Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73508/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Народна освіта
: електрон. наук. фах. вид..- Біла Церква

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Палкин В. А. Четвертая промышленная (информационная) революция и школа: осторожные шаги навстречу или бег на месте. - C. 4-11.
  4. Тур О. М. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх документознавців у контексті сучасних вимог. - C. 12-18.
  5. Загурська С. М. Розвиток креативності як психолого-педагогічна проблема сучасної освіти. - C. 19-25.
  6. Сватенков О.В. Соціально-психологічні особливості дітей трудових мігрантів із проявами сімейної депривації. - C. 26-33.
  7. Глінчук Ю. О. Концептуальні складові вдосконалення фахової працеохоронної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 34-40.
  8. Ратушинська А. С. Розвиток професійного мислення вчителя початкових класів. - C. 41-47.
  9. Тур О. М. Співпраця в студентських групах як основа формування мовного складника комунікативної компетентності майбутніх фахівців. - C. 48-54.
  10. Чикалова М. М. Іншомовна підготовка фахівців для сфери туризму: активізація впровадження інтерактивних технологій. - C. 55-60.
  11. Онофрійчук Л. О. Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу в закладі вищої освіти. - C. 61-66.
  12. Гавриш Н. В., Миськова Н. М. Підготовка вихователів до формування у дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток. - C. 67-73.
  13. Шегеда А. Ф., Шегеда В. С. Оцінювання та розвиток якості освітнього середовища. - C. 74-79.
  14. Комлягіна В. Д. Соціалізація особистості на основі реалізації інтегрованих змістових ліній програм з англійської мови. - C. 80-87.
  15. Козаченко Г. В., Плохотнюк О. О., Суворова Л. К. Особливості формування мотиваційної складової на заняттях української мови й літератури. - C. 88-94.
  16. Мірошник С. І. Узагальнення і систематизація навчального матеріфалу у вивченні української літератури. - C. 95-103.
2020
Вип. 1 (40)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського