Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73652/2020/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми дидактики історії : зб. наук. пр..- Кам'янець-Подільський Problemy dydaktyky istoriyi: zbirnyk naukovykh prats'- Титул.
- Зміст.
- Степанков В. С. Проблеми формування методологічних засад концепту навчального курсу "Методика викладання історичних дисциплін у ЗВО" (з власного досвіду викладання). - C. 3-16.
- Ганаба С. О. Стандартизація тестового контролю перевірки засвоєння знань як фактор якості історичної освіти. - C. 17-24.
- Мисан В. О. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога часу, чи забаганка науковців?. - C. 24-31.
- Борчук С. М., Санкович М. В. Позанавчальна діяльність вчителя історії України: етнокраєзнавчий компонент. - C. 32-40.
- Дубінський В. А., Верстюк В. В. Україна в роки другої світової війни: інформаційний компонент. - C. 40-48.
- Загребельна Н. І., Осмоловська І. С. Використання основних груп методів навчання в процесі навчання шкільного курсу історії. - C. 49-55.
- Камбалова Я. М. Навчальна дисципліна історії України у закладах загальної середньої освіти: культурологічний компонент змісту. - C. 56-61.
- Камбалова Я. М., Семенова А. В. Туристично-краєзнавчі заходи як засіб патріотичного виховання. - C. 62-66.
- Коляда І. А., Якущенко Ю. Ю. Тестові технології засобами художньої літератури на уроці історії України. - C. 67-77.
- Кравчук О. В. Особливості використання ментальних карт на уроках історії. - C. 78-81.
- Юрчак Т. М. Використання методу усної історії в учнівських проєктах на уроках історії в закладах загальної середньої освіти. - C. 81-85.
- Шкурко І. І. Еволюція підготовки вчителів у традиціях історичного факультету НПУ імені М. Драгоманова: педагогічний контент. - C. 86-100.
- Комарніцький О. Б. Навчальна та навчально-методична робота історичного факультету Кам’янець-Подільського педінституту у роки державної незалежності України (1991-1997 рр.). - C. 100-109.
- Завальнюк О. М. Проблеми становлення національної освіти в період Української революції 1917-1920 рр. як навчальна дисципліна. - C. 110-122.
- Бакка Т. В., Богомаз О. Ю. Формування громадянської компетентності у студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки. - C. 123-129.
- Білецька Т. В. Використання тренінгових технологій під час викладання суспільних дисциплін у вищих військових навчальних закладах. - C. 129-135.
- Горбатюк О. В. Формування та розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів історії. - C. 136-141.
- Дубінська А. В. Usage of Suggestopedia in ESP for Students Majoring in History. - C. 141-147.
- Ігнатенко Н. В. Методика застосування інноваційних дидактичних технологій при вивченні історичних дисциплін у закладі вищої освіти. - C. 148-154.
- Паур І. В. Навчальна дисципліна "Музейна справа" для студентів художніх спеціальностей: з досвіду викладання. - C. 154-161.
- Чуткий А. І. Митрофан Довнар-Запольський: новатор педагогічної справи в Україні. - C. 161-167.
- Шевчук З. С. Дотримання принципів академічної доброчесності та культури – дієвий інструмент формування компетентного фахівця закладу вищої освіти. - C. 167-171.
- Юга О. А. Громадянська освіта в системі сучасної вищої освіти: актуальність, цілі і завдання. - C. 172-178.
- Яблонська Д. Р. Степан Гаєвський – професор Кам’янець-Подільського ІНО, науковець і прихильник УАПЦ. - C. 178-185.
- Боровець І. І. Громадянська освіта та методика її навчання: підручник для студентів педагогічних закладів вищої освіти / за загальною редакцією Т. В. Бакка, Т. В. Мелещенко. Київ: УОВЦ "Оріон", 2019. 320 с.: іл.. - C. 186-190.
- Газін В. В. Боровець І. І., Степанков В. В., Степанков В. С. Політична свідомість української політичної еліти (середина XVII – XVIII ст.). Методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів. Кам’янець-Подільський: Комп’ютерно-інформаційна лабораторія історичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2020. 40 с.. - C. 190-191.
- Дубінський В. А., Мельник О. А. Основи правознавства: навчальний посібник / Ю. А. Хоптяр, В. І. Адамовський, О. Л. Баженов, А. Л. Глушковецький, А. А. Лубчинський, А. В. Семенюк-Прибатень. Кам’янець-Подільський: ТОВ "Друкарня "Рута", 2020. 298 с.. - C. 192-193.
- Відомості про авторів. - C. 194-196.
| 2020 | | Вип. 11
|
|
|
|