої. - C. 251-260.
- Черничко С., Товт Е. Вивчення української мови як іноземної в Угорщині (на Закарпатті) у першій половині ХХ ст.. - C. 261-267.
- Дуганджич А., Павлешен Д. Вивчення української мови як іноземної в Загребському університеті (сучасний стан і розвиток україністики в Хорватії). - C. 268-278.
- Васильків Х. Українське шкільництво в США : історія, проблеми, перспективи та розвиток. - C. 279-290.
| 2014 | | Вип. 9
|
|
|
|