Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2012/6(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Андрійчук Н. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 6-13.
  5. Ахметжанова Г., Богданова А. Диагностика качества образования как важный компонент управления вузом. - C. 14-20.
  6. Богданова А., Ахметжанова Г. Система оценки эффективности управления качеством в информационно-коммуникативном пространстве вуза. - C. 21-29.
  7. Качак Т. Підготовка студентів спеціальності "початкове навчання" до реалізації мети, змісту, завдань літературної освіти в початковій школі. - C. 30-35.
  8. Коберник Г. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до здійснення індивідуалізації навчання учнів. - C. 36-43.
  9. Котик Т. Мета підготовки студентів до навчання молодших школярів української мови як лінгводидактична проблема. - C. 44-48.
  10. Кочерга О. Використання ділової гри у процесі формування соціальної відповідальності майбутніх учителів початкових класів. - C. 49-56.
  11. Петько Л. Шляхи формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів мистецьких спеціальностей ВНЗ у процесі фахової підготовки. - C. 57-62.
  12. Пилинський Я. Мультикультурна освіта як головний чинник залучення дітей іммігрантів до суспільства (Досвід США). - C. 63-71.
  13. Тогобецкая Е. Формирование элементарных математических понятий младшего школьника. - C. 72-77.
  14. Хекало А. Вплив музичного мистецтва на формування особистості майбутнього музиканта. - C. 78-83.
  15. Хекало М. Специфіка організації навчально-методичної діяльності майбутнього вчителя музики. - C. 84-89.
  16. Інноваційні технології

  17. Данилюк С. Психологічні засади формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами Інтернет-технологій. - C. 90-97.
  18. Коберник О. Підготовка майбутніх учителів до застосування пректної технології у професійній діяльності. - C. 98-105.
  19. Котик Т., Березовська Л., Гладиш Т. Формування готовності майбутніх учителів молодших класів до використання мультимедійних засобів на уроках української мови. - C. 106-111.
  20. Кужельний А. Особливості організації самостійної роботи майбутніх вчителів технологій. - C. 112-117.
  21. Титова Н. Використання інноваційного підходу при викладанні дисципліни "Діловодство" майбутнім учителям технологій. - C. 118-122.
  22. Ткаченко Л. Використання проектної технології у формуванні критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи. - C. 123-130.
  23. Шевченко І. Розвиток фахової компетентності вчителів в процесі викладання природничих дисциплін. - C. 131-136.
  24. Формування професійної компетентності

  25. Андрусяк У. Окремі аспекти підготовки вчителів до формування соціокультурної компетенції молодших школярів на початковому етапі мовної освіти. - C. 137-142.
  26. Безлюдна Н. Оцінна діяльність вчителя на уроці як заохочення і покарання. - C. 143-148.
  27. Валюк В. Формування спеціальних компетенцій при навчанні хімічним дисциплінам у педагогічному ВНЗ. - C. 149-153.
  28. Гривкова О. Гендерна компетентність як інноваційний елемент удосконалення професійної підготовки вчителів математики у Німеччині. - C. 154-159.
  29. Зеліковська О., Кіштель О. Формування іншомовної професійної компетенції студентів економічних спеціальностей. - C. 160-167.
  30. Клочкова Г. Модель креативной личности студента, обладающего графическо-конструкторскими умениями. - C. 168-176.
  31. Копил О. Проблема формування самоосвітньої компетентності при вивченні англійської мови для професійного спілкування. - C. 177-183.
  32. Кравченко Л. Об’єкт та цілі БЖД: життєве середовище аксіома потенційної безпеки діяльності людини. - C. 184-189.
  33. Макарчук В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя у процесі вивчення курсу "Основи педагогічної майстерності". - C. 190-196.
  34. Пащенко Д. Шляхи забезпечення професійної майстерності викладача педагогічного університету. - C. 197-203.
  35. Виховні аспекти підготовки

  36. Ахметжанова Г., Симдянова Г. Формирование общекультурной компетентности учащихся младшего школьного возраста средствами музейной педагогіки. - C. 204-211.
  37. Горбатюк Н. Учитель у педагогічному доробку В. О. Сухомлинського. - C. 212-218.
  38. Делінгевич Л. Психолого-педагогічні дослідження проблеми виховання особистості майбутнього спеціаліста. - C. 219-226.
  39. Руденко И. Коллективное экспериментирование как метод проектирования и реализации воспитательной деятельности современного вуза. - C. 227-232.
  40. Наші автори. - C. 233-235.
  41. Аннотации. - C. 236-243.
  42. Annotation. - C. 244-250.
2012
Вип. 6(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського