Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73639/2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Соціально-економічні проблеми і держава : електрон. наук. фах. вид..- Тернопіль Socìalno-ekonomìčnì Problemì ì Deržava- Титул.
- Зміст.
- Андрушків Б., Кирич Н., Стойко І., Погайдак О., Мельник Л. Представники українства у світовій науці (Михайло Яримович – видатний учений, державний та громадський діяч США). - C. 5-12.
- Азизов Г. Метод анализа использования факторов производства экономики Украины в пятисекторной модели. - C. 13-21.
- Беженар І. Експортно-імпортні операції з бараниною у світі. - C. 22-33.
- Владимир О. Роль банківських установ у фінансуванні інноваційного розвитку економіки України. - C. 34–43.
- Гевко В. Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами. - C. 44–57.
- Дудкін П., Дудкіна О. Формування та розвиток регіональних інноваційних структур як нова парадигма співпраці вищих навчальних закладів і бізнесу. - C. 58-66.
- Корнійчук А. Аналіз стану та перспектив розвитку підприємств хлібопекарської галузі Житомирської області. - C. 67-74.
- Лазар Ю. Інвестиційний механізм розвитку соціальної відповідальності на засадах державно-приватного партнерства. - C. 75-88.
- Літковець Ю. Оцінювання ефективності виробництва: аналіз підходів. - C. 89-97.
- Лучко М. Невизначеність та ймовірнісність господарських операцій: до питання бухгалтерського обліку. - C. 98-109.
- Маркович І. Дослідження міжнародних асиметрій в рамках нової економічної географії. - C. 110-116.
- Нагорняк Г., Нагорняк І., Вовк Ю. Вплив трансферу технологій на інноваційні процеси: український та зарубіжний досвід. - C. 117-127.
- Оксентюк Б., Оксентюк А. Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу. - C. 128-137.
- Оксентюк Р. Класифікація та просування різних типів інформаційного продукту методами інтернет-маркетингу на прикладі підприємств машинобудування. - C. 138-151.
- Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства. - C. 152-160.
- Смиричинський В., Струтинська І. Макрологістичний підхід до аналізу міжрегіональних товарообмінних потоків країни. - C. 161-170.
- Тустанівський Б. Особливості врегулювання нетарифних обмежень у зовнішній торгівлі між США та ЄС. - C. 171-177.
- Мельник Л., Малюта Л. Інструменти екологічно зорієнтованого управління підприємством. - C. 178-187.
- Лучко М. Складні питання в обліку основних засобів. - C. 188-194.
- Стеченко Д., Омельченко О. Сценарний підхід до реструктуризації підприємств на основі комплексу економіко-математичних моделей. - C. 195-215.
- Юхименко В. Розподіл ролей у процесі формування стратегій інноваційного розвитку. - C. 216-222.
- Тарасюк Г., Рудківський О., Погайдак О. Ключові показники ефективності та оцінка логістичної стратегії підприємства. - C. 223-231.
- Бояринова К., Григорська Н. Моделирование воздействия управленческих технологий на устойчивое функционирование предприятий машиностроения. - C. 232-239.
- Поліщук С. Формування інтегрованої системи бюджетування машинобудівних підприємств. - C. 240-248.
- Andrushkiv B., Fedyshyn B., Pohaydak O., Fedyshyn I. Innovative aspects of strategic management in conditions of unstable economy. - C. 249–257.
- Петровська І. Ефективність використання податкового стимулювання інноваційної діяльності у машинобудуванні України. - C. 258-265.
- Ружицький А. Моніторинг оборотних коштів підприємств у підвищенні рівня економічної безпеки. - C. 266-276.
- Галущак І. Біогаз: українська перспектива. - C. 277-278.
| 2013 | | Вип. 2 (9)
|
|
|
|