Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2016/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гожченко Т. Розвиток творчого мислення як провідна умова професійної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 7-14.
  4. Гончарук В. Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій навчання на уроках українознавства. - C. 15-20.
  5. Кожуріна І. Вплив оздоровчих вправ на фізичну підготовленість та функціональний стан студентів вищого навчального закладу. - C. 21-27.
  6. Лобода В. Педагогічні умови формування культури здоро'я студентів на заняттях з фізичного виховання. - C. 28-33.
  7. Староста В., Говдош А. Розвиток професійної мотивації майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. - C. 34-40.
  8. Сянюн Ч. Забезпечення рефлексивно-творчої діяльності майбутніх піаністів з КНР у процесі фахової підготовки. - C. 41-47.
  9. Фальштинська Ю. Принципи впровадження дистанційного навчання. - C. 48-56.
  10. Циганок О. Реалізація моделі підготовки майбутнього вчителя-філолога до українознавчої роботи в школі. - C. 57-65.
  11. Чирва Г. Професійно-орієнтоване навчання майбутніх вчителів технологічної галузі. - C. 66-72.
  12. Шаповал Л. Створення опорного конспекту – важлива складова підготовки майбутнього вчителя біології до проведення уроку. - C. 73-79.
  13. Безлюдна В. Зміст підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 80-86.
  14. Браславська О. Формування пізнавальної самостійності майбутнього вчителя: теоретичний аспект. - C. 87-98.
  15. Коваль В. Онтологія професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. - C. 99-107.
  16. Носова К. Мовні аспекти професійного спілкування майбутніх тележурналістів. - C. 108-115.
  17. Ратушинська А. Арт-педагогічний супровід професійної підготовки майбутнього вчителя. - C. 116-124.
  18. Семенова О. Модель педагогічної системи формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 125-131.
  19. Ткаченко О. Проблема професійно-педагогічної підготовки магістрів аграрного профілю у педагогічній теорії. - C. 132-137.
  20. Кириченко В. Формування системи культурних цінностей у студентів-філологів в процесі їх підготовки до організації культурно-дозвіллєвої діяльності в школі (з досвіду Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). - C. 138-144.
  21. Максютов А. Деонтологічна підготовка майбутніх учителів. - C. 145-150.
  22. Петляєва В. Педагогічні умови формування моральної культури майбутнього вчителя іноземних мов в процесі професійної підготовки. - C. 151-156.
  23. Клименко Ю. До історії створення перших педагогічних періодичних видань міжнародною мовою есперанто в Україні (20–30-ті рр. ХХ ст.). - C. 157-166.
  24. Моргай Л. Поняття "нація" у творчості Никифора Яковича Григоріїва. - C. 167-174.
  25. Новаківська Л. Літературна бесіда як форма навчання словесності (середина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 175-183.
  26. Санівський О. Механізм творення українського ідеалу вчителя-українознавця за В. Сухомлинським. - C. 184-191.
  27. Бабин І., Голуб І. Загальноєвропейський додаток до диплома як інструмент прозорості та визнання у ЄВО. - C. 192-204.
  28. Малишевська І. Актуальні аспекти впровадження інклюзивної освіти в Україні. - C. 205-211.
  29. Полєхіна В. Сучасні підходи у підготовці майбутніх соціальних робітників з вимушено переселеними особами. - C. 212-218.
  30. Фан С. Педагогічні умови виховання духовності майбутніх піаністів з КНР засобами народної музики в умовах фахової підготовки вищих педагогічних навчальних закладів України. - C. 219-225.
  31. Наші автори. - C. 226-227.
2016
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського