Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2010/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зязюн І. Криза цінностей – катастрофа суспільств і держав. - C. 7-20.
  4. Лук’янова Л. Дорослість як базова категорія андрагогіки. - C. 20-29.
  5. Бондарева Л. Особливості підприємницького розвитку особистості дорослих в умовах ринкової економіки. - C. 29-36.
  6. Костриця Н. Українознавчий світогляд особистості. - C. 37-45.
  7. Литвин А., Руденко Л. Освіта дорослих у контексті акмеологічного підходу. - C. 45-55.
  8. Максимова Л. Підвищення якості навчання через модернізацію управління освітнім процесом у ВНЗ. - C. 55-62.
  9. Отич О. Розвиток творчої індивідуальності особистості засобами хореографічного мистецтва. - C. 62-70.
  10. Помиткін Е. Духовно-професійний дисонанс як психологічний фактор зміни професійної спрямованості особистості в дорослому віці. - C. 70-77.
  11. Пуховська Л. Навчання впродовж життя як пріоритетний напрям Болонського процесу у наступному десятиріччі. - C. 77-84.
  12. Семеног О. Культура мовлення у науковій діяльності дослідника. - C. 85-93.
  13. Фольварочний І. Просвітництво як стратегія діяльності Європейської асоціації освіти дорослих. - C. 93-101.
  14. Аніщенко О. Підготовка виробничого персоналу: андрагогічний аспект. - C. 102-109.
  15. Беспарточна О. Національні рамки та системи кваліфікацій як механізм підвищення конкурентоздатності вищої освіти України. - C. 109-115.
  16. Божко Т. Формування проектної культури дизайнерів-графіків як науково-педагогічна проблема. - C. 116-125.
  17. Вієвська М. Соціальна відповідальність у змісті професійної підготовки менеджерів з економіки. - C. 125-133.
  18. Вознюк О., Дубасенюк О. Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи. - C. 133-144.
  19. Григор’єва Т. Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземним мовам. - C. 144-152.
  20. Дорошенко Н. Підвищення графічної грамотності робітничих кадрів за кредитно-модульною системою. - C. 152-160.
  21. Зінченко С. Психологічні особливості освіти дорослих в умовах сучасного виробництва. - C. 160-165.
  22. Кадемія М. Організація професійного навчання на базі ситуаційного центру. - C. 165-173.
  23. Мартинова Н. Розвиток неформальної освіти дорослих у туристичній індустрії України. - C. 173-182.
  24. Огієнко О. Шведський досвід організації та функціонування навчальних гуртків для дорослих. - C. 182-192.
  25. Поясок Т. Упровадження ЕКТС як умова інтеграції вищих навчальних закладів україни до європейського освітнього простору. - C. 192-199.
  26. Сагун І. Міжнародний досвід організації навчання людей третього віку. - C. 199-208.
  27. Філатова Л. Освіта дорослих – відповідь на виклики ХХІ століття. - C. 209-216.
  28. Аніщенко В., Падалка О. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя. - C. 217-224.
  29. Баніт О. Андрагогічні засади професійної майстерності викладача дизайнерських дисциплін. - C. 224-232.
  30. Ібрагімов Т. Психолого-педагогические основы организации заочного обучения. - C. 232-242.
  31. Журавська Н. Підготовка викладачів-аграріїв у контексті сталого розвитку сільського господарства: європейський досвід. - C. 242-251.
  32. Носаченко І. Післядипломна педагогічна освіта: пріоритети та проблеми. - C. 251-260.
  33. Тарасюк С. Оцінювання ефективності професійної діяльності педагога позашкільного навчального закладу художньо-естетичного профілю. - C. 260-269.
  34. Шломенко О. Педагогічна система формування професійної спрямованості вивчення іноземної мови у ВНЗ економічного профілю. - C. 269-276.
  35. Юртаєва О. Моделювання розвитку професійно-педагогічної компетентності майстра виробничого навчання будівельного профілю. - C. 276-284.
  36. Киричок І. Антропологічні домінанти в педагогічній спадщині С.Й. Гессена. - C. 285-294.
  37. Сігаєва Л. Ретроспективний аналіз розвитку освіти дорослих у другій половині ХІХ ст.. - C. 294-303.
  38. Наші автори. - C. 304-307.
  39. Пам'ятка автору. - C. 308-311.
  40. Вихідні дані. - C. 312.
2010
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського