Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій




 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Степаненко М. Макаренкознавча традиція Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 3-8.
  4. Філіпчук Г. Олюднення людини у педагогічній спадщині А. Макаренка. - C. 8-13.
  5. Вихрущ В., Решетуха Л. Ідеї теорії вільного виховання у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 13-19.
  6. Отич О. Іван Зязюн – організатор вищої педагогічної освіти в Україні. - C. 20-25.
  7. Радул В. Розвиток соціального середовища вищого навчального закладу. - C. 25-30.
  8. Савенкова Л. Формування культури професійного спілкування майбутніх менеджерів економічної освіти. - C. 31-34.
  9. Тарасевич Н. Провідницька місія ректора І. А. Зязюна. - C. 35-39.
  10. Ткаченко А. Теорія педагогічної майстерності як складова професіогенетичної концепції А. С. Макаренка. - C. 39-45.
  11. Ткаченко О. Етнопедагогічна творчість як умова професійної свободи вчителя-вихователя. - C. 45-50.
  12. Алейникова О. Специфіка проектного підходу в реалізації виробничих та управлінських інновацій. - C. 50-55.
  13. Байбекова Н. Експериментальне вивчення емпатії як особистісної властивості майбутніх психологів. - C. 55-59.
  14. Баніт О. Психолого-педагогічні орієнтири "Я-концепції" в системі внутрішньо фірмової мотивації персоналу. - C. 59-63.
  15. Барбінов В. Теоретичні засади підготовки кваліфікованих робітників аграрної галузі в професійно-технічних навчальних закладах. - C. 63-67.
  16. Барбінова А. Сімейні цінності учнів професійно-технічного навчального закладу: зміст, структура, умови виховання. - C. 67-71.
  17. Бєлєнька Г. Педагогічні погляди Михайла Драгоманова у дзеркалі сучасності. - C. 72-76.
  18. Верещак Л. Формування управлінських умінь у педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів як чинник реалізації сучасних вимог освітнього менеджменту. - C. 77-81.
  19. Гаврилюк С. Аксіологічний підхід до розвитку педагогічної творчості у професійній підготовці майбутніх вихователів. - C. 81-88.
  20. Главацька О. Формування у студентів професійної компетентності керівника через діяльність в органах студентського самоврядування. - C. 88-95.
  21. Гунько Н. Використання нетрадиційних авторських методик у сучасній практиці вокального виховання педагогів-музикантів. - C. 95-99.
  22. Зіневич В. Проектна діяльність та проектна культура як передумови інноваційної діяльності педагога. - C. 100-106.
  23. Йовенко Л. Інтерпретація ідеї позитивного героя в художніх творах доби соцреалізму в контексті літературної освіти вітчизняної молоді. - C. 107-112.
  24. Касьянова О. Проектна діяльність як засіб розвитку управлінської культури викладача ВНЗ у системі післядипломного навчання. - C. 113-117.
  25. Ключка С. Еколого-виховний потенціал природоохоронної діяльності в системі морально-етичних цінностей особистості. - C. 118-124.
  26. Ковалюк О. Педагогічні та організаційні умови управління навчальним закладом на засадах здоров’язберігаючих технологій. - C. 125-128.
  27. Кононец Н. Педагогічні технології ресурсно-орієнтованого навчання студентів: технологія Веб 2.0. - C. 129-134.
  28. Корнюш Г. Внесок професора М. М. Ланге у розвиток університетської педагогічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 134-139.
  29. Кравченко Г. Управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників в умовах кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 139-144.
  30. Кравчук О. Управлінська культура керівника навчального закладу як чинник ефективного функціонування освітньої установи. - C. 144-148.
  31. Крапивний Я. Історичні обриси розвитку педагогічної майстерності студентів Чернігівського колегіуму (1700–1786 рр.). - C. 149-153.
  32. Криволап О. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання. - C. 153-158.
  33. Купчик Л. Багатомовність як компонент професійної підготовки вчителя іноземної мови у німецькомовних країнах (Австрії, Швейцарії та Люксембурзі). - C. 158-163.
  34. Лебединець Г. Проблема управління наукою в системі вітчизняної педагогічної освіти. - C. 164-168.
  35. Леонтієва В. Шляхи формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 169-174.
  36. Лимаренко Л. Створення художнього образу-ролі у виставах студентського театру. - C. 175-180.
  37. Літвінчук А. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземної мови із застосуванням проектної технології. - C. 180-184.
  38. Майборода Н. Виховний ідеал громадянина-патріота – основний ціннісний орієнтир освітньо-виховної парадигми в Україні. - C. 185-189.
  39. Малаканова Л., Сорокіна Г. Духовна культура управлінця як компонент його професіональної культури. - C. 190-193.
  40. Марченко О. Особистість викладача ВНЗ у процесі формування професійно-особистісного іміджу студентів. - C. 194-199.
  41. Матвійчук Т. Психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки фахівців у галузі фізичного виховання. - C. 200-206.
  42. Мелащенко О. Виховання студентів технічного університету – резерву майбутніх педагогів. - C. 206-210.
  43. Міненок А. Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. - C. 210-216.
  44. Мосюра А. Проблеми та перспективи впровадження моделі управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу. - C. 216-220.
  45. Назаренко Г. Управління процесом гуманізації навчання науково-педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 220-224.
  46. Новописьменний С. Професійні уміння майбутніх учителів з основ здоров’я. - C. 224-229.
  47. Осадченко Т. Використання здоров’язбережувальних технологій як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 229-233.
  48. Панченко О. Психолого-педагогічна рефлексія як умова формування творчого професійного мислення майбутнього інженера-механіка. - C. 234-239.
  49. Попович О. Освітні установи в системі виховання здорового способу життя. - C. 239-243.
  50. Поспєлова А. Організаційно-педагогічні умови використання аудіовізуальних засобів навчання у підготовці майбутніх агрономів. - C. 243-247.
  51. Постригач Н. Розвиток неперервної педагогічної освіти Італії у ХХІ столітті. - C. 247-252.
  52. Потапюк Л. Ідеологічні та соціально-педагогічні причини виникнення і розвитку культурно-просвітницьких громад на Західній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст..). - C. 252-257.
  53. Процюк В. Інструментальна підготовка як складова педагогічної майстерності вчителя музики. - C. 258-263.
  54. Радомський М. Харківська школа вітражу. - C. 263-267.
  55. Рожнова Г. Психолого-педагогічні та етико-естетичні орієнтири професійного розвитку особистості журналіста у поглядах видатних вітчизняних науковців у галузі журналістики та педагогіки. - C. 267-271.
  56. Рожнова Т. Інноваційні аспекти формування особистості керівника навчального закладу. - C. 271-275.
  57. Руденко О., Руденко З., Ревуцька Н. Вітчизняні традиції університетської освіти та вимоги сьогодення у контексті європейських цінностей. - C. 275-280.
  58. Савченко Н. Магістратура як один із найважливіших напрямів оновлення системи вищої професійної освіти. - C. 280-284.
  59. Самойленко Н., Сембрат А. Сучасний гендерний підхід до формування особистості майбутнього педагога. - C. 284-288.
  60. Тадеєва М., Голубєва І. Визначення лінгвістичної обдарованості та її структурних елементів. - C. 289-294.
  61. Титаренко В. Поліфункціональність професійної діяльності вчителя технологічної освіти. - C. 295-300.
  62. Трегуб С. Професійна культура майбутніх медичних працівників. - C. 300-304.
  63. Трубачева С. Професійно зорієнтована метапроектна діяльність учнів в умовах компетентнісного підходу. - C. 305-309.
  64. Уйсімбаєва М. Методика виховання соціальної активності старшокласників засобами проектної діяльності в позакласній роботі. - C. 310-315.
  65. Фельбаба-Клушина Л., Гапон С. Підготовка майбутніх учителів біології до організації геоботанічних досліджень. - C. 315-319.
  66. Цина В. Технології інтеграції майбутніх учителів в освітньо-професійний простір на засадах позитивно-прийнятних індивідуальних відмінностей. - C. 320-324.
  67. Чумак Л. Акме-траєкторія професійної майстерності вчителя світової літератури у контексті гуманістичної філософії Івана Андрійовича Зязюна. - C. 324-330.
  68. Шанскова Т. Професійна рефлексія майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти. - C. 331-336.
  69. Шаповалова І. Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освіти. - C. 336-342.
  70. Шумілова І. Формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 342-347.
  71. Щебликіна Т. Моніторинг емоційно-ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю. - C. 348-352.
  72. Юрченко Г. Значення "мелодії добра" в ціннісних орієнтирах майбутнього педагога. - C. 352-359.
  73. Яворська Т. Соціально – історичні передумови розвитку самоосвітньої діяльності особистості: теоретичний аспект. - C. 359-364.
  74. Якименко Н. Педагогічні проблеми дистанційної освіти у підготовці майбутнього фахівця із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 364-368.
2015
Вип. 15
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського