Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2014/10(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Грицик Н. Діагностика сформованості культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 7-12.
  5. Гричаник Н. Теоретичне осмислення проблеми аналізу художнього твору: методичний і літературознавчий аспекти. - C. 13-18.
  6. Деркач Г. Особливості відбору лексичного мінімуму для активного і пасивного словника студентів факультетів фізичного виховання. - C. 19-24.
  7. Кухарчук І. Організація індивідуальної роботи майбутніх фахівців з української мови за професійним спрямуванням за кредитно-модульною системою навчання. - C. 25-30.
  8. Олексенко Т. Важливість підготовки майбутнього вчителя до проведення спостережень з учнями. - C. 31-37.
  9. Палагута І. Педагогічна діяльність вчителя як основна складова професійної компетентності майбутнього освітянина. - C. 38-42.
  10. Папіжук В. Використання автентичних матеріалів під час навчання французької мови як третьої іноземної у ВНЗ. - C. 43-47.
  11. Петрик Л. Методичні можливості застосування медіазасобів на уроках іноземних мов. - C. 48-54.
  12. Плахотнюк Н. Використання навчально-ігрового проектування на заняттях з іноземної мови. - C. 55-60.
  13. Пушкар О. Сучасні підходи та методи навчання англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності у немовному вищому навчальному закладі. - C. 61-67.
  14. Рацул О. Педагогічне підґрунтя системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. - C. 68-73.
  15. Росновський М., Логінов М. Роль та значення демонстраційних експериментів у підготовці майбутніх інженерів-педагогів. - C. 74-79.
  16. Сливка Л. Деякі аспекти теорії та методики підготовки майбутніх учителів початкових класів до здоров’язберігаючої діяльності. - C. 80-86.
  17. Ткачук Г. Вебінар як засіб теоретичної підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 87-92.
  18. Чайка О. Проблема розвитку творчої самостійності майбутнього фахівця у методиці літератури: ретроспективний аналіз. - C. 93-98.
  19. Інноваційні технології

  20. Гетьман И. Использование электронных учебников в дистанционном образовании. - C. 99-104.
  21. Мегем Є. Використання технологій нейролінгвістичного програмування у проектно-технологічній підготовці студентів. - C. 105-111.
  22. Поляновська О. Використання технологій інтерактивного навчання під час вивчення курсу "Технології навчального процесу в початковій школі". - C. 112-117.
  23. Прищепа С. Використання технологій інтерактивного навчання у підготовці майбутніх педагогів. - C. 118-123.
  24. Руднік Ю. Актуалізація проблеми застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов. - C. 124-131.
  25. Формування професійної компетентності

  26. Горщенко Ю. Формування оцінно-естетичних суджень студентів у процесі професійної підготовки в умовах вищої школи. - C. 132-137.
  27. Довга Т. Педагогічна толерантність як ознака іміджевої позиції вчителя-вихователя. - C. 138-145.
  28. Земка О. Педагогічні умови формування дослідницьких умінь у студентів-філологів. - C. 146-155.
  29. Ілляхова М. Андрагогічні принципи підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 156-165.
  30. Кондрацька Г. Етапи формування комунікативної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. - C. 166-172.
  31. Нестайко І. Розвиток дидактичної ініціативи майбутніх учителів – запорука високого професіоналізму. - C. 173-179.
  32. Сівак Н. Соціалізація майбутнього вчителя в умовах соціально-педагогічного партнерства. - C. 180-185.
  33. Скрипник Н. Педагогічний супровід як умова формування суб’єктної позиції майбутніх фахівців. - C. 186-192.
  34. Соколенко Л. Сучасні тенденції формування культури здорового способу життя в процесі підготовки майбутніх фахівців. - C. 193-199.
  35. Ткаченко О. Деякі питання формування етнопедагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 200-205.
  36. Хіценко Л. Формування соціокультурної компетенції за допомогою автентичних матеріалів. - C. 206-211.
  37. Виховні аспекти підготовки

  38. Максютов А. Патріотичне виховання майбутніх учителів географії в процесі туристсько-краєзнавчої роботи. - C. 212-217.
  39. Омельяненко С. Національне виховання майбутніх фахівців у процесі використання методу проектів. - C. 218-223.
  40. Попадич О. Професійно-правова обізнаність як компонент структури правової вихованості майбутнього фахівця комп’ютерної галузі. - C. 224-231.
  41. Історія педагогічної освіти

  42. Бунчук О. Науково-педагогічна діяльність товариства шкільної освіти як фактор розвитку професійної підготовки спеціалістів (1917–1920 рр.). - C. 232-238.
  43. Лучкевич В. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови: історико-педагогічний дискурс. - C. 239-243.
  44. Новаківська Л. О. Д. Галахов – автор навчальних посібників зі словесності. - C. 244-250.
  45. Суділовська М. Наукова спадщина Дмитра Чижевського крізь призму педагогічної рефлексії. - C. 251-255.
  46. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  47. Вертегел В. Проблема академічної мобільності в контексті підготовки конкурентоспроможних фахівців. - C. 256-261.
  48. Герлянд Т. Прогностичні підходи до професійно-технічної освіти україни в умовах сьогодення. - C. 262-268.
  49. Фурс Т. Впровадження компетентнісного підходу у вищу педагогічну освіту. - C. 269-275.
  50. Наші автори. - C. 276-279.
  51. Аннотации. - C. 280-292.
  52. Annotation. - C. 293-304.
2014
Вип. 10(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського