Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мартинець Л. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів: сучасний стан та проблеми. - C. 8-16.
  4. Федорова Н. Результат педагогічного покликання – творчість учителя. - C. 17-25.
  5. Горбань С. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх художників сакрального живопису в Україні. - C. 26-31.
  6. Гальченко М. Принципи наукової освіти. - C. 32-39.
  7. Зуєв М. Загальні підходи до організації навчання обдарованих дітей в Європейських країнах. - C. 40-45.
  8. Удовиченко І. Організація освітнього середовища для обдарованих учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 46-52.
  9. Демченко О. Особливості педагогічної діяльності при формуванні компетентностей обдарованої особистості. - C. 53-60.
  10. Сокуренко О. Інтеграція змісту освіти як умова формування цілісної картини світу обдарованих учнів початкової середньої освіти. - C. 61-66.
  11. Дем’яненко В. Технології визначення індивідуально-типологічних особливостей учня для адаптивного навчання. - C. 67-74.
  12. Тименко В. Теоретичні засади етнічного дизайну у професійній освіті. - C. 75-84.
  13. Шкляр В. Міжнародне партнерство та нарощування потенціалу післядипломної педагогічної освіти в Україні (на прикладі Закарпатського Інституту післядипломної педагогічної освіти). - C. 85-88.
  14. Шарапанюк А. Професійна компетентність сучасного вихователя у вимірі наукових досліджень. - C. 89-95.
  15. Коваленко Л. Науково-інтелектуальні конкурси та творчо-мистецькі заходи як запорука розкриття та реалізації особистісного потенціалу обдарованої молоді. - C. 96-102.
  16. Рудницька С. Міфологічні координати освітнього дискурсу. - C. 103-110.
  17. Бельская Н. Комплексная психодиагностическая профориентационная система "абитуриент" и ее возможности для выявления одаренных старшеклассников. - C. 111-118.
  18. Колярова А. Проблематизація поняття тілесності в сучасній психології. - C. 119-125.
  19. Андросович К. Дослідження соціальної адаптації першокурсників в умовах освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу. - C. 125-134.
  20. Мірошник З. Психологічні особливості рольових комплексів сучасних фахівців. - C. 134-144.
  21. Третяк Т. Методичні засоби розвитку готовності учнів до розв’язування творчих задач. - C. 144-150.
  22. Єзерська Н. Фактори суб`єктивного благополуччя та індивідуально-типологічні особливості обдарованих школярів. - C. 150-158.
  23. Наші автори. - C. 159-162.
2017
Вип. 1 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського