Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Łukianowa L. Z polskich doświadczeń kształcenia kadr pedagogicznych edukacji dorosłych. - C. 12-22.
  4. Аніщенко О. Моделі центрів освіти дорослих в Україні. - C. 22-35.
  5. Vasylenko O. Development of soft skills in the system of Adult education. - C. 35-43 .
  6. Ващенко Л. Теоретичні засади неформальної освіти дорослих. - C. 44-51.
  7. Волярська О. Теорія і практика освіти дорослого економічно активного населення України в контексті європеїзації. - C. 52-62.
  8. Полтавець Н. Творчий потенціал дорослих у контексті науково-термінологічного апарату професійної педагогіки. - C. 62-70.
  9. Pavliuk R. Discovering of research-based training system effectiveness in Ukraine. - C. 70-82.
  10. Баранова Л. Забезпечення кроскультурної підготовки студентів у контексті інтернаціоналізації вищої освіти Канади. - C. 83-91.
  11. Боса І. Культурно-освітня діяльність Єлисаветградського товариства поширення грамотності і ремесел (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 92-103.
  12. Боярська-Хоменко А. Інституалізація освіти дорослих в Німеччині: історичний аспект. - C. 103-112.
  13. Вовк М., Машкова І. Канадський досвід українознавчої освіти: можливості конструктивного використання у вітчизняній освітній практиці. - C. 112-124.
  14. Горетько Т. Системний підхід до професійної підготовки IT-менеджерів у закладах вищої освіти США. - C. 124-131.
  15. Гришко В. Університети третього віку як складова неперервної освіти: зарубіжний досвід. - C. 131-139.
  16. Кобюк Ю. Організація процесу набуття професійного досвіду майбутніми вчителями початкових класів в університетах Австралії. - C. 140-146.
  17. Маслова Т. Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителів польської мови в Республіці Польща. - C. 147-154.
  18. Огієнко О. Організаційно-змістові аспекти функціонування системи освіти дорослих у Канаді. - C. 154-162.
  19. Теренко О. Екстраполяція північноамериканського досвіду розвитку освіти дорослих у вітчизняний освітній простір. - C. 162-171.
  20. Товканець Г. Тенденції в розвитку європейської мовної освіти у ХХІ столітті. - C. 171-179.
  21. Баніт О. Бізнес-освіта в системі професійного розвитку топ-менеджерів міжнародних організацій. - C. 180-189.
  22. Бокша Н. Особливості організації адаптаційного навчання молодих фахівців інженерних спеціальностей в умовах виробництв швейної промисловості. - C. 189-196.
  23. Сиско Н. Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку викладачів в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 197-207.
  24. Franc M. Strategie radzenia sobie ze stresem w środowisku pracy w kontekście szczebli menedżerów i umiejętności menedżerskich. - C. 207-218 .
  25. Ходацька О. Розвиток професіоналізму вчителя-філолога в умовах неформального та інформального навчання. - C. 219-228.
  26. Щербина Д. Розвиток готовності до самореалізації старших дорослих в умовах неформальної освіти. - C. 228-238.
2018
Вип. 1 (14)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського