Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2011/3(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гуренкова О. Організаційно-методична модель формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту: результати експериментальної роботи. - C. 6-12.
  4. Закревська С. Оцінка якості неформальної освіти: інноваційні методи та сучасні підходи. - C. 12-19.
  5. Зінченко С., Соболєва Т. Основні аспекти неформальної та позаформальної правової освіти дорослих ув’язнених. - C. 19-28.
  6. Носаченко І. Організація самостійної роботи дорослих (на прикладі заочної форми навчання). - C. 29-37.
  7. Опольська А. Проблема розвитку та вдосконалення післядипломної освіти. - C. 37-41.
  8. Погоріла І., Романенко О. Напрями екологічного виховання майбутніх лікарів при викладанні медичної біології. - C. 42-49.
  9. Поясок Т. Дистанційна освіта дорослих. - C. 49-59.
  10. Совгіра С. Організація екологічних походів у навчально-виховному процесі університету. - C. 59-67.
  11. Соломаха С. Андрагогічна модель організаційно-методичної системи розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін. - C. 67-76.
  12. Білобровко Т. Неперервна освіта дорослих як важливий чинник розвитку особистості. - C. 77-86.
  13. Бугасова Н. Шведська модель визнання результатів попереднього навчання серед іммігрантів. - C. 86-96.
  14. Десятов Т. Неперервна освіти як проблема порівняльної педагогіки. - C. 96-105.
  15. Огієнко О. Професійна підготовка вчителів загальноосвітніх шкіл у Великій Британії, Канаді та США: спільне та відмінне . - C. 105-115.
  16. Пулінець О. Освіта дорослих в Австралії: реальність і майбутнє. - C. 116-124.
  17. Рубан Л. Біографічне дослідження професійного становлення і розвитку американського педагога Джона Холта (1923-1985 рр.). - C. 124-132 .
  18. Сігаєва Л. Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні на початку ХХІ століття. - C. 132-146.
  19. Чулкова Л. Современные тенденции развития системы образования взрослых в Германии. - C. 146-153.
  20. Артеменко І. Технологія створення електронного підручника для психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя економіки. - C. 154-163.
  21. Берекa В. Професійно-педагогічна практика менеджерів освіти: основні принципи і технологія. - C. 164-171.
  22. Борисова Л. Педагогічний такт і педагогічна майстерність керівника закладу освіти. - C. 171-182 .
  23. Князська В. Роль інформаційних технологій при підготовці майбутніх фахівців перукарського мистецтва. - C. 172-189.
  24. Мільто Л. Проблема формування основ педагогічної майстерності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки у ВНЗ. - C. 190-199.
  25. Поприткіна Д. Наукова організація праці педагога професійної школи: теоретичний аспект. - C. 200-207.
  26. Федорчук Ф. Особливості навчання вчителів на курсах підвищення кваліфікації. - C. 207-213.
  27. Щербак О. Підвищення кваліфікації педагогів професійної школи на андрагогічних засадах. - C. 213-223.
  28. Аніщенко О. Історико-педагогічний аспект професійно-художньої освіти жінок у країнах Європи. - C. 224-232.
  29. Мірошниченко В. Місце інтелектуальних традицій в pанньохристиянській європейській духовній культурі VІ століття (Віварій Кассіодора). - C. 232-240.
  30. Самаріна С. Професійна підготовка вчителів до формування дисциплінованої поведінки учнів (кінець ХІХ – початок ХХ століття. - C. 240-248.
  31. Цебрій І. Роль наставника у виховній парадигмі Ісиодора Севільського. - C. 248-257.
2011
Вип. 3(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського