Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2017/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Культурно-історична теорія розвитку Л. С. Виготського. - C. 7-20.
  4. Бойко-Бузиль Ю. Ю. Стилі конфліктної поведінки в системі професійно-особистісного становлення керівників органів і підрозділів МВС України. - C. 20-30.
  5. Гуляєва А. С. Роль системи переконань у житті особистості. - C. 31-40.
  6. Гуляс І. А., Чаплак Я. В., Чуйко Г. В. Ціннісний аспект життєвого шляху особистості. - C. 40-54.
  7. Данилюк І. В., Ларін Д. І. Загальна характеристика психологічних напрямків першої третини XX століття у поглядах Л. С. Виготського. - C. 55-65.
  8. Дебренюк А. П. Професійно важливі якості операторів радіолокаційних станцій Повітряних Сил Збройних Сил України як основні детермінанти психологічної сумісності бойових обслуг. - C. 66-79.
  9. Журавльова В. В. Фактори розвитку особистості керівника. - C. 79-93.
  10. Завязкіна Н. В. Щодо питання експертно-психологічного аналізу при посмертних експертизах. - C. 94-104.
  11. Ivashkevych E. E. Psychological characteristics of narrative level of graphic novels. - C. 105-118.
  12. Канюка С. І. Особливості типів жінок за сформованістю їх толерантності та психологічної готовності до материнства. - C. 119-130.
  13. Козлюк О. А., Руденко Н. М. Особливості розвитку тривожності дошкільників у системі дитячо-батьківських взаємин. - C. 131-145.
  14. Кучманич І. М., Мороз Р. А. Психологічний механізм виникнення та перебігу психологічної травми в особистості. - C. 146-159.
  15. Литвиненко І. С. Волонтерська діяльність як засіб індивідуалізації професійної підготовки студентів-психологів. - C. 160-172.
  16. Макарчук Н. О. Психологія особистісної саморегуляції при ментальних порушеннях розвитку. - C. 173-184.
  17. Максименко К. С. Общая характеристика психологической специфики непсихотических личностных расстройств (по МКБ-10). - C. 185-196.
  18. Манилов И. Ф. О концептуальных положениях мультимодальной суггестивной психотерапии. - C. 197-207.
  19. Медведская Е. И. К проблеме основания психологической типологии представителей информационных культур. - C. 208-223.
  20. Наконечна М. М. Особистісна активність людини в контексті історичної психології. - C. 224-232.
  21. Onufriieva L. A. Theoretical and methodological analysis of the problem on future specialist’s self-consciousness. - C. 233-248.
  22. Осика К. С. Психолого-педагогічний потенціал використання ювілейних культурних та спортивних заходів у тренувальному процесі студентів-каратистів. - C. 249-260.
  23. Осика О. В. Гуманістичний підхід у клієнт-центрованій та раціонально-емоційній поведінковій терапіях. - C. 260-271.
  24. Полілуєва І. В. Розвиток навичок емоційно-вольової регуляції в художньо-спортивній діяльності підлітків. - C. 272-284.
  25. Работа Т. О. Феномен психологічного здоров’я у контексті психосемантичного підходу. - C. 285-293.
  26. Ренке С. О. Гендерний аспект становлення професійного образу "Я" особистості. - C. 294-307.
  27. Сватенкова Т. І. Актуальність роботи практичного психолога з тимчасовою дитячою групою в умовах оздоровчого табору. - C. 308-318.
  28. Сімко Р. Т. Особливості формування особистісних рис суб’єктів ризиконебезпечної діяльності у процесі занять психологічною підготовкою. - C. 319-329.
  29. Славіна Н. С. Психопрофілактика алкогольної залежності в юнацькому віці. - C. 330-339.
  30. Сосніхіна С. Є. Психологічні засади формування та розвитку ціннісно-смислової сфери студентів. - C. 340-351.
  31. Хуртенко О. В. Структурні компоненти та етапи формування іміджу молодого педагога у процесі професійної діяльності. - C. 351-359.
  32. Чугуєва І. Є., Кузнецова С. В. Психологічні особливості професійної діяльності в системі підготовки майбутніх фахівців. - C. 360-371.
  33. Бібліографія. - C. 372-391.
  34. Відомості про авторів. - C. 392-399.
  35. Про збірник. - C. 406-416.
2017
Iss. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського