Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73744/2015/42<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр..- Запоріжжя Pedahohika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshchiy i zahal’noosvitniy shkolakh- Титул.
- Зміст.
Історія педагогіки
- Васильєва С. О. Професійний статус викладачів Харківського університету на початок його заснування. - C. 10-16.
- Дермельова К. О. Підходи до соціального виховання учнівської молоді: історичний аспект. - C. 17-21.
- Лятуринська С. Е. Методична та викладацька кар’єра Ч. В. Еліота в контексті побудови інноваційної моделі навчання дисципліни "Хімія”. - C. 22-29.
- Мазуренок М. В. Організаційні засади діяльності Наркомосу УСРР у галузі вищої освіти в 1920-х рр.. - C. 30-37.
- Онасько Х. О. Рейтингове оцінювання знань студентів у модульному навчанні (кінець ХХ ст.). - C. 38-43.
Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти
- Амеліна С. М. , Халілова С. Е. Реалізація алгоритму формування проектних умінь майбутніх інженерів садово-паркового господарства. - C. 44-50.
- Бабельчук О. І. Система управління середньою освітою в сучасній українській державі. - C. 51-57.
- Без’Язичний Б. І. Система індивідуалізованого навчання майбутніх учителів та деякі фактори, що впливають на ефективність її функціонування. - C. 58-65.
- Бенедюк В. В. Психолого-педагогічні особливості використання наочності при формуванні географічних знань. - C. 66-73.
- Бикасова С. А. Передумови створення соціально-педагогічної служби у загальноосвітніх школах України у 20–90-х рр. ХХ ст. - C. 74-80.
- Буданова Л. Г. Моніторинг якості ключових компетенцій майбутніх фармацевтів. - C. 81-86.
- Глоба Т. А. Настільний теніс як засіб розвитку координаційних здібностей студентів у процесі занять фізичним вихованням. - C. 87-93.
- Дніпровська Т. В. Комунікативний аспект формування управлінської компетентності майбутніх інженерів автотранспорту. - C. 94-101.
- Дубовик С. М. Методика формування продуктивного стилю професійного спілкування майбутніх викладачів економіки. - C. 102-107.
- Жданова Н. С. Модель циклу навчально-методичного комплексу з німецької мови для майбутніх менеджерів. - C. 108-115.
- Захаріна А. Г. Використання ігор у професійній підготовці майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері. - C. 116-122.
- Захаріна Є. А. Технології оздоровчого фітнесу в підготовці майбутніх учителів фізичної культури. - C. 123-128.
- Зданевич Л. В. Цільові орієнтири професійного розвитку вихователів дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 129-135.
- Зосименко О. В. Особливості організації проектної діяльності вихователів днз у процесі підвищення кваліфікації. - C. 136-143.
- Кабусь Н. Д. Актуальність підготовки майбутніх соціальних педагогів до сталого розвитку соціальних груп. - C. 144-151.
- Ковальчук І. М. Методи й форми розвитку професійних якостей учителя технологій у післядипломній педагогічній освіті. - C. 152-160.
- Крашеніннікова Т. В. Специфіка викладання мовних дисциплін для правоохоронців. - C. 161-167.
- Кращенко Ю. П. Самореалізація майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. - C. 168-174.
- Лецюк І. З. Інформаційно-комунікаційне середовище як дидактичний інструмент майбутнього учителя початкової школи. - C. 175-183.
- Макаренко А. В. Педагогічна культура та артистизм викладача як фактор підвищення якості освітнього процесу. - C. 184-191.
- Мельник О. М. Керівництво самостійною роботою студентів коледжу з використанням навчально-методичного забезпечення на електронних носіях. - C. 192-199.
- Мушинська Н. С. Теоретичні засади саморозвитку особистості в умовах професійної підготовки майбутніх економістів на початку ХХІ століття. - C. 200-208.
- Облєс І. І. Методологічні засади ефективної організації навчально-пізнавальної діяльності студентів заочної форми навчання в процесі вивчення дисциплін філософсько-гуманітарного блоку. - C. 209-217.
- Орел-Халік Ю. В. Філософсько-педагогічний підхід до наступності як одного з провідних чинників фахової підготовки майбутнього медичного працівника. - C. 218-224.
- Осмоловська О. Ю. Система лінгвопсихологічних вправ з французької мови на матеріалі текстів зі спеціальності, спрямована на розвиток творчого мислення майбутніх юристів. - C. 225-232.
- Пивовар Ю. О. Особливості сучасної національної політики ФРН щодо розвитку обдарованості: гендерний аспект. - C. 233-238.
- Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації в соціологічних дослідженнях. - C. 239-246.
- Попович І. Ф. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці вчителя початкової школи в умовах компетентнісного підходу. - C. 247-251.
- Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до виховання молоді в традиціях запорозького козацтва. - C. 252-256.
- Прокопченко О. Є. Методика визначення альтернативної шкали оцінювання результатів тестового контролю знань студентів відповідно до моделі Rasch-IRT. - C. 257-261.
- Проценко О. С. Критерії, показники, рівні сформованості життєвої компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 262-267.
- Руколянська Н. В. Формування культури фахового мовлення майбутніх правників. - C. 268-275.
- Самсонова О. О. Актуальні проблеми розвитку професіоналізму педагога дошкільного навчального закладу. - C. 276-285.
- Сапожников С. В. Сучасні тенденції підготовки педагогічних кадрів у країнах Чорноморського регіону в контексті глобалізаційних освітніх процесів. - C. 286-298.
- Семененко І. Є. Активізація пізнавальної діяльності іноземних студентів базових факультетів засобами мовної підготовки. - C. 299-306.
- Сиваш С. В. Особливості навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 307-314.
- Сидорук А. В. Аналіз проблеми підготовки майбутніх фахівців фізичної культури до використання анімаційної діяльності в сучасній системі освіти. - C. 315-320.
- Смоляк В. М. Стимулювання професійного самовиявлення майбутніх учителів з початкової освіти: теоретичний аспект. - C. 321-329.
- Смолярчук О. Ф. Курс "Мова і комунікація” як міждисциплінарна програма у підготовці філологів з англійської мови в Китайській Народній Республіці. - C. 330-338.
- Сущенко Л. О. Особливості організації післядипломної освіти вчителів початкових класів на засадах компетентнісного підходу. - C. 339-345.
- Сущенко Р. В. Педагогічний вплив – органічна константа формування управлінської культури інженера залізничного транспорту. - C. 346-353.
- Тарасенко Р. О. Педагогічний вплив на мотивацію майбутніх перекладачів до формування інформаційної компетентності: шляхи, засоби, результати. - C. 354-362.
- Терьохіна О. Л. Формування технічного мислення майбутніх інженерів-машинобудівників на засадах компетентнісного підходу. - C. 363-369.
- Тихомиров С. В. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних ціннісних орієнтацій соціальних педагогів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 370-374.
- Тищенко О. І. Формування правової компетентності вчителя. - C. 375-379.
- Ульянова В. С. Методика вимірювання результативності адаптивного управління якістю музичної освіти педагогічного внз. - C. 380-390.
- Ушмарова В. В. Методологічні основи вдосконалення готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 391-398.
- Чернєга О. А. Значущість навчальної дисципліни "Комунікативні процеси у навчанні” для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 399-405.
- Чечура Ю. А. Постановка проблеми формування підприємницької культури керівників дошкільних навчальних закладів. - C. 406-412.
- Шаповалова І. В. Розвиток у майбутніх учителів фізичної культури творчої активності до професійного самовдосконалення: компетентнісний підхід. - C. 413-419.
- Шевченко С. В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх бухгалтерів до автоматизації бухгалтерського обліку малих підприємств. - C. 420-429.
- Янчарська Л. В. Застосування технології колективно-індивідуальної мисленнєвої діяльності на прикладі дисципліни "Методика викладання економіки”. - C. 430-437.
- Ястребова В. Я. Модель розвитку управлінської компетентності директора сучасної школи сільської місцевості. - C. 438-444.
- Яценко О. М. Використання дисперсійного аналізу для з’ясування міри впливу процесу психолого-педагогічної підготовки на формування у студентів – майбутніх менеджерів лідерських якостей. - C. 445-451.
Загальноосвітня школа
- Березова Л. С. Педагогічні принципи класичних французьких перекладацьких шкіл. - C. 452-458.
- Жерновникова О. А. Становлення та розвиток ідеї індивідуалізації навчання старшокласників у навчальних закладах нового типу. - C. 459-467.
- Ісаєва М. Є. Уявлення про щастя в основних сферах життєдіяльності дітей молодшого шкільного віку. - C. 468-475.
- Кириченко В. М. Педагогічні умови вдосконалення координаційних здібностей школярів. - C. 476-481.
- Павленко А. І. Європейські рамкові установки і ключові компетенції шкільної освіти: підходи та дидактичні технології їх реалізації. - C. 482-487.
- Павлова С. О. Науково-теоретичні аспекти оцінювання сформованості предметних компетентностей молодших школярів. - C. 488-493.
- Пилипенко Н. В. Основні аспекти формування педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи. - C. 494-499.
- Присяжнюк Ю. С. Андрагогічні підходи щодо гуманізації освітнього процесу загальноосвітнього навчального закладу. - C. 500-506.
Вища школа
- Ажиппо О. Ю. Сучасний стан і проблеми індивідуалізованого навчання студентів. - C. 507-514.
- Артеменко О. В. Стратегічні підходи до організації науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у ВНЗ. - C. 515-522.
- Баженов О. В. , Гвалтюк О. І. Методологічний огляд зарубіжних виховних підходів до адаптації студентів із Середньої Азії у вищих навчальних закладах України. - C. 523-530.
- Волік А. О. Зміст і специфіка професійної підготовки фахівців із фізичної реабілітації у вищих навчальних закладах. - C. 531-537.
- Гарасюта В. М. Напрями модернізації змісту професійної підготовки інженерів аграрного профілю у німецьких ВНЗ. - C. 538-544.
- Демченко Ю. О. Особливості організації студентського самоврядування у ВНЗ. - C. 545-551.
- Дзюба Г. І. Змістові особливості бакалаврських програм економічного профілю в німеччині. - C. 552-557.
- Цайчжи Л., Нань Ч. Использование различных видов туризма в процессе формирования эколого-валеологической культуры студенческой молодежи в КНР. - C. 558-562.
- Моргунова Н. С. Використання можливостей інтерактивної дошки SMART BOARD у процесі мовної підготовки іноземних студентів технічних ВНЗ. - C. 563-569.
- Овчарова О. М. Основні етапи адаптації іноземних студентів у вищому технічному навчальному закладі (з досвіду роботи з іноземними студентами). - C. 570-575.
- Timchenko-Mikhaylidi N. S. , Pugach V. B., Karmanova O. I. Correlation Between the Wco Professional Standards and the Curriculum of Vocational Training of the Ukrainian Academy of Customs. - C. 576-584.
- Червоний П. Д. Організаторські вміння як компонент готовності курсових офіцерів до виховної роботи з курсантами ВНЗ МВС України. - C. 585-590.
- Чередніченко Г. А., Шапран Л. Ю. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції студентів технологічних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. - C. 591-596.
- Чорна О. В. Історичні витоки сучасної практики моніторингу якості освіти у ВНЗ Німеччини. - C. 597-603.
| 2015 | | Вип. 44 (97)
|
|
|
|