Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73678/2014/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології
: зб. наук. пр..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Актуальні проблеми державного управління в системі соціального та економічного розвитку українського суспільства

  4. Стоян О. Ю. Державне регулювання у сфері біоенергетики України: тенденції та напрями розвитку. - C. 4-8.
  5. Науменко Р. А., Гунченко К. М. Удосконалення державного регулювання розвитку вищих навчальних закладів як автономних освітньо-наукових суб’єктів. - C. 8-12.
  6. Розділ ІІ. Актуальні проблеми педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу в системі середньої та вищої освіти

  7. Бацуровська І. В. Педагогічні функції навчання у вищій професійній освіті. - C. 12-15.
  8. Борисова Т. М. Значення ергономічних знань та умінь для фахової підготовки майбутніх викладачів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 15-18.
  9. Винничук Р. В. Аксіологічні аспекти діяльності вчителя в соціокультурному середовищі. - C. 18-21.
  10. Висікайло Т. В. Використання методу копіювання пейзажів у процесі підготовки до пленерної практики студентів середніх спеціальних навчальних закладів. - C. 22-24.
  11. Гандзюк Л. А. Критерії та показники сформованості естетичних смаків майбутніх техніків-технологів швейного виробництва. - C. 24-27.
  12. Головко В. А. Професійне самовиховання як педагогічна категорія. - C. 27-29.
  13. Данілова Л. В. Критерії та показники сформованості почуття милосердя у студентів ВНЗ. - C. 29-32.
  14. Жорова І. Я. Інтернет-технології як засіб професійного розвитку вчителів природничих дисциплін. - C. 32-35.
  15. Ибрагимова Л. С. Мультимедиа технологии в профессиональной подготовке студентов инженерных спеціальностей. - C. 35-37.
  16. Іслямова Е. А. Теоретический анализ научных источников по формированию предметной и практической компетенций у будущих инженеров-педагогов. - C. 37-40.
  17. Ковтун А. В. Вітчизняний досвід організації музично-педагогічної практики студентів педагогічних інститутів (кінець 50-х – початок 60-х рр. ХХ ст.). - C. 40-43.
  18. Крохмаль А. М. Навчання студентів-магістрантів та аспірантів конспектування лекцій з "ділової іноземної мови". - C. 43-45.
  19. Крупа В. В. Особливості застосування методів фізичної реабілітації у дітей при захворюванні на дитячий церебральний параліч. - C. 45-48.
  20. Моїсеєв С. О. Самопрезентація професійної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 48-51.
  21. Полторак Л. Ю. Сучасні методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до використання методів арт-терапії. - C. 51-53.
  22. Роменський О. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності моряків крізь призму міжкультурної комунікації. - C. 53-57.
  23. Савенко І. В. Історико-педагогічні аспекти становлення і розвитку ідеї підготовки вчителів технологій до викладання основ дизайну. - C. 57-60.
  24. Сай Д. В. До питання критеріїв моральної вихованості майбутніх соціальних працівників. - C. 60-63.
  25. Самойленко О. М. Методика підготовки навчальних матеріалів з природничо-математичних дисциплін із застосуванням технологій qr-кодування. - C. 63-65.
  26. Сафонова І. Я. Математична компетентність як фактор підготовки старшокласників до життя. - C. 65-68.
  27. Семененко І. Є. Деякі особливості організації навчального процесу для іноземних студентів базових факультетів. - C. 68-71.
  28. Слятіна І. О. Сутність та основні параметри музично-естетичного виховання учнів підліткового віку. - C. 71-75.
  29. Сургова С. Ю. Соціальний інтелект як провідна професійна якість соціального працівника. - C. 75-78.
  30. Титаренко В. М. Здоров’язбережувальні технології та їх класифікації. - C. 78-81.
  31. Ткачов А. С. Про реалізацію педагогічних умов підготовки майбутніх учителів до організації самоосвіти старшокласників у сучасному інформаційно-навчальному середовищі. - C. 81-83.
  32. Ткачов С. І., Бучинський А. В. Експериментальна перевірка умов організації самостійної роботи студентів гуманітарних факультетів з використанням інформаційно-комунікативних технологій. - C. 83-86.
  33. Уварова Т. Ю. Специфіка забезпечення особистісної самореалізації учнів в підлітковому віці. - C. 86-89.
  34. Умерова Г. А. Внедрение спецкурса как условие формирования аналитической компетентности будущих инженеров-педагогов. - C. 89-90.
  35. Ху Циин Традиционное искусство как средство формирования этноэстетической культуры студентов в китайских університетах. - C. 90-94.
  36. Чумак Л. В. Професійна майстерність вчителя світової літератури: використання закономірностей розумового розвитку підлітка (за творчою спадщиною Костюка Г. С.). - C. 94-97.
  37. Штейміллер І. О. Педагогічний супровід соціокультурної адаптації іноземних студентів під час навчання в українському університеті. - C. 97-100.
  38. Щебликіна Т. А. Основні напрями проведення моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів. - C. 100-102.
2014
Вип. 2 (11)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського