Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2015/15<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Степаненко М. Макаренкознавча традиція Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 3-8.
- Філіпчук Г. Олюднення людини у педагогічній спадщині А. Макаренка. - C. 8-13.
- Вихрущ В., Решетуха Л. Ідеї теорії вільного виховання у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 13-19.
- Отич О. Іван Зязюн – організатор вищої педагогічної освіти в Україні. - C. 20-25.
- Радул В. Розвиток соціального середовища вищого навчального закладу. - C. 25-30.
- Савенкова Л. Формування культури професійного спілкування майбутніх менеджерів економічної освіти. - C. 31-34.
- Тарасевич Н. Провідницька місія ректора І. А. Зязюна. - C. 35-39.
- Ткаченко А. Теорія педагогічної майстерності як складова професіогенетичної концепції А. С. Макаренка. - C. 39-45.
- Ткаченко О. Етнопедагогічна творчість як умова професійної свободи вчителя-вихователя. - C. 45-50.
- Алейникова О. Специфіка проектного підходу в реалізації виробничих та управлінських інновацій. - C. 50-55.
- Байбекова Н. Експериментальне вивчення емпатії як особистісної властивості майбутніх психологів. - C. 55-59.
- Баніт О. Психолого-педагогічні орієнтири "Я-концепції" в системі внутрішньо фірмової мотивації персоналу. - C. 59-63.
- Барбінов В. Теоретичні засади підготовки кваліфікованих робітників аграрної галузі в професійно-технічних навчальних закладах. - C. 63-67.
- Барбінова А. Сімейні цінності учнів професійно-технічного навчального закладу: зміст, структура, умови виховання. - C. 67-71.
- Бєлєнька Г. Педагогічні погляди Михайла Драгоманова у дзеркалі сучасності. - C. 72-76.
- Верещак Л. Формування управлінських умінь у педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів як чинник реалізації сучасних вимог освітнього менеджменту. - C. 77-81.
- Гаврилюк С. Аксіологічний підхід до розвитку педагогічної творчості у професійній підготовці майбутніх вихователів. - C. 81-88.
- Главацька О. Формування у студентів професійної компетентності керівника через діяльність в органах студентського самоврядування. - C. 88-95.
- Гунько Н. Використання нетрадиційних авторських методик у сучасній практиці вокального виховання педагогів-музикантів. - C. 95-99.
- Зіневич В. Проектна діяльність та проектна культура як передумови інноваційної діяльності педагога. - C. 100-106.
- Йовенко Л. Інтерпретація ідеї позитивного героя в художніх творах доби соцреалізму в контексті літературної освіти вітчизняної молоді. - C. 107-112.
- Касьянова О. Проектна діяльність як засіб розвитку управлінської культури викладача ВНЗ у системі післядипломного навчання. - C. 113-117.
- Ключка С. Еколого-виховний потенціал природоохоронної діяльності в системі морально-етичних цінностей особистості. - C. 118-124.
- Ковалюк О. Педагогічні та організаційні умови управління навчальним закладом на засадах здоров’язберігаючих технологій. - C. 125-128.
- Кононец Н. Педагогічні технології ресурсно-орієнтованого навчання студентів: технологія Веб 2.0. - C. 129-134.
- Корнюш Г. Внесок професора М. М. Ланге у розвиток університетської педагогічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 134-139.
- Кравченко Г. Управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників в умовах кафедральної системи інститутів післядипломної педагогічної освіти. - C. 139-144.
- Кравчук О. Управлінська культура керівника навчального закладу як чинник ефективного функціонування освітньої установи. - C. 144-148.
- Крапивний Я. Історичні обриси розвитку педагогічної майстерності студентів Чернігівського колегіуму (1700–1786 рр.). - C. 149-153.
- Криволап О. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання. - C. 153-158.
- Купчик Л. Багатомовність як компонент професійної підготовки вчителя іноземної мови у німецькомовних країнах (Австрії, Швейцарії та Люксембурзі). - C. 158-163.
- Лебединець Г. Проблема управління наукою в системі вітчизняної педагогічної освіти. - C. 164-168.
- Леонтієва В. Шляхи формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 169-174.
- Лимаренко Л. Створення художнього образу-ролі у виставах студентського театру. - C. 175-180.
- Літвінчук А. Реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземної мови із застосуванням проектної технології. - C. 180-184.
- Майборода Н. Виховний ідеал громадянина-патріота – основний ціннісний орієнтир освітньо-виховної парадигми в Україні. - C. 185-189.
- Малаканова Л., Сорокіна Г. Духовна культура управлінця як компонент його професіональної культури. - C. 190-193.
- Марченко О. Особистість викладача ВНЗ у процесі формування професійно-особистісного іміджу студентів. - C. 194-199.
- Матвійчук Т. Психолого-педагогічні аспекти професійної підготовки фахівців у галузі фізичного виховання. - C. 200-206.
- Мелащенко О. Виховання студентів технічного університету – резерву майбутніх педагогів. - C. 206-210.
- Міненок А. Акмеологічний підхід у процесі професійно-творчого саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. - C. 210-216.
- Мосюра А. Проблеми та перспективи впровадження моделі управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу. - C. 216-220.
- Назаренко Г. Управління процесом гуманізації навчання науково-педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 220-224.
- Новописьменний С. Професійні уміння майбутніх учителів з основ здоров’я. - C. 224-229.
- Осадченко Т. Використання здоров’язбережувальних технологій як педагогічна умова підготовки майбутнього вчителя початкової школи. - C. 229-233.
- Панченко О. Психолого-педагогічна рефлексія як умова формування творчого професійного мислення майбутнього інженера-механіка. - C. 234-239.
- Попович О. Освітні установи в системі виховання здорового способу життя. - C. 239-243.
- Поспєлова А. Організаційно-педагогічні умови використання аудіовізуальних засобів навчання у підготовці майбутніх агрономів. - C. 243-247.
- Постригач Н. Розвиток неперервної педагогічної освіти Італії у ХХІ столітті. - C. 247-252.
- Потапюк Л. Ідеологічні та соціально-педагогічні причини виникнення і розвитку культурно-просвітницьких громад на Західній Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст..). - C. 252-257.
- Процюк В. Інструментальна підготовка як складова педагогічної майстерності вчителя музики. - C. 258-263.
- Радомський М. Харківська школа вітражу. - C. 263-267.
- Рожнова Г. Психолого-педагогічні та етико-естетичні орієнтири професійного розвитку особистості журналіста у поглядах видатних вітчизняних науковців у галузі журналістики та педагогіки. - C. 267-271.
- Рожнова Т. Інноваційні аспекти формування особистості керівника навчального закладу. - C. 271-275.
- Руденко О., Руденко З., Ревуцька Н. Вітчизняні традиції університетської освіти та вимоги сьогодення у контексті європейських цінностей. - C. 275-280.
- Савченко Н. Магістратура як один із найважливіших напрямів оновлення системи вищої професійної освіти. - C. 280-284.
- Самойленко Н., Сембрат А. Сучасний гендерний підхід до формування особистості майбутнього педагога. - C. 284-288.
- Тадеєва М., Голубєва І. Визначення лінгвістичної обдарованості та її структурних елементів. - C. 289-294.
- Титаренко В. Поліфункціональність професійної діяльності вчителя технологічної освіти. - C. 295-300.
- Трегуб С. Професійна культура майбутніх медичних працівників. - C. 300-304.
- Трубачева С. Професійно зорієнтована метапроектна діяльність учнів в умовах компетентнісного підходу. - C. 305-309.
- Уйсімбаєва М. Методика виховання соціальної активності старшокласників засобами проектної діяльності в позакласній роботі. - C. 310-315.
- Фельбаба-Клушина Л., Гапон С. Підготовка майбутніх учителів біології до організації геоботанічних досліджень. - C. 315-319.
- Цина В. Технології інтеграції майбутніх учителів в освітньо-професійний простір на засадах позитивно-прийнятних індивідуальних відмінностей. - C. 320-324.
- Чумак Л. Акме-траєкторія професійної майстерності вчителя світової літератури у контексті гуманістичної філософії Івана Андрійовича Зязюна. - C. 324-330.
- Шанскова Т. Професійна рефлексія майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах здобуття другої вищої освіти. - C. 331-336.
- Шаповалова І. Модель підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійного самовдосконалення в умовах модернізації професійної освіти. - C. 336-342.
- Шумілова І. Формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів у педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 342-347.
- Щебликіна Т. Моніторинг емоційно-ціннісних ставлень майбутніх учителів гуманітарного профілю. - C. 348-352.
- Юрченко Г. Значення "мелодії добра" в ціннісних орієнтирах майбутнього педагога. - C. 352-359.
- Яворська Т. Соціально – історичні передумови розвитку самоосвітньої діяльності особистості: теоретичний аспект. - C. 359-364.
- Якименко Н. Педагогічні проблеми дистанційної освіти у підготовці майбутнього фахівця із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 364-368.
| 2015 | | Вип. 15
|
|
|
|