Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73708/2015/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна".- Хмельницький- Титул.
- Зміст.
Актуальні проблеми навчально-виховного процесу закладів освіти
- Казанжи І. В. Виховання толерантної поведінки учнів початкової школи. - C. 7-10.
- Маліновська Н. В. Розвиток мовлення дітей раннього віку засобами фольклору. - C. 11-14.
- Романюк А. А. Викладання облікових дисциплін в умовах застосування сучасних інформаційних і комп’ютерних технологій. - C. 15-17.
- Шуляр В. І. Основні категорії сучасного уроку української літератури. - C. 18-23.
- Якименко С. І. Дитиноцентрична концепція сімейного виховання у науковому доробку В. О. Сухомлинського. - C. 24-26.
Актуальні проблеми підготовки фахівців у вищих навчальних закладах
- Білик О. М. Роль української культури у процесі соціалізації іноземних студентів у освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу. - C. 27-31.
- Бондар В. С. Особливості формування толерантності майбутніх психологів у вищих навчальних закладах. - C. 32-34.
- Войціх І. В. Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. - C. 35-38.
- Зайцева М. М., Аніщенко А. П. Підготовка кадрів туристичної індустрії. - C. 39-43.
- Юрчук О. І. Особливості професійної підготовки студентів-дошкільників до здійснення рухового режиму дітей дошкільного віку. - C. 44-47.
Актуальні проблеми навчання та виховання дітей і молоді в інклюзивному освітньому середовищі
- Дідковська Л. А. Інформаціно-комунікаційні технології у системі соціальної адаптації осіб із обмеженими можливостями. - C. 48-51.
- Дражниця С. А., Неклюєнко Т. В. Значення індивідуального стилю спілкування і засоби підвищення комунікативності викладача ВНЗ в інтегрованих групах. - C. 52-54.
- Омельченко С. О. Інтеграція студентів з обмеженими можливостями в інклюзивне освітнє середовище вищого навчального закладу. - C. 55-58.
- Польовик О. В. Досвід соціально-педагогічної роботи з дітьми з особливими потребами в інтегрованих та інклюзивних загальноосвітніх школах м. Хмельницького. - C. 59-62.
- Савчук О. І. Особливості професійної підготовки студентів з вадами слуху під час вивчення дисциплін циклу природничо-наукової підготовки. - C. 63-65.
- Чайковський М. Є. Аналіз ефективності педагогічних технологій соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами у ВНЗ. - C. 66-70.
Актуальні питання соціальної роботи та соціальної педагогіки
- Ігнатенко К. В. Прив’язаність в контексті оцінки потреб дітей-сиріт. - C. 71-74.
- Клочан Ю. В. Соціально-педагогічна профілактика делінквентної поведінки учнівської молоді: сутність, методи, форми. - C. 75-79.
- Константінова С. В., Константінов С. А. Динаміка формування ціннісних орієнтацій студентської молоді України. - C. 80-84.
- Корабльова О. О. Результати дослідження окремих аспектів профілактики мобінгу в малих групах школярів у загальноосвітній школі. - C. 85-88.
- Михайліченко Ю. В. До питання про теоретичні основи найпоширеніших моделей соціально-педагогічного захисту дітей від жорстокого поводження в сім’ї. - C. 89-92.
- Островська Н. О. Концептуальні положення розробки соціально-педагогічної технології формування усвідомленого батьківства молоді. - C. 93-97.
- Рижанова А. О. Соціально-педагогічне сприяння сучасним інтеграційним процесам України та вдосконалення професійної підготовки відповідних фахівців. - C. 98-101.
- Сьомкіна І. С. Соціально-педагогічна робота з сім`ями вимушених переселенців: стан та перспективи. - C. 102--105.
Психолого-педагогічні аспекти формування особистості
- Волинець Н. В., Щирань С. В. Психологічний вплив реклами на поведінку споживача. - C. 106-109.
- Калмикова Л. В. Психологічні особливості проявів тривожності у осіб з дислалією. - C. 110-114.
- Кондратюк С. М. Сердечна Л. А. Теоретичне обґрунтування механізмів психологічного захисту особистості. - C. 115-118.
- Левицька Л. В., Поворознюк Т. Є. Окремі аспекти психологічної готовності до професійної діяльності фахівців соціономічних професій. - C. 119-122.
- Фрадинська А. П. , Корж В. В. Соціально-психологічні чинники духовного зростання особистості в юнацькому віці. - C. 123-126.
- Фрадинська А. П. Кузик Н. -М. М. Психологічні особливості розвитку професійних компетенцій педагогів. - C. 127-130.
Актуальні питання підготовки фахівців фізичного виховання та здоров’я людини
- Ізбаш Л. М. Структура та компоненти культури здоров’я особистості. - C. 131-135.
- Кравчук Л. С., Матвійчук В. М. Фізіологія руху – провідна умова ефективності розумової працездатності студентів у навчальній діяльності. - C. 136-139.
- Мозолев О. М., Кошура А. В. Розвиток фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі на рубежі ХХ – ХХІ сторіччя. - C. 140-143.
- Файдевич В. В. Технологія конструювання модульного навчання фізичної культури студентів вищих навчальних закладів. - C. 144-147.
- Анотації. - C. 148-153.
- Annotation. - C. 154-159.
- Відомості про авторів. - C. 160-162.
| 2015 | | № 11
|
|
|
|