Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73466/2011/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр..- Херсон- Титул.
- Зміст.
ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках
- Колгатін О. Г. Педагогічне тестування у комп’ютерно орієнтованій системі педагогічної діагностики. - C. 11-19.
- Морзе Н. В., Кузьмінська О. Г. Педагогічні аспекти використання хмарних обчислень. - C. 20-29.
- Манжула А. М., Распопов В. Б. Дидактические аспекты использования MS Power Point. - C. 30-39.
- Триус Ю. В., Стеценко І. В., Герасименко І. В., Гриценко В. Г. Інформаційно-аналітична система управління навчальним процесом ВНЗ. - C. 40-49.
- Кравцова Л. В. Проектирование, разработка и использование мультимедийных обучающих систем дисциплин морского профиля. - C. 50-56.
- Кузьміна Н. М., Струтинська О. В. Компетентнісний підхід до навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки. - C. 57-63.
- Сейдаметова З. Н. Практическое применение мультимедийных технологий в преподавании дисциплин компьютерной направленности для инженеров-педагогов швейного профиля. - C. 64-69.
- Середа Х. В. Мережа партнерство в навчанні для освітян України. - C. 70-81.
- Соколова Л. Е., Олевський В. И., Олевська Ю. Б. Досвід використання технологіії "Хмарних обчислень" в мережевих продуктах для шкільної освіти. - C. 82-89.
- Царенко В. О. Вебінар як технологія навчального співробітництва учнів і вчителів середніх шкіл. - C. 90-94.
ІТ в освіті
- Кобозева А. А., Скакун Л. В. Активизация творческой работы студентов старших курсов. - C. 96-98.
- Носова О. В., Маковоз О. С. Конкурентоспроможність підготовки фахівців вищими навчальними закладами відповідно до вимог ринку праці. - C. 99-104.
- Сейдаметова З. С., Сейтвелиева С. Н. Облачные сервисы в образовании. - C. 105-111.
- Спиваковский А. В., Осипова Н. В. Онтология организации вычислительного эксперимента в задачах поиска и сортировки. - C. 112-117.
- Андрійчук А. Б., Шарко В. Д. Розробка інформаційного середовища для учнів як засіб підвищення інформатичної компетентності викладача фізики. - C. 118-123.
- Гончаренко Т. Л., Шарко В. Д. Інформаційна підтримка курсу "Проектування навчальних середовищ з фізики". - C. 124-131.
- Грабчак Д. В., Шарко В. Д. Застосування інформаційних технологій – необхідна умова переходу школи на профільне навчання. - C. 132-145.
- Солодовник А. О., Шарко В. Д. Інформаційний супровід дистанційного курсу "Теорія розв’язування винахідницьких задач". - C. 146-157.
- Скрипка К. І., Сухіх А. С. Структуризація сфер використання педагогічних програмних засобів для галузевої системи добровільної сертифікації. - C. 158-162.
- Коробова І. В. Формування інформаційно-методичної компетентності майбутнього учителя фізики. - C. 163-168.
- Kruglik V. Information System of Software Distribution. - C. 169-174.
- Осадчий В. В. Система сайтів факультетів як складова єдиного освітнього простору вищого навчального закладу. - C. 175-181.
- Якусевич Ю. Г., Герганов Л. Д. Модель прогнозування дійовості студентів ВНЗ. - C. 182-191.
| 2011 | | Вип. 9
|
|
|
|