Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683/2015/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Педагогічні проблеми обдарованої особистості

  4. Волощук І. Фактори, які позначаються на творчому потенціалі і творчості. - C. 6-18 .
  5. Островерхова Н. Загальноосвітній навчальний заклад як активна соціально-педагогічна система. - C. 19-36 .
  6. Ліннік О. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями. - C. 37-44 .
  7. Онопченко Г. Види взаємодії учасників освітнього інформаційно-соціального середовища. - C. 45-51 .
  8. Апішева А., Мейтарчан В., Ястребцова Н. Уявлення сучасних підлітків та юнаків про поняття "дружба". - C. 52-57 .
  9. Вагабов І. Емпіричний досвід навчання прикладного мистецтва у художньо-промислових школах центральної європи: німецький баухауз. - C. 58-61 .
  10. Піонтковський-Вихватень Б. Розвиток трудової політехнічної та військово-підготовчих профільних середніх загальноосвітніх шкіл в Україні у ХХ столітті. - C. 62-70 .
  11. Камышин В. Экологичность обучения одаренной личности в системе образования. - C. 71-78 .
  12. Розділ 2. Проблеми розвитку обдарованості у позашкільних навчальних закладах

  13. Зуєв М. Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України як засіб доуніверситетської підготовки обдарованої молоді в галузі права. - C. 79-87 .
  14. Пещеріна Т. Мала академія наук України, як середовище самоствердження обдарованої особистості. - C. 87-95 .
  15. Шульга Л. Забезпечення педагогічних умов розвитку емоційно-почуттєвої сфери дітей дошкільного віку у процесі сприйняття живопису. - C. 95-101 .
  16. Ткаченко Л. Педагогічні умови розвитку особистості в системі "учитель – учень": контекст синергетики. - C. 101-109 .
  17. Розділ 3. Психологічні проблеми обдарованої особистості

  18. Кузьменко В., Грицишина Т. Індивідуальні особливості розвитку естетичної обдарованості дітей старшого дошкільного віку. - C. 110-121 .
  19. Коськіна Д. Самоактуалізація подружжя з різним типом статево-рольової взаємодії. - C. 122-128 .
  20. Малєєва Н. Комунікативні інтернет-практики в сучасному суспільстві. - C. 128-135 .
  21. Чудакова В. Психолого-організаційна технологія формування готовності персоналу освітніх організацій до інноваційної діяльності. - C. 136-147 .
  22. Петьков В. Поняття норми у контексті психологічних досліджень. - C. 148-153 .
  23. Паненкова Ю. Концептуальні засади адаптації обдарованих дітей. - C. 154-161 .
  24. Турбан В. Фактор фрустрації як засіб актуалізації моральних дилем. - C. 162-167 .
2015
Вип. 1 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського