Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2012/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст .
- Адамова І., Головачук Т. Дистанційне навчання: сучасний погляд на переваги та проблеми. - C. 3-6.
- Алхасов Яшар Каміль оглу Вчитель іноземної мови як мовний партнер тих, хто навчається на занятті. - C. 6-9.
- Аннєнкова І. Моніторинг якості освіти у ВНЗ: кваліметричний підхід. - C. 9-15.
- Артюшенко В., Яроха Д. Краєзнавчий підхід у процесі особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів Полтавської загальноосвітньої школи I-III ступенів №37. - C. 16-19.
- Атаманчук Ю. Управління навчальним закладом у вітчизняній системі освіти. - C. 19-22.
- Білай І., Красько М., Остапенко А., Михайлюк Є. Викладання загальної клінічної фармації на факультеті післядипломної освіти. - C. 23-26.
- Боловацька Ю. Технологія підготовки виховних заходів у культурно-дозвіллєвій діяльності вищого навчального закладу. - C. 26-30.
- Варнавська А. Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної діяльності в умовах комп’ютеризованої освіти. - C. 30-33.
- Вознюк Л. Розвиток творчого потенціалу вчителя у системі шкільної освіти. - C. 34-37.
- Воробйова С. Позанавчальна діяльність вищого навчального закладу системи МВС України – сприятливе середовище формування професійної культури курсантів. - C. 38-41.
- Воскобойникова Г. Соціальна обумовленість проблеми формування учителів початкової школи. - C. 42-46.
- Гавриленко О. Формування мотивації до професійної діяльності з застосуванням ІКТ. - C. 46-52.
- Грицаєнко Л. Дисципліна "Риторика" у контексті підготовки майбутніх педагогів. - C. 52-56.
- Грицай Н. Реалізація контекстного підходу у викладанні методики навчання біології. - C. 56-61.
- Грицька Т., Орищенко С. Умови формування інформаційної компетентності студентів радіотехнічних спеціальностей. - C. 62-66.
- Гуревич Р., Кадемія М. Професійна компетентність майбутнього педагога: як її формувати?. - C. 66-70.
- Давкуш Н. Поняття "педагогічна інтуїція" у психолого-педагогічній літературі. - C. 70-76.
- Данилюк С. Процес формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет-технологій як педагогічна проблема. - C. 76-81.
- Денисовець Т. Проблеми здоров’язбереження в практиці навчально-виховного процесу вищої школи. - C. 81-85.
- Добровольська К., Кіршо С. Проблеми професійно-педагогічного розвитку особистості майбутнього педагога-економіста в контексті осмислення творчої спадщини А. С. Макаренка. - C. 85-90.
- Долженко М., Долженко В. Навчання і виховання як підсистеми педагогічного процесу формування світоглядної культури студентської молоді. - C. 91-96.
- Донець О. Контроль спеціальної працездатності спортсменів-єдиноборців(бокс, кікбоксинг) на передзмагальному етапі підготовки. - C. 96-100.
- Жамардій В. Спеціальні заняття з пауерліфтингу як фактор підвищення навчально-тренувальної діяльності студентів. - C. 101-104.
- Іващенко О. Педагогічна діагностика сформованості психолого-педагогічної компетентності фахівців пожежно-рятувальної служби. - C. 105-111.
- Ісмаїлова Р. Деякі питання навчання англійської вимови в азербайджанській аудиторії. - C. 111-114.
- Картава Ю. Теоретичні аспекти формування професійної компетентності педагога. - C. 115-118.
- Кірдан О. Управлінська діяльність у вітчизняних університетах. - C. 119-124.
- Кічула М. Моніторинг: компаративний аналіз поняття. - C. 124-132.
- Колос Ю. Філософські аспекти педагогіки А. С. Макаренка у контексті управління дитячим колективом. - C. 132-137.
- Кононец Н. Технологія веб-квест у контексті ресурсно-орієнтованого навчання студентів. - C. 138-143.
- Корнійчук О. Мотивація в системі навчання математичних дисциплін. - C. 144-148.
- Костюк В. Застосування ситуативно-комунікативних технологій у навчанні іншомовного спілкування майбутніх судноводіїв. - C. 149-152.
- Кравчук Л. Організаційно-процесуальні аспекти навчання іноземних мов школярів у другій половині XX ст.. - C. 153-156.
- Крамаренко А. Проблема формування соціоприродних цінностей майбутніх фахівців початкової оствіти у контексті професійної підготовки. - C. 157-161 .
- Кривошапка І. Толерантність як особистісна передумова формування професійної майстерності педагога. - C. 162-165.
- Кушнір Л., Гомля Л. Особливості проведення краєзнавчої роботи в школі. - C. 166-169.
- Лаврентьєва О. Спецкурс "Формування професійної творчості вчителя" як засіб становлення складових професійно-педагогічної культури майбутнього педагога. - C. 170-175.
- Маковська О. Інтенсифікація процесу формування готовності до викладацької діяльності у студентів магістратури. - C. 175-181.
- Мамедов З. Деякі аспекти співробітництва між Азербайджанською Республікою і Туреччиною в галузі освіти. - C. 182-185.
- Матукова Г. Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців до підприємницької діяльності в умовах ВНЗ. - C. 186-191.
- Мельник А. Контекстне навчання у процесі професійного іншомовного спілкування студентів немовних спеціальностей. - C. 191-196.
- Мельничук С. А. С. Макаренко про використання перспективи в системі виховної роботи. - C. 196-202.
- Москаленко В., Яворовський О., Остапюк Л., Чешук В. Про завдання з упровадження європейских стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в підготовку лікарів і провізорів у національному медичному університеті О. О. Богомолця. - C. 202-206.
- Ніколаєску І. Особливості іміджової підготовки сучасного педагога в системі післядипломної освіти. - C. 207-212.
- Новік С. Командні якості як запорука успішності особистості в сучасних умовах. - C. 212-216.
- Олійник Н. Роль комунікативної етики у процесі підготовки майбутніх учителів економіки. - C. 216-220.
- Ордановська О. Напрямки розвитку системи професійної підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи. - C. 221-225.
- Паламарчук К. Програма формування лідерських якостей майбутнього соціального педагога в позааудиторній діяльності. - C. 225-229.
- Плохута Т. Дидактична модель комплексного тестовго контролю самостійної пізнавально-творчої діяльності студентів. - C. 229-235.
- Порев В., Жужа А. Особливості викладання педагогічних дисциплін у сучасному ВНЗ. - C. 235-238.
- Прокоф’єва М. Задача як технологічна складова системи підготовки майбутнього вчителя до диференціації навчання. - C. 239-241.
- Проценко І. Мотиваційне забезпечення формування у студентів діалогічних професійно-творчих умінь. - C. 242-247.
- Рем О. Системне структурування цілей і завдань формування правової культури в майбутніх інженерів-педагогів. - C. 248-251.
- Романенко М. Освітній менеджмент та освітній маркетинг: діалектика взаємодії. - C. 252-256.
- Савченко К. Формування професійної компетентності засобами моделювання педагогічних ситуацій на заняттях у вищих навчальних закладах. - C. 257-262.
- Савченко Л. Особливості використання моніторингового контролю в педагогічній діагностиці якості навчання студентів вищої школи. - C. 263-270.
- Стрельніков В. Модель якостей викладача як проектанта технологій освіти дорослих. - C. 270-274.
- Стрілець С. Переваги використання організаційно-навчальних ігор у системі сучасної вищої освіти. - C. 275-279.
- Ступак Д. Розробка алгоритмічно-програмного забезпечення тренувального комплексу з БЖД та охорони праці. - C. 280-284.
- Тимченко С. Педагогічні умови формування комунікативних умінь майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом у процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін. - C. 285-290.
- Тіщенко О. Проблеми освіти в Україні: культурологічні й аксіологічні тенденції. - C. 291-295.
- Трішин Ф., Маркова Т., Кац А. Деякі аспекти підготовки висококваліфікованих фахівців у ВНЗ. - C. 295-299.
- Файчук О. До питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 299-302.
- Філь О. Аналіз проблеми професійної підготовки соціальних педагогів у вищій школі. - C. 303-307.
- Хмизова О. Виховання лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. - C. 307-312.
- Хоменко П. Аналіз вихідного рівня природничонаукових компетентностей майбутніх фахівців фізичної культури (за результатами зовнішнього незалежного оцінювання). - C. 313-316.
- Чайковська І. Формування готовності вчителя фізики використовувати інформаційно-комунікативні технології у професійній діяльності. - C. 317-321.
- Шанскова Т. Розвиток професійної творчості студентів гуманітарних спеціальностей при здобутті другої вищої освіти. - C. 322-325.
- Шаповал Є. Тестування фізичної підготовленості дівчат 11 – 14 років, що займаються міні-футболом у дитячо-юнацькій спортивній школі. - C. 325-328.
- Швець Н. Педагогічне забезпечення формування здорового способу життя студентської молоді у Росії. - C. 329-334.
- Шпиталевська Г. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів. - C. 335-339.
- Шутько Т. Дослідження сформованості комунікативних якостей майбутніх молодших медичних спеціалістів. - C. 340-344.
- Ященко Е. Вплив педагогічного спілкування на формування комунікативної культури майбутніх економістів: виховний аспект. - C. 345-350.
| 2012 | | Вип. 10
|
|
|
|