Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2023/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi- Титул.
- Зміст.
Теоретичні, методологічні засади розвитку освіти дорослих в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів
- Ковтунець В. В., Мельник С. В. Мікрокваліфікації в освіті дорослих. - C. 9-21.
- Волярська О. С. Медична компетентність дорослого населення України. - C. 22-28.
- Хоружа Л. Л. Освіта дорослих і педагогічний дизайн: мода чи виклик часу?. - C. 28-39.
Традиції та інновації в освіті різних категорій дорослих
- Герасимова І. Г. Гуманізація професійної підготовки майбутніх вчителів на андрагогічних засадах. - C. 40-50.
- Гораш К. В. Інноваційна діяльність як пріоритетний напрям розвитку закладу вищої освіти. - C. 50-60.
- Демків А. М. Педагогічні умови професійного розвитку викладачів навчально-методичних центрів цивільного захисту в процесі підвищення кваліфікації. - C. 60-69.
- Yerastova-Mykhalus I., Zelenska O. Features of the military institutions of higher education cadets polycultural competence formation in the process of learning professionally oriented foreign language. - C. 69-77.
- Козубцов І. М. Методика випереджувального викладання навчальної дисципліни "Методології наукових досліджень" здобувачам закладів вищої освіти. - C. 77-86.
- Павлов Ю. О. Чинники професійного здоров’я сучасного фахівця. - C. 86-97.
- Петренко Л. М. Цифрова безпека в структурі цифрової компетентності майбутнього викладача педагогічного закладу вищої освіти: змістовий компонент. - C. 98-109.
- Попович О. М. Професійна компетентність вихователя дітей раннього віку у контексті готовності до роботи в сенсорно збагаченому середовищі закладу дошкільної освіти. - C. 110-120.
- Рябець Д. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів: можливості засобів фасилітації. - C. 120-128.
- Шахрай Т. О. Сучасні парадигми освіти у професійному становленні педагога. - C. 128-142.
- Шелудченко Л. С., Комарніцький С. П., Фірман Ю. П., Носко В. Л. Формування екологічних компетентностей здобувачів вищої освіти спеціальності 208 "Агроінженерія" в умовах сталого розвитку суспільства. - C. 143-151.
- Yaremchuk N. Іnternationalization and quality assurance in higher education. - C. 152-157.
Освіта дорослих у контексті порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних досліджень
- Матулчік Ю. Андрагогічні ідеї Євгена Розенштока-Хюссі. - C. 158-167.
- Опушко Н. Р. Співпраця соціальних партнерів у підготовці майбутніх менеджерів за дуальною формою навчання: досвід Німеччини. - C. 167-177.
- Пазюра Н. В. Забезпечення якості вищої освіти: азійський вимір. - C. 178-187.
- Танявська Я. А. Громадські ініціативи і ціложиттєве навчання: внесок у розвиток дошкільної освіти на Буковині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 188-196.
- Пам'ятка автору.
| 2023 | | Вип. 1 (23)
|
|
|
|