Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73690/2012/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського
.- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Яценко О. М. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського у становленні системи інформаційно-аналітичного забезпечення педагогічної науки, освіти і практики України. - C. 9-29.
  4. Рогова П. І., Артемов Ю. І. Стан і перспективи розвитку бібліотечно-інформаційного забезпечення педагогічної науки та освіти в Україні в контексті інформатизації. - C. 30-42.
  5. Торкунова Ю. В. Информационно-аналитическое обеспечение инновационно-образовательной деятельности вуза: технология реализации. - C. 42-52.
  6. Дікунова О. А. Інформаційне забезпечення освітньо-наукової діяльності вищого навчального закладу. - C. 52-61.
  7. Гетьман О. А. Особенности использования информационно-аналитических систем в научной деятельности. - C. 61-70.
  8. Петренко Л. М. Експлікація поняття "інформаційно-аналітична компетентність". - C. 70-79.
  9. Карпенко О. В. Аналітичне мислення бібліотечного фахівця у процесі формування вторинної інформації. - C. 79-87.
  10. Дорофеєва О. П. Теоретико-методологічні засади укладання реферативних оглядів. - C. 87-100.
  11. Кириленко С. Е. Архітектура та технологія наповнення реферативної бази даних "Україніка наукова". - C. 100-109.
  12. Добровська С. В. Напрями використання інтегрованої реферативної бази даних "Україніка наукова". - C. 109-116.
  13. Балагура І. В. Перспективи розвитку реферативної бази даних "Україніка наукова" та реферативного журналу "Джерело". - C. 116-126.
  14. Коваленко І. Й. Реферативна інформація з питань педагогіки і психології у задоволенні інформаційних потреб освітян. - C. 126-135.
  15. Букшина Т. Ф. Періодичні та продовжувані видання Інститутів післядипломної педагогічної освіти України: стан реферування (2008–2011 рр.). - C. 135-147.
  16. Артемов Ю. І. Аналіз структури педагогічних та освітніх інформаційних ресурсів в Інтернеті. - C. 149-156.
  17. Білоус В. С. Гармонізація традиційних та новітніх інформаційних ресурсів – перспектива розвитку бібліотеки вищого навчального закладу. - C. 156-166.
  18. Вараксіна Н. В. Створення галузевої наукової електронної бібліотеки в Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського. - C. 166-184.
  19. Зоріна Н. Є. Аналітичне опрацювання статей iз наукових збірників і організація електронного каталогу на засадах кооперування діяльності. - C. 184-193.
  20. Мірошниченко В. Г. Традиції європейського середньовічного досвіду бібліотечної справи в сучасній системі забезпечення освіти. - C. 193-198.
  21. Шефер М. В. Эмпирическая педагогика против плагиат-скандалов и ее влияние на общество. - C. 198-209.
  22. Schaefer M. Empirische Paedagogik contra Plagiatsaffaeren und Ihre Auswirkungen in der Gesellschaft. - C. 209-220.
  23. Цапенко А. М. Электронные ресурсы и свободный доступ к информации. - C. 220-226.
  24. Шарамет К. О. Захист інформації в сучасних бібліотеках. - C. 226-233.
  25. Мацібора Н. Г., Домбровська Л. В. Зберігання бібліотечного фонду: традиційні та новітні підходи. - C. 233-245.
  26. Сошинська Я. Є., Сошинська В. Є., Бояринова О. Є. Середовище професійного спілкування: теорія і практика. - C. 245-255.
  27. Зозуля С. М. Формування термінологічної компетентності бібліотечних фахівців у контексті інноваційного розвитку галузевої освіти. - C. 255-263.
  28. Кормилець Ю. В. Довідково-бібліографічне обслуговування засобами інформаційно-комунікаційних технологій у бібліотеці сучасного вищого навчального закладу. - C. 263-269.
  29. Шкира О. І. Поліфункціональний характер моделювання бібліотечного простору ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". - C. 269-283.
  30. Чайка І. А. Навчальний курс "Інформаційна культура студента" як чинник формування освітньо-розвивального середовища наукової бібліотеки педагогічного університету. - C. 283-293.
  31. Пономаренко Л. О. Біобібліографічне видання про життя й діяльність М. І. Пирогова в інформаційно-бібліографічному забезпеченні Державною науково-педагогічною бібліотекою України імені В. О. Сухомлинського наукових педагогічних пошуків. - C. 293-306.
  32. Павленко Т. С. Інформаційні потреби користувачів як важливий чинник формування інформаційного ресурсу Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - C. 307-316.
  33. Ніколаєнко Н. М. Новий інформаційний ресурс для фахівців у галузі освіти: з досвіду роботи наукової бібліотеки Української інженерно-педагогічної академії. - C. 317-325.
  34. Горбенко Н. А. Фонд педагогічних журналів України (1947–2009): аналіз використання в Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського. - C. 325-335.
  35. Кондратюк О. В. Стан фондів документів іноземними мовами в освітянських бібліотеках України. - C. 335-345.
  36. Лога Т. В. Колекції визначних діячів української діаспори Івана Боднарчука й Тараса Гунчака у фонді Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського. - C. 345-358.
  37. Фасоля А. М. Модель дитячого читання у XXI столітті. - C. 358-370.
2012
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського