Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2014/10(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Афанасьєв Ю. Мистецька освіта: питання ефективності та художньо-естетичного розвитку. - C. 7-14.
  5. Бонь І. Формування творчої особистості у процесі навчання. - C. 15-21.
  6. Васильківська О. Пластичне вирішення площинних форм в графічному дизайні засобами квілінгу. - C. 22-28.
  7. Гаврілова Л. Реалізація сучасних вимог до електронних навчальних засобів у мультимедійнихпідручниках з історії музичного мистецтва. - C. 29-34.
  8. Гусак В., Кремешна Т. Перспективи застосування методу музикотерапії в процесі професійного становлення педагогів-музикантів. - C. 35-40.
  9. Косенко П. Членування мелодії за аналогією зі словесною мовою як допоміжний засіб опанування інструментального виконавського мистецтва. - C. 41-48.
  10. Курач М., Шабага С. Компоненти педагогічної концепції формування цілісного художньо-проектного знання майбутнього вчителя технологій. - C. 49-53.
  11. Кутова О. Інтегроване використання мистецтва у практичному досвіді викладача вищого навчального закладу. - C. 54-59.
  12. Лимаренко Л. Закономірності використання синтезу мистецтв у виставах студентського театру. - C. 60-65.
  13. Медвідь Т. Значущість дисципліни "Історія хореографічного мистецтва" в системі підготовки майбутніх хореографів. - C. 66-71.
  14. Мельничук Н. Формування рефлексивних умінь в контексті методичної підготовки майбутнього учителя англійської мови. - C. 72-76.
  15. Михальчук В. Дефінітивні та функціональні аспекти дослідження художніх галерей у вимірі динаміки освіти. - C. 77-84.
  16. Мозговий В. Функціональність цілісного операційного комплексу режисури педагогічної дії. - C. 85-91.
  17. Музика О. Роль емоційно-вольового фактору в активізації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 92-98.
  18. Пиж’янова Н. Теоретичні аспекти музичного сприйняття у дитячому віці. - C. 99-104.
  19. Пічкур М. Метод стилізації як засіб творчого розвитку майбутнього дизайнера на заняттях з композиції. - C. 105-110.
  20. Сирота З., Сирота В. Активізація пізнавально-творчої діяльності учнів у навчально-виховному процесі школи. - C. 111-115.
  21. Скрипченко О. Структурні компоненти розвитку професійної майстерності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 116-123.
  22. Сухецька О. Онтологія музичного виконавства та мистецтво керування хором. - C. 124-129.
  23. Інноваційні технології

  24. Брюханова Г. Інформатизація професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції в Україні. - C. 130-134.
  25. Зайцева В. Впровадження інноваційних технологій в процесі викладання дисциплін спеціальності "дизайн". - C. 135-139.
  26. Руденченко А. Етнодизайн як міждисциплінарний феномен створення творчого освітнього простору. - C. 140-146.
  27. Формування професійної компетентності

  28. Будник О. Моніторинг особистісно-професійної готовності майбутніх учителів до соціально-педагогічної діяльності. - C. 147-155.
  29. Гунько Н., Банкул Л. Шляхи оптимізації формування вокально-виконавської надійності майбутніх педагогів-музикантів. - C. 156-161.
  30. Дермельова Н., Ночовка О. Шляхи формування мистецтвознавчої компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 162-167.
  31. Збожимська Н. Розвиток творчої самостійності студентів у процесі інструментально-виконавської підготовки. - C. 168-172.
  32. Мосенко Н. Музично-виконавська компетентність в контексті завдань сучасної мистецької освіти. - C. 173-178.
  33. Плахотна С. Конфліктологічна компетентність як засіб засвоєння позиції співробітництва у процесі взаємодії "учитель-учні". - C. 179-183.
  34. Радзівіл Т. Готовність студентів педагогічного коледжу до навчання музики молодших школярів. - C. 184-189.
  35. Семенова О. Сутність та специфіка художньо-творчої компетентності як запорука професіоналізму вчителя образотворчого мистецтва. - C. 190-196.
  36. Сивак Т. Формування концертмейстерських умінь майбутніх вчителів музики в класі баяна. - C. 197-202.
  37. Смірнова О. Етнокультурний напрямок навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва у процесі вивчення декоративно-прикладної творчості. - C. 203-210.
  38. Тименко В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання ігрового дизайну учнів початкових класів. - C. 211-220.
  39. Чуба В. Проблеми формування професійних якостей майбутніх хореографів в системі вищої освіти. - C. 221-227.
  40. Шимко В. Розвиток творчої індивідуальності майбутнього спеціаліста у професійнй освіті. - C. 228-232.
  41. Виховні аспекти підготовки

  42. Бадьора С. Практика налагодження ефективної взаємодії між вчителем та батьками. - C. 233-239.
  43. Suncica D. The art of literature as an important factor in teaching and education. - C. 240-245.
  44. Історія педагогічної освіти

  45. Булгакова В. Історіографчний аспект дослідження змісту підручників з іноземної мови для учнів 5–7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (1946–1960 роки). - C. 246-251.
  46. Калабська В. Деякі аспекти інструментального колективного музикування майбутніх учителів музичного мистецтва в УДПУ імені Павла Тичини. - C. 252-256.
  47. Кочубей Т. Філософія дитинства у спадку педагогів-мислителів XVII–XX століть. - C. 257-267.
  48. Устименко-Косоріч О. Тенденції становлення сербської баянно-акордеонної школи (кінець ХІХ – початок ХХ століття. - C. 268-273.
  49. Філатова Л. "Теорія музики" Г. Гесса де Кальве: історико-педагогічний аспект. - C. 274-279.
  50. Наші автори. - C. 280-283.
  51. Аннотации. - C. 284-294.
  52. Annotation. - C. 295-304.
2014
Вип. 10(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського