Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73452/2010/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Витоки педагогічної майстерності
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічна майстерність та інновації освітньої галузі

  4. Окса М. М. Менеджмент якості навчання як складова управління реформаційними процесами в освіті. - C. 3-8.
  5. Шевченко Г. П. Розвиток естетичного виховання у вищих навчальних закладах України на сучасному етапі. - C. 9-13.
  6. Танько Т. П. Тестовий контроль знань студентів як умова модернізації освіти в Україні. - C. 14-18.
  7. Воскобойнікова Г. Л. Розробка навчально-методичного комплексу викладання навчального модуля "Основи анатомії і фізіології нервової системи людини". - C. 18-23.
  8. Топузов О. М., Шуканова А. А. Результати засвоєння економічних знань учнями 9-10 - х класів у процесі навчання географії в умовах вибору підручників. - C. 23-30.
  9. Ільченко В. Р. "Випереджальні організатори" знань у модульно-заліковій системі підручника "Природознавство-10". - C. 30-34.
  10. Линьова І. О. Освітні інновації як основа професійної підготовки сучасних керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. - C. 34-39.
  11. Бойченко Т. Є. Підручник "основи здоров’я" як засіб індивідуалізації навчання. - C. 40-45.
  12. Смирнов В. А. Фізико-математична освіта: проблеми та інноваційний шлях розвитку. - C. 46-58.
  13. Васільєва С. В. Інновації як передумова зростання педагогічної майстерності менеджера освітнього закладу. - C. 58-62.
  14. Технології створення і функціонування освітніх проектів

  15. Зязюн І. А. Дидактичне проектування технологій і методів учіння у вимірах педагогічної дії. - C. 63-73.
  16. Гриньова М. В. Теоретичні основи дослідження змісту саморегуляції діяльності людини. - C. 73-77.
  17. Єфімова В. М. Аналіз досвіду залучення майбутніх учителів природничих дисциплін до проектної діяльності з валеології. - C. 77-84.
  18. Завада В. П. До проблеми виховання самореалізації старшокласників у майбутній професійній діяльності. - C. 84-89.
  19. Горяна Л. Г. Екологічний проект як спосіб упровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільні природничі дисципліни. - C. 89-95.
  20. Миленкова Р. В. Формування навичок самоорганізації та розробки особистого проекту студента у ВНЗ. - C. 95-100.
  21. Листопад О. В. Форми фінансування і підтримки інноваційних освітніх проектів: зарубіжний досвід. - C. 101-109.
  22. Лиховид О. Р. Проектування краєзнавства в процесі навчання географії учнів основної школи. - C. 110-114.
  23. Дроздова І. П. Метод проектів як вид інноваційної діяльності в навчанні студентів-нефілологів української мови. - C. 115-119.
  24. Корогод Н. П. Інтелектуальна власність в управлінні конкурентоспроможністю вищого навчального закладу. - C. 119-125.
  25. Ворона П. В. Проектна діяльність територіальних громад Полтавщини (на прикладі Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування). - C. 125-132.
  26. Сорокіна Г. Ю. Проектування змісту компетентнісно орієнтованої освіти. - C. 132-136.
  27. Методика організації навчально-виховного процесу в освітніх закладах

  28. Сологуб А. І. Проблеми самоорганізації особистості учнів і студентів. - C. 137-140.
  29. Довга Т. Я. Компетентність особистості в часі як засіб формування професійного іміджу. - C. 141-145.
  30. Отич О. М. Зміст, форми і методи використання мистецтва в розвитку педагогічної майстерності вчителя в радянській педагогіці першої третини ХХ століття. - C. 145-150.
  31. Кіприч С. В., Римар М. П. Стратегічні завдання оновлення виховної системи студентської молоді. - C. 151-155.
  32. Атанасова М. П., Скарлупіна Ю. А. Формування інноваційної культури студента в контексті підготовки полікультурної особистості фахівця. - C. 155-160.
  33. Воєнчук М. М. Теоретико-методичні засади виховання здорового способу життя в учнівської молоді. - C. 160-165.
  34. Кириленко Л. Г., Голуб Л. О. Аналіз моделі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 165-170.
  35. Доброскок І. І. Формування самоорганізації студента у процесі вивчення соціальної педагогіки у ВНЗ. - C. 170-175.
  36. Мотіна Н. І. Тайм-менеджмент як інструмент формування часової компетенції керівника навчального закладу та його підлеглих. - C. 175-179.
  37. Рибницький А. В., Кириленко О. І. Концепція динамічної системи фізичного виховання студентської молоді. - C. 179-183.
  38. Бєляєва Н. В. Сутність та складові професійної етики майбутніх менеджерів Essence and components of the professional ethics of future managers. - C. .
  39. Стаднік О. В. Керівництво організацією професійного відбору майбутніх працівників ДАІ. - C. 189-192.
  40. Шупта І. М. Міжкультурне співробітництво та комунікація як причина конфліктів. - C. 192-197.
  41. Зарічна І. М. Педагогічна діяльність Гуго Штейнгауса у Львівському університеті (1917-1941 рр.). - C. 197-203.
  42. Жульова С. І. Розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх вчителів основ здоров’я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІД. - C. 203-209.
  43. Ткаченко А. В. Професійний розвиток особистості в контексті макаренківської педагогічної спадщини. - C. 209-215.
  44. Зязюн Л. І. Два видатні педагоги-менеджери освіти: Антон Макаренко і Олександр Нілл в оцінках європейських учених. - C. 215-226.
  45. Мороз Ю. М. Особливості шкільного віку в оздоровчому процесі загальноосвітньої школи. - C. 226-231.
  46. Денисовець Т. М. Методика виховання здорового способу життя соціально занедбаних дітей в умовах школи-інтернату. - C. 232-236.
2010
Вип. 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського