Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2014/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
Освіта у філософсько-антропологічних рефлексіях
- Аніщенко О. Скарбниця педагогічних ідей В.О. Сухомлинського (на прикладі наукової організації праці у школі). - C. 15-19.
- Батліна Л. Погляди сучасних педагогів щодо сенсорного виховання в початковій школі. - C. 20-24.
- Віндюк А. Використання проблемних методів у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців із готельно-ресторанної справи. - C. 25-30.
- Гуренко О. Методологічні підходи до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. - C. 31-38.
- Гуров С. Розвиток літературного мистецтва як форми вираження духовно-моральних цінностей у період до XVІІІ ст.. - C. 39-44.
- Канарова О. Проблема виховання духовних цінностей у дітей дошкільного віку в історико-педагогічних дослідженнях. - C. 45-49.
- Малуш К. Використання прогресивних ідей досвіду країн Європейського союзу для розвитку ступеневої педагогічної освіти в Україні. - C. 50-54.
- Мачинська Н. Актуалізація особистості студента в контексті акмеологічного підходу як чинник розвитку вищої школи. - C. 55-59.
- Москальова Л. Християнська етика у процесі становлення системи духовно-морального виховання молоді на теренах Північного Приазов’я. - C. 60-64.
- Наливайко І. Театр у початковій школі: історія розвитку. - C. 65-69.
- Потапюк Л. Роль педагогічно-просвітницької діяльності жіночих об’єднань у духовно-моральному вихованні молоді. - C. 70-77.
- Рашидов С. Вплив цінностей громадянського суспільства на формування ціннісної свідомості студентської молоді. - C. 78-83.
- Сватьєв А. Аналіз стану вищої фізкультурно-спортивної освіти у країнах Західної Європи та Азіатсько-Тихоокеанського регіону. - C. 84-88.
- Скриль О. Роль учителя у вихованні в молоді основоположних принципів християнської етики у другій половині ХХ століття. - C. 89-93.
- Солоненко А. Праксеологічна культура студента педагогічного університету: теоретичні засади. - C. 94-98.
- Столяренко О. Компонентний аналіз процесу формування у школярів ціннісного ставлення до людини. - C. 99-110.
- Стручаєва Т, Молодиченко В., Олексенко Т. Музейная педагогика в образовательном пространстве школы и вуза России и Украины. - C. 111-115.
- Фунтикова О. Эталонные системы сенсорного воспитания учеников начальной школы: теоретический аспект истории педагогики. - C. 116-120.
- Шкільова Г. Духовна культура студента як педагогічна категорія. - C. 121-125.
Педагогіка і психологія розвитку творчої особистості
- Гузь В., Гузь Н. Модернізація дидактичної системи формування екологічної культури учнів у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу. - C. 126-130.
- Довгань О. Сучасна інноваційна практика професійної мистецької освіти: можливості переходу на епістемологічні засади. - C. 131-135.
- Житнік Т. Механізм формування художньо-творчої самоактивності у старших дошкільників засобами живопису. - C. 136-141.
- Лаппо В. Виховання духовних цінностей студентської молоді засобами національної культури. - C. 142-146.
- Литвинова С. Семантичний диференціал як метод наукового дослідження хмаро орієнтованого навчального середовища ЗНЗ. - C. 147-157.
- Логвіна-Бик Т. Підручник із біології як основа формування цілісних знань школярів. - C. 158-164.
- Маковецька Н. Професійна компетентність викладачів як умова ефективного впровадження інтенсивних технологій у процес підготовки фахівців галузі туризму. - C. 165-169.
- Мелаш В., Гнатів О., Варениченко А. Екологізація системи освіти майбутніх фахівців. - C. 170-174.
- Меркулова Н. Організаційно-педагогічні умови підготовки магістрів менеджменту освіти у вищих навчальних закладах. - C. 175-181.
- Омельяненко Г. Дослідницька компетентність у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання і спорту. - C. 182-188.
- Семеніхіна О., Друшляк М. Інструменти контролю в ІГС "Математичний конструктор". - C. 189-195.
- Тарасенко Т. Методологічний і методичний аспекти підготовки творчої особистості вчителя-філолога. - C. 196-203.
- Фефілова Т. Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя. - C. 204-208.
- Царькова О., Работа Т., Гончарова Ю. Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. - C. 209-212.
- Шандиба О. Обоснование общего подхода к оптимизации системы непрерывного инновационного инженерного образования. - C. 213-217.
- Шевченко Ю. Гармонізація естетичної культури майбутніх учителів початкових класів. - C. 218-222.
- Шишкіна М. Тенденції розвитку і стандартизації вимог до засобів ІКТ навчального призначення на базі хмарних обчислень. - C. 223-231.
Сучасна педагогічна освіта: проблеми та перспективи
- Вахняк Н., Божко А. Формування екологічної культури у дітей дошкільного віку засобами казки. - C. 232-237.
- Вахняк Н., Чуксіна Р. Формування у дошкільників екологічної компетентності щодо світу птахів. - C. 238-242.
- Войтович І. Галузеві стандарти підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 243-247.
- Грицай Н. Концепція методичної підготовки майбутніх учителів біології у вищому навчальному закладі. - C. 248-254.
- Дубяга С. Професійна спрямованість учителя на формування духовно-моральних цінностей молодших школярів. - C. 255-259.
- Єрмоленко С. Специфіка методики навчання української мови як іноземної. - C. 260-265.
- Журавльова Л., Овсяннікова Г. Педагогічні умови формування англомовної комунікативно-мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку. - C. 266-270.
- Захаріна Є. Ділова гра як засіб підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. - C. 271-276.
- Коваль О. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів економічних дисциплін в умовах аспірантури. - C. 277-282.
- Кошелєв О., Кошелєв В., Ніколенко О., Писанець О. Принципи і підходи до гармонізації екологічної підготовки майбутніх педагогів. - C. 283-293.
- Кубанов Р. Вимоги до професійної підготовки фахівців економічних спеціальностей та їх реалізація в освітньому процесі вищого навчального закладу. - C. 294-301.
- Мамон О. Тенденції розвитку електронної освіти та ефективність упровадження E-LEARNING у традиційну освіту. - C. 302-307.
- Тітова О. Навчання студентів-механіків професійної іншомовної лексики. - C. 308-312.
- Шевчук О. До проблеми понятійного апарату методу case-study. - C. 313-319.
- Щепова Д. Місце соціально-гуманітарних дисциплін у системі аграрної освіти. - C. 320-324.
Аспірантські студії
- Дущенко О. Особливості використання Інтернет-технологій в освіті. - C. 325-330.
- Кучина К. Удосконалення сучасної освітньої політики в Україні як умова функціонування системи освіти. - C. 331-338.
- Літвінова-Головань О., Безкоровайна Л. Аналіз підготовки фахівців із дозвільної анімації у сучасних вищих навчальних закладах України. - C. 339-344.
- Мельник О. Зарубіжний досвід упровадження електронних освітніх ресурсів у навчально-виховний процес початкової школи. - C. 345-354.
- Муртазієв Е. Культурологічний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів математичної освіти. - C. 355-359.
- Наход С. Педагогічний потенціал інтерактивних технологій навчання. - C. 360-365.
- Сивцева О. Педагогические условия формирования англоязычной коммуникативной компетенции студентов-медиков. - C. 366-372.
| 2014 | | № 2 (13)
|
|
|
|