Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2012/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баніт О. Модель розвитку професійної майстерності викладачів графічного дизайну. - C. 6-14.
  4. Ганіна Л. Доступ засуджених до освітніх послуг в Україні. - C. 15-21.
  5. Гордієнко М. Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза. - C. 21-30.
  6. Грищенко І. Деякі економічні аспекти підвищення якості вищої освіти. - C. 30-38.
  7. Гуревич Р. Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців на основі освітньої та професійної діяльност. - C. 39-44.
  8. Левченко І. Освіта дорослих як наукова проблема. - C. 45-54.
  9. Мартіросян О. Неперервна освіта як чинник професійного зростання дорослих. - C. 54-60.
  10. Сігаєва Л. Розвиток освіти дорослих в Україні: проблеми та перспективи. - C. 60-68.
  11. Чапка М., Уршула К. Формування правильних настанов щодо питань безпеки у дітей, молоді та дорослих. - C. 68-75.
  12. Білобровко Т. Підготовка сучасного керівника освітнього закладу: компетентнісний підхід. - C. 76-81.
  13. Благова Т. Аматорська хореографічна освіта у системі роботи клубних закладів в Україні. - C. 81-90.
  14. Борисова Л. Етика і культура ділового спілкування. - C. 90-95.
  15. Вознюк О. Цивілізаційні виклики освіті дорослих. - C. 96-103.
  16. Дідух Л. Розвиток навичок спілкування студентів. - C. 103-111.
  17. Євсюкова Л. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців служби МНС. - C. 111-116.
  18. Зінченко С. Проблема розвитку та навчання в дорослому віці: соціально-психологічний контекст. - C. 116-123.
  19. Опольська А. Характеристика професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 123-129.
  20. Тищенко С. Організація самостійної роботи в процесі вивчення економетрії майбутніми менеджерами-економістами аграрної галузі. - C. 129-134.
  21. Аксініна Н. Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики. - C. 135-140.
  22. Андрусь О. Забезпечення ефективності навчання економічних дисциплін у технічних університетах. - C. 140-148.
  23. Аніщенко О. Ціннісний аспект ґендерної культури педагога. - C. 148-152.
  24. Десятов Т. Проблеми в освіті дорослих та функції викладача-андрагога. - C. 152-159.
  25. Єленич Л. Проектна екологічна діяльність в системі професійної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 160-164.
  26. Прокопенко Р. Методика формування інтересу до педагогічної діяльності майбутніх вчителів музики в процесі музично-інструментальної підготовки. - C. 165-174.
  27. Семеног О. Індивідуальність учителя у проекції педагогічного дискурсу. - C. 174-180.
  28. Совгіра С. Організаційні та методичні прийоми формування екологічного світогляду майбутніх педагогів. - C. 180-189.
  29. Соловйова Т., Ткаченко О. Зміст та струкрура системи управління середньою педагогічною освітою в роки Великої Вітчизняної війни (на прикладі Переяслава-Хмельницького). - C. 189-195.
  30. Тімець О. Структура фахової компетентності майбутнього вчителя географії. - C. 195-202.
  31. Авшенюк Н. Транснаціональна мобільність провайдерів вищої освіти у розвинених англомовних країнах. - C. 203-211.
  32. Балахадзе Л. Компетентнісний підхід у професійній освіті фахівців сфери туризму у Мексиці. - C. 211-216.
  33. Богів Е. Теоретичні підходи до освіти дорослих у системі неперервної освіти Німеччини. - C. 216-221.
  34. Василенко О. Неформальна освіта дорослих у Російській Федерації як фактор соціальної адаптації. - C. 222-230.
  35. Жижко О. Федеральні програми Мексики з професійної освіти маргінальних груп населення і основні напрями їх діяльності. - C. 230-236.
  36. Матукова Г. Вища професійна школа Австрії, Фінляндії: порівняльний аналіз. - C. 237-245.
  37. Михайленко Л. Проблеми удосконалення професійної компетентності сімейних лікарів у США. - C. 245-252.
  38. Огієнко О. Реформування вищої освіти Німеччини у 90-х роках ХХ – початку ХХІ століття. - C. 252-259.
  39. Кадемія М. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних мереж у навчальному процесі. - C. 260-266.
  40. Коновалова О. Особливості викладання історії графічного дизайну у вищих навчальних закладах мистецького профілю. - C. 266-273.
  41. Лановенко А. Мультимедіа як засіб і технологія навчання майбутнього вчителя. - C. 274-280.
  42. Лічман Л. Інформаційна компетентність особистості та соціокультурні виміри комунікативної толерантності. - C. 280-286.
  43. Регейло І. Інформаційно-комунікаційні технології в оцінюванні наукових досліджень учених в університеті. - C. 286-294.
  44. Шевченко Л. Застосування інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічних ВНЗ. - C. 294-300.
  45. Наші автори. - C. 301-303.
  46. Пм'ятка автору . - C. 304-306.
  47. Вихідні дані.
2012
Вип. 5

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського