Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73585/2016/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems of modern psychology
: coll. of research papers.- Kamianets-Podilskyi
Problemi sučasnoï psihologìï

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Максименко С. Д. Теорія учбової діяльності В.В. Давидова. - C. 7-16.
  4. Алєксєєва Ю. А. Структурна модель віри в юнацькому віці. - C. 17-30.
  5. Ананова І. В., Ващенко І. В. Особистісні особливості, що визначають схильність до переживання почуття провини. - C. 31-45.
  6. Билінська Н. В. Педагогическое взаимодействие с учениками с разными видами одарённости. - C. 45-58.
  7. Буйняк М. Г. Особливості співпраці вчителя інклюзивного класу з сім’ями учнів. - C. 59-68.
  8. Гайдук Г. А. Факторна структура мотиваційно-смислових особливостей особистості як передумови її толерантної поведінки. - C. 69-79.
  9. Гудима О. В. Психологічні особливості впливу сімейного виховання на формування креативності у дітей старшого дошкільного віку. - C. 80-89.
  10. Гура Т. В., Пономарьов О. С. Соціально-психологічні вимоги до особистості лідера та характеру його мислення. - C. 90-102.
  11. Дробот О. В., Возович А. А. Психологічний зміст основних семантичних універсалій правосвідомості студентів коледжів. - C. 103-116.
  12. Івашкевич Е. Е. Психологічний зміст перекладацької діяльності. - C. 116-128.
  13. Івашкевич Е. З. Комплексний підхід до визначення структури соціального інтелекту педагога. - C. 129-142.
  14. Карпінська Р. І., Білобривка Р. І. Психокорекційна діяльність медичного психолога з профілактики соматичних захворювань. - C. 143-155.
  15. Карпенко Є. В. Структура та функції емоційної компетентності в процесі життєтворення. - C. 155-169.
  16. Кашлюк Ю. І. Основні чинники, які впливають на психологічне благополуччя особистості. - C. 170-186.
  17. Козова І. Л. Психологічний вплив пониження рівня невротизації на мотивацію до учіння у студентів-медиків. - C. 186-200.
  18. Комар Т. В. Соціальна зрілість особистості як чинник становлення професійної зрілості психолога. - C. 200-210.
  19. Корчакова Н. В. Розвиток когнітивних та емоційних основ просоціальної поведінки дітей дошкільного віку. - C. 211-220.
  20. Котик І. О., Саричер С. В. Способи підвищення надійності особистості та групи. - C. 221-239.
  21. Кочергіна І. А. Теоретичні підходи до пояснення природи психологічного насильства в родині. - C. 240-253.
  22. Кравченко К. О. Індивідуально-психологічні особливості в системі соціально-психологічних детермінант виникнення бойового стресу у військовослужбовців – учасників антитерористичної операції. - C. 253-270.
  23. Кревська О. О. Макіавеллістичні координати політичної компетентності особистості. - C. 270-281.
  24. Крупельницька Л. Ф., Шпортун О. М. Психологічні підходи до побудови регуляторно-рівневої моделі гумору. - C. 281-303.
  25. Лазорко О. В. Психозахисна детермінація професійного самозбереження фахівців стресогенних професій. - C. 304-316.
  26. Максименко К. С. Проблематика каузации разнообразных болезненных состояний организма и личности. - C. 316-327.
  27. Мартинюк І. А. Сутність готовності особистості до самоосвітньої діяльності. - C. 327-353.
  28. Мельниченко О. И. Психологические особенности реализации программы нововведений в вузе. - C. 353-365.
  29. Наконечна М. М. Інтерсуб’єктність у психології: до постановки проблеми. - C. 365-374.
  30. Ничипорук Е. А. Представления младших школьников о будущем. - C. 375-384.
  31. Ногачевська І. О. Рецепція проблеми механізмів розуміння студентами-філологами поетичних текстів. - C. 385-394.
  32. Onufriieva L. A. The correlation between socionomic specialists’ individual and psychological factors and emotional burnout syndrome occurrence. - C. 395-405.
  33. Пасічна В. Г. Психологічний аналіз безробіття як соціально-економічного явища. - C. 406-420.
  34. Погорільська Н. І. Значення місця проживання для ціннісно-смислової сфери та часової перспективи старшокласників. - C. 421-431.
  35. Подкоритова Л. О. Особливості застосування арт-терапії для розвитку рефлексії фахівців соціономічної сфери. - C. 431-445.
  36. Рахімкулова А. С. Взаємозв’язок ризикової та суїцидальної поведінки у підлітків (вивчення репрезентативної вибірки в Україні). - C. 446-469.
  37. Ренке С. О. Теоретико-методологічний аспект професійного образу "Я" як предмет психології. - C. 470-482.
  38. Санько К. О. Особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та відчуття успішності сучасної молоді. - C. 483-494.
  39. Семенів Н. М. Теоретико-методологічні аспекти етнічної толерантності в контексті міжетнічної взаємодії. - C. 494-503.
  40. Сімко А. В. Особливості покращення психомоторного розвитку розумово відсталих дітей засобами рухової активності. - C. 504-512.
  41. Сімко Р. Т. Психологічні особливості вияву особистісних рис працівників патрульної поліції. - C. 512-521.
  42. Старик В. А. Особливості психосоматичних захворювань у працівників Державної служби України з надзвичайних ситуацій. - C. 522-533.
  43. Стрілецька І. І. Структурно-функціональний аналіз особливостей впливу тривожності на розвиток соціального інтелекту студентів. - C. 534-547.
  44. Стріха С. В. Результати дослідження динаміки індивідуально-психологічних рис психологів пенітенціарних установ. - C. 547-557.
  45. Токарева Н. М. Сучасні тенденції становлення статево-рольової ідентичності підлітків. - C. 558-569.
  46. Троіцька М. Є. Сучасні інтерпретації проблеми побутового насильства як соціально-психологічного феномену. - C. 570-582.
  47. Царькова О. В. Особливості формування освітнього простору для дітей з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 582-592.
  48. Shaparenko Y. V. Features of value orientations of Lemkos deported from the territory of Lemkivshchyna during the 1944–1946 years. - C. 593-604.
  49. Шелестова О. В. Особливості впливу розладів адаптації на пізнавальну та психоемоційну сфери у військовослужбовців. - C. 605-613.
  50. Шестопал І. А. Гендерні особливості професійної самореалізації особистості. - C. 614-623.
  51. Штепа О. С. Зміст і принципи психологічного "актуалізуючого інтерв’ю". - C. 624-636.
  52. Щербина В. Л. Методологічні аспекти дослідження процесів соціалізації в умовах сучасних суспільних змін. - C. 637-650.
  53. Ярош Н. С. Вплив саногенної рефлексії на стрес-долаючу поведінку особистості. - C. 651-662.
  54. Бібліографія. - C. 663-701.
  55. Відомості про авторів. - C. 702-713.
  56. Про збірник. - C. 722-732.
2016
Iss. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського