Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2014/9(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Безлюдний Р. До питання організації самостійної роботи студентів у немовному ВНЗ. - C. 7-14.
  5. Васько О. Використання проблемних лекцій у математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів. - C. 15-21.
  6. Власенко А. Становлення майбутнього вчителя іноземної мови відповідно до вимог сучасності. - C. 22-26.
  7. Грицай Н. Індивідуальна траєкторія методичного становлення майбутнього вчителя біології у вищому навчальному закладі. - C. 27-32.
  8. Іванова Ю. Неперервна математична підготовка в освіті фахівця з аграрного менеджменту. - C. 33-38.
  9. Ковальчук Л. Проектування системи психолого-педагогічного супроводу формування культури професійного мислення майбутніх педагогів. - C. 39-45.
  10. Кожевникова А. Специфіка сучасного педагогічного процесу як складної самоорганізованої системи. - C. 46-52.
  11. Лупанов О. Організація контрольно-залікових заходів з музичного інструменту та проблеми оцінювання знань, умінь і навичок студентів. - C. 53-60.
  12. Маслюк Р. Багаторівнева підготовка майбутніх учителів фізичного виховання як наукова проблема. - C. 61-65.
  13. Пагута Т. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів початкових класів до естетичного виховання молодших школярів. - C. 66-72.
  14. Соснова М. Фреймовий підхід при організації мовного спілкування. - C. 73-79.
  15. Інноваційні технології

  16. Кононец Н. Бінарне заняття як форма ресурсно-орієнтованого навчання студентів. - C. 80-86.
  17. Кравець О. Особливості розробки iнформацiйного конструкту технології проектування навчальної iнформацiї викладачем вищої школи: докомунiкативна фаза. - C. 87-93.
  18. Красовська О. Обґрунтування цілей професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій. - C. 94-101.
  19. Кубанов Р. Ключові елементи кредитно-модульної системи організації навчання студентів у вищому навчальному закладі. - C. 102-109.
  20. Міськова Н. Особливості впровадження інноваційних технологій у математичній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 110-115.
  21. Шаров С., Шарова Т. Використання електронного засобу навчального призначення зі спецкурсу "Кость Гордієнко: художній і культурний феномен ХХ ст.". - C. 116-121.
  22. Формування професійної компетентності

  23. Авксентієва С. Активні методи навчання у формуванні професійної компетентності педагога-музиканта. - C. 122-129.
  24. Авхутська С. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії: результати експериментальної роботи. - C. 130-134.
  25. Барабаш І. Формування професійної компетентності студентів-філологів у процесі проходження педагогічної практики (теоретичний аспект). - C. 135-139.
  26. Євсюков О. Провідні принципи формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 140-145.
  27. Кіш Н. Компетентнісний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. - C. 146-153.
  28. Коваль В. Компетентнісно спрямоване навчання як одна з педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 154-161.
  29. Савінова Н. Актуальні проблеми формування професійної компетентності вчителів-логопедів. - C. 162-169.
  30. Виховні аспекти підготовки

  31. Зубченко Л. Потенціал музею спортивної слави у формуванні творчої особистості майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 170-176.
  32. Ключова Л. Професійна самосвідомість педагогічних працівників: етичний підхід до вирішення проблеми. - C. 177-181.
  33. Маслюк К. Особистісне самовизначення як міждисциплінарна категорія. - C. 182-190.
  34. Паршук С. Професійний саморозвиток і самовдосконалення майбутніх учителів початкових класів. - C. 191-195.
  35. Історія педагогічної освіти

  36. Afonin J Myśl antyczna o wychowaniu w pismach metropolity Piotra Mohyły. - C. 196-200.
  37. Браславська О. Вітчизняна географічна освіта: історичні аспекти XVII – поч. ХХ століття. - C. 201-208.
  38. Бунчук О. Діяльність товариства шкільної освіти з розбудови української національної школи (1917–1920 рр.). - C. 209-213.
  39. Голубнича Л. Розвиток категорій дидактики в педагогічній науці. - C. 214-222.
  40. Коляда Н. Розвиток громадсько-педагогічного руху як об’єктивний чинник виникнення дитячого руху (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 223-229.
  41. Куліш С. Розвиток педагогічної освіти в Харківському університеті (кінець XIX ст. – початок ХХ ст.). - C. 230-239.
  42. Нечипоренко К. Зміст освіти в початкових школах Радянської України в 1958–1991 рр.. - C. 240-247.
  43. Рацлав Н. Методична підготовка вчителів математики у Слов’янському державному педагогічному інституті в 60-х роках XX ст.. - C. 248-256.
  44. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  45. Бахмат Н. Конкурентоспроможність учителя початкової школи в умовах інформатизації освіти. - C. 257-263.
  46. Борисенко Д. Перспективні стратегії інформаційно-комунікативного розвитку вищої освіти. - C. 264-268.
  47. Деркач С. Підготовка вчителя до навчання англійської мови в міжнародній освітній політиці: зміни та перспективи. - C. 268-273.
  48. Северіна Т. Іншомовна професійна підготовка майбутніх педагогів в умовах запровадження нового державного стандарту. - C. 274-280.
  49. Наші автори. - C. 281-284.
  50. Аннотации. - C. 285-296.
  51. Annotation. - C. 297-307.
2014
Вип. 9(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського