Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2012/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Базильчук Л. Основні положення підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до викладання мистецтва кераміки. - C. 7-14.
  5. Вовк М. Навчально-методичне забезпечення фольклористичної підготовки словесників в університетах України. - C. 15-22.
  6. Дашицька Л. Музично-слухова активність студентів-інструменталістів та шляхи її формування. - C. 23-29.
  7. Кайдановська О. Модель образотворчої підготовки майбутніх архітекторів. - C. 30-38.
  8. Король А. Експериментальна методика навчання графічного дизайну учнів у позашкільних закладах освіти. - C. 39-46.
  9. Музика О. Пленерна практика як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. - C. 47-52.
  10. Полатайко О. Особливості застосування візуальних тестів у курсі історії та методики викладання художньої культури. - C. 53-59.
  11. Сирота З., Сирота В. Сенсорний розвиток школярів як важливий чинник професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 60-65.
  12. Темченко Л. Комплексна взаємодія мистецтв як засіб формування творчої особистості. - C. 66-72.
  13. Терешко І. Вивчення символіки українських ігрових хороводів у контексті курсу "Народознавство та хореографічний фольклор України". - C. 73-80.
  14. Чернишова А. Змістова характеристика поняття "індивідуальний почерк" у контексті підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії в ЗОШ. - C. 81-85.
  15. Інноваційні технології

  16. Брюханова Г. Основні аспекти підготовки майбутніх учителів комп’ютерної графіки з використанням комп’ютерних технологій. - C. 86-92.
  17. Радченко С. Інноваційні підходи у формуванні гармонічного слуху майбутніх учителів музики на основі міжпредметних зв’язків. - C. 93-98.
  18. Соломаха С. Проектування організаційно-методичної системи розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 99-105.
  19. Сотська Г. Технологія формування естетичної культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в педагогічних університетах. - C. 106-113.
  20. Формування професійної компетентності

  21. Гусак В. Особливості виявлення сценічного хвилювання у процесі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 114-122.
  22. Дубровіна І. Мотиваційна сфера самоосвітньої діяльності вчителів музики в системі післядипломної освіти. - C. 123-133.
  23. Йовенко Л. Соціально-побутове красномовство українців як засіб підвищення риторичної майстерності вчителя-літератора (за матеріалами творчості Михайла Стельмаха). - C. 134-139.
  24. Кремешна Т. Музичне мислення як фактор професійного становлення майбутніх учителів музики. - C. 140-144.
  25. Куценко С. Пізнавальні психічні процеси як складова формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії. - C. 145-153.
  26. Лук’янчиков М. Проблема виконавського інтонування майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки. - C. 154-160.
  27. Лук’янчикова О. Сутність та структура особистісної стійкості майбутнього вчителя музики. - C. 161-167.
  28. Рибніков О. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності. - C. 168-175.
  29. Умрихіна О. Вплив творчої проблеми на формування професійної зрілості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. - C. 176-181.
  30. Виховні аспекти підготовки

  31. Андрощук Л. Прояв особливостей індивідуального стилю діяльності педагога-хореографа в процесі викладання класичного танцю. - C. 182-187.
  32. Безлюдний О. До питання законодавчої підтримки сім’ї як виховної інституції в Україні. - C. 188-196.
  33. Березовська О. До проблеми музично-виконавської діяльності у фортепіанній підготовці майбутніх учителів музики. - C. 197-202.
  34. Зайцева О. Урок музики як основний засіб формування естетичної культури учнів основної школи. - C. 203-208.
  35. Зелінський З., Збожимська Н. Репертуар шкільного хору як фактор музично-естетичного виховання учнів. - C. 209-215.
  36. Роговська Є. Особливості соціокультурного та аксіологічного підходів у формуванні патріотичної свідомості особистості. - C. 216-222.
  37. Руденченко А. Теоретичні аспекти ментальної своєрідності в дизайні. - C. 223-228.
  38. Сарвілова Д. Народна хореографія як засіб залучення молодших школярів до пізнання та збереження традицій свого народу. - C. 229-233.
  39. Історія педагогічної освіти

  40. Фей Ю. Проблеми організації митецької освіти в сучасному Китаї. - C. 234-240.
  41. Балдинюк Д., Балдинюк Н. Вивчення майбутніми вчителями музики поняття тональності в курсі теорії музики: історичний аспект. - C. 241-247.
  42. Благова Т. Хореографічна підготовка вчителя в системі педагогічної освіти: історико-педагогічний аспект. - C. 248-254.
  43. Мозговий В. Режисура педагогічної дії у театрально-драматичному мистецтві кінця XVI – початку XIX століття. - C. 255-261.
  44. Сивачук Н., Циганок О. Виховання патріотизму засобами образотворчого фольклору в українській родині 2-ї половини ХІХ ст. – першої чверті ХХ ст.. - C. 262-266.
  45. Філіпчук Н. Творчість Миколи Лисенка у контексті формування гуманістичної спрямованості музичної освіти в Західній Україні. - C. 267-272.
  46. Ятло Л., Ятло Л. Духовна музика в творчості М. Д. Леонтовича. - C. 273-278.
  47. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  48. Лисакова І. Філософія освіти: гуманістичний вимір. - C. 279-284.
  49. Піддубна О. Педагогічний малюнок в професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва. - C. 285-290.
  50. Побірченко О. Сучасні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін у вищому навчальному закладі. - C. 291-198.
  51. Сироткіна Ж. Педагогічні можливості взаємодії різних видів мистецтва у процесі формування професійних умінь майбутніх учителів початкових класів і музики. - C. 299-305.
  52. Скрипник Н. Деякі аспекти готовності педагогічних працівників до гуманізації освітнього процесу. - C. 306-312.
  53. Наші автори. - C. 313-316.
  54. Аннотации. - C. 317-327.
  55. Annotation. - C. 328-336.
2012
Вип. 6(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського