Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2015/12(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Базильчук Л. Дидактичні методи навчання образотворчому мистецтву в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 6-14.
  4. Батюк Н. Художня образність уроку музичного мистецтва як специфічна ознака викладання мистецьких дисциплін. - C. 15-23.
  5. Вернигора О. Специфіка вивчення усної народної творчості учнями основної школи. - C. 24-32.
  6. Зайцева В. Вивчення традицій архітектоніки українського книжкового мистецтва в процесі підготовки сучасного художника-дизайнера. - C. 33-38.
  7. Коробейнікова Т. Підсистема вправи для навчання англійського діалогічного мовлення. - C. 39-46.
  8. Кулічова С. Музична інформація – джерело педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 47-52.
  9. Медведєва М. Дискретна математика як складова системи підготовки студентів вищих навчальних закладів. - C. 53-61.
  10. Недосєкова Н. Фахова підготовка майбутніх інженерів-педагогів харчового профілю. - C. 62-68.
  11. Паладьєва А. Форми контролю мовної компетентності студентів на заняттях з іноземної мови за фаховим спрямуванням. - C. 69-76.
  12. Савченко Н. Методологічні підходи формування професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи. - C. 77-83.
  13. Соколова А. Навчально-методичне забезпечення диригентсько-хорової підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 84-94.
  14. Шара С. Етапи технології навчання у "школі молодого викладача" для забезпечення професійно-педагогічної адаптації. - C. 95-102.
  15. Кузьменко Г. Технологія підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до організації художньо-творчої діяльності учнів основної школи. - C. 103-110.
  16. Смірнова О. Зміст та сутність медіапрезентацій у підготовці сучасного фахівця образотворчого мистецтва. - C. 111-118.
  17. Безлюдна Н., Дудник Н. Самоосвіта в процесі професійної діяльності майбутнього педагога. - C. 119-124.
  18. Бикова О. Творча індивідуальність як основа розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії. - C. 125-130.
  19. Браславська О. Розвивальний аспект підготовки вчителя: сформованість професійного мислення. - C. 131-136.
  20. Гарбузенко Л. Система навчальних завдань для формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 137-143.
  21. Горожанкіна О. Діагностика сформованості музично-виконавської компетентності майбутніх учителів музики. - C. 144-152.
  22. Казанцева Л. Професійно-мовленнєва компетентність як здатність майбутніх вихователів до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. - C. 153-160.
  23. Косинський Г. Формування здатності студентів до художньої інтерпретації в процесі занять у навчальному хоровому колективі. - C. 161-167.
  24. Куценко С. Народно-сценічний танець як засіб формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. - C. 168-177.
  25. Лисакова І. Технології соціокультурної діяльності в професійній підготовці майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 178-183.
  26. Ночовка О., Дермельова Н. Про додаткові функції майбутнього вчителя мистецьких дисциплін (на прикладі роботи з музично обдарованими дітьми в початковій школі). - C. 184-190.
  27. Сідаш Н. Формування педагогічної свідомості у майбутніх викладачів вищих шкіл. - C. 191-197.
  28. Хе Сюефей Акмеологічний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів хореографії. - C. 198-203.
  29. Чжоу Лянлян Проблема формування творчої індивідуальності студента в умовах музично-педагогічної освіти. - C. 204-210.
  30. Батюк З. Особливості сучасного хореографічного мистецтва та його роль у збагаченні художньо-естетичного досвіду студентів-хореографів. - C. 211-219.
  31. Божок Т. Феноменологія духовно-творчого потенціалу підлітків. - C. 220-227.
  32. Семенов А. Виховання лідерів: практика інформаційно-збагачувальної роботи з педагогами та батьками молодших школярів. - C. 228-234.
  33. Терещенко Т. Педагогічне партнерство школи та сім’ї як чинник оптимізації музичного виховання дітей. - C. 235-240.
  34. Давидченко І. Суть дефініції "лінгвокультурологія", "лінгвокультурологічна компетентність" у науково-педагогічних дослідженнях. - C. 241-247.
  35. Касьян Т. Организация обучения декоративно-прикладному искусству в различных учебных заведениях Екатеринославской губернии во второй половине ХIX – начале ХХ века. - C. 248-255.
  36. Кузнєцова О. Хорове виховання в контексті розвитку музичної освіти в Україні. - C. 256-262.
  37. Озерна Н. Проблема змісту дитячої книги у 20 – 30-і рр. ХХ століття. - C. 263-271.
  38. Глотова І. Культурно-педагогічна платформа сучасного викладача. - C. 272-278.
  39. Жигірь В. Прийняття управлінських рішень у професійній діяльності менеджера освіти. - C. 279-287.
  40. Сотська Г. Естетичний досвід – основа художньо-творчої діяльності викладача образотворчого мистецтва вищого педагогічного навчального закладу. - C. 288-293.
  41. Чень Чень Теоретичні аспекти сутності поняття емоційно-ціннісного ставлення до творів мистецтва. - C. 294-301.
  42. Чжао Лі Гуманістичні основи підготовки майбутніх співаків з КНР в системі української музичної освіти. - C. 302-309.
2015
Вип. 12(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського