Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2023/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні, методологічні засади розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів

  4. Ковтунець В. В., Мельник С. В. Мікрокваліфікації в освіті дорослих. - C. 9-21.
  5. Волярська О. С. Медична компетентність дорослого населення України. - C. 22-28.
  6. Хоружа Л. Л. Освіта дорослих і педагогічний дизайн: мода чи виклик часу?. - C. 28-39.
  7. Традиції та інновації в освіті різних категорій дорослих

  8. Герасимова І. Г. Гуманізація професійної підготовки майбутніх вчителів на андрагогічних засадах. - C. 40-50.
  9. Гораш К. В. Інноваційна діяльність як пріоритетний напрям розвитку закладу вищої освіти. - C. 50-60.
  10. Демків А. М. Педагогічні умови професійного розвитку викладачів навчально-методичних центрів цивільного захисту в процесі підвищення кваліфікації. - C. 60-69.
  11. Yerastova-Mykhalus I., Zelenska O. Features of the military institutions of higher education cadets polycultural competence formation in the process of learning professionally oriented foreign language. - C. 69-77.
  12. Козубцов І. М. Методика випереджувального викладання навчальної дисципліни "Методології наукових досліджень" здобувачам закладів вищої освіти. - C. 77-86.
  13. Павлов Ю. О. Чинники професійного здоров’я сучасного фахівця. - C. 86-97.
  14. Петренко Л. М. Цифрова безпека в структурі цифрової компетентності майбутнього викладача педагогічного закладу вищої освіти: змістовий компонент. - C. 98-109.
  15. Попович О. М. Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти. - C. 110-120.
  16. Рябець Д. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів: можливості засобів фасилітації. - C. 120-128.
  17. Шахрай Т. О. Сучасні парадигми освіти у професійному становленні педагога. - C. 128-142.
  18. Шелудченко Л. С., Комарніцький С. П., Фірман Ю. П., Носко В. Л. Формування екологічних компетентностей здобувачів вищої освіти спеціальності 208 "Агроінженерія" в умовах сталого розвитку суспільства. - C. 143-151.
  19. Yaremchuk N. Іnternationalization and quality assurance in higher education. - C. 152-157.
  20. Освіта дорослих у контексті порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних досліджень

  21. Матулчік Ю. Андрагогічні ідеї Євгена Розенштока-Хюссі. - C. 158-167.
  22. Опушко Н. Р. Співпраця соціальних партнерів у підготовці майбутніх менеджерів за дуальною формою навчання: досвід Німеччини. - C. 167-177.
  23. Пазюра Н. В. Забезпечення якості вищої освіти: азійський вимір. - C. 178-187.
  24. Танявська Я. А. Громадські ініціативи і ціложиттєве навчання: внесок у розвиток дошкільної освіти на Буковині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 188-196.
  25. Пам'ятка автору.
2023
Вип. 1 (23)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського