Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73447/2017/126<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічний простір : зб. наук. пр..- Дніпро Ekonomìčnij prostìr- Титул.
- Зміст.
- Орловська Ю. В., Ількова Н. В. Особливості дослідження банкрутства як економічної категорії. - C. 5-14.
- Мірзоахмедов Ф., Назрізода С., Ястремський О. Оцінки невизначеності в міжгалузевому балансІ Республіки Tаджикистан. - C. 15-23.
- Пашкевич М. С., Шагоян С. М. Експортні переваги транснаціональної вертикально інтегрованої гірничо-металургійної компанії. - C. 24-34.
- Ватченко О. Б., Свистун К. О. Аналіз комплексного розвитку Дніпропетровського регіону. - C. 35-50.
- Верхоглядова Н. І., Сидоров О. А. Роль економічної безпеки в умовах розбудови постіндустріальної економіки. - C. 51-60.
- Мардус Н. Ю. Розуміння ринку і його класифікація за ознаками. - C. 61-70.
- Петрова К. В., Джинджоян В. В., Сардак С. Е. Особливості екскурсійного обслуговування іноземних туристів. - C. 71-81.
- Богославський М. Ю. Елементи кіберзагроз банків в рамках системи фільтрації та очищення зовнішнього середовища. - C. 82-90.
- Васильєва В. Г., Книшек О. О., Карпенко В. В. Державний аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку. - C. 91-106.
- Гірман Ю. В. Методичні аспекти управління фінансовою безпекою в умовах удосконалення нормативно-технічного забезпечення банків. - C. 107-117.
- Гриценко А. В. Обгрунтування зв’язку ринкової прибутковості страхових послуг в залежності від очікуваних ризиків. - C. 118-125.
- Заборовець К. Г. Сучасний стан та тенденції боргового навантаження України в умовах розвитку держави. - C. 126-134.
- Кміть В. М., Касімова Ю. П. Недоліки чинної системи оподаткування споживання в Україні та напрями їх усунення. - C. 135-148.
- Швайдак В. М. Наукові засади формування і обчислення потенціалу небанківських фінансових посередників щодо потоку клієнтів та суспільного впливу. - C. 149-156.
- Щербань П. П. Оптимізаційний менеджмент та іструменти при перетині ризиків комерційних банків на мікрорівні. - C. 157-167.
- Іванова М. І., Саннікова С. Ф., Варяниченко О. В., Крайняк К. С. Oсобливості застосування методів аналізу асортименту торгівельного підприємства для підвищення ефективності його діяльності. - C. 168-177.
- Касян С. Я., Барсуков А. Г. Mаркетингове забезпечення ефективного просування інноваційних електро – технічних розробок високотехнологічних підприємств. - C. 178-191.
- Квактун О. О., Вертелецька О. М., Гребенніков В. Особливості стратегії імпорту українських підприємств. - C. 192-204.
- Razumova H. V., Ganchuk K. A Internet advertising as an effective tool for business development. - C. 205-213.
| 2017 | | № 126
|
|
|
|