Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2019/25/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics- Title.
- Content.
- Бєлєхова Л., Цапів А. Когнітивна ігрова модель нарації "Квест" у казці Роалда Дала "Чарлі та шоколадна фабрика". - C. 11-30.
- Бровкіна О., Баранова С. Родина vs дискур. - C. 31-49.
- Can E., Kuruoğlu G. Language Changes in Late-Onset Alzheimer’s Disease. - C. 50-68.
- Климкина О. Ассоциативные опоры в процессе изучения лексики иностранного языка: психолингвистический подход в лингводидактике. - C. 69-91.
- Корольова Т., Попова О. Психолінгвістичні аспекти відтворення китайськомовного військово-політичного дискурсу українською мовою. - C. 92-116.
- Крисанова Т., Шевченко І. Інтерсеміозис негативних емоцій у кінодискурсі: психолінгвістичний ракурс. - C. 117-137.
- Кузнецова М. Вторинний мультимодальний дискурс сучасної англомовної маскультури як феномен культури конвергенції. - C. 138-163.
- Кушмар Л. Взаємовідношення між концептуальною та мовною картинами світу (на прикладі лексеми економічної сфери КЛІЄНТ). - C. 164-180.
- Лепетюха А. Cинонімічні синтагми та висловлення як феноменологічно реконструйовані мовленнєві інновації (на матеріалі сучасної французької художньої прози). - C. 181-196.
- Marzban A., Bagheri Sadegh M., Sadighi F., Rassaei E. Probing into Native and Nonnative Students’ Mental Lexicon: a Case of Word Association Comparison. - C. 197-213.
- Mergen F., Kuruoglu G. Hemispheric Organization of Visual Word Recognition in Turkish Monolinguals. - C. 214-233.
- Mizin K., Letiucha L. The Linguo-Cultural Concept TORSCHLUSSPANIK as the Representative of Ethno-Specific Psycho-Emotional State of Germans. - C. 234-249.
- Пілішек С. Текст як віддзеркалення множинної етнічної ідентичності (на матеріалі автобіографій Н. Мандели та П. Абрагамса). - C. 250-272.
- Skryl O., Sharun Yu. Linguistic Personality of Homo Ridens. - C. 273-289.
- Тараненко К. Куртуазна стратегія мовленнєвої поведінки комунікативного садиста. - C. 290-306.
- Туркевич О. Процеси засвоєння і вивчення другої та іноземної мови: унормування і гармонізація основних термінів. - C. 307-322.
- Formanova S., Dombrovan T. A Sociolinguistic Experiment in Defining the Forms of Impoliteness. - C. 323-337.
- Холод О. Завдання психолінгвістичної методології досліджень і квантовий підхід. - C. 338-370.
- Юдко Л. Концепт ТОЛЕРАНТНІСТЬ СПЕЦСЛУЖБИ в психолінгвістичному вимірі. - C. 371-389.
- Юрьева Н. Интерактивный компонент в устных нарративах детей-дошкольников: к постановке гипотезы. - C. 390-406.
| 2019 | Vol. 25 | Iss. 2
|
|
|
|