Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2012/5(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Авсієвич Н. Креативність педагога як умова розвитку творчих здібностей учнів у процесі опрацювання народних казок на уроках читання в початкових класах. - C. 7-12.
  5. Бабій Ю. Культурологічний підхід до підготовки майбутнього вчителя географії. - C. 13-18.
  6. Балдинюк О. Майбутній соціальний педагог як суб’єкт професійного спілкування: критерії сформованості. - C. 19-25.
  7. Доля Т. Формування здорового способу життя школярів як актуальне завдання професійної діяльності вчителя. - C. 26-34.
  8. Ібрагімов Т. Дидактичні умови раціональної організації самостійної роботи при вивченні накреслювальної геометрії майбутніми інженерами-педагогами. - C. 35-40.
  9. Козій О. До проблеми формування вокальних навичок майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу. - C. 41-47.
  10. Музика О. Цілеспрямованість і творча активність майбутнього вчителя образотворчого мистецтва як основа особистісного становлення. - C. 48-53.
  11. Радченко І. Використання системно-інформаційного підходу при розробці навчальних посібників. - C. 54-58.
  12. Рогова Т. Проблема персоналізації особистості вчителя в науковій літературі. - C. 59-68.
  13. Сирота З., Сирота В. Сутність готовності майбутніх учителів до викладання інтегрованих курсів у початковій школі. - C. 69-75.
  14. Торбіна Т. Професійно значущі якості особистості сучасного фахівця. - C. 76-81.
  15. Чорноус В. Творчі здібності особистості: визначення, сутність, структура. - C. 82-87.
  16. Інноваційні технології

  17. Бєлоліпцева О. Технологіїя підготовки соціальних педагогів до збереження репродуктивної функції в сім’ї. - C. 88-93.
  18. Веремчук А. Інноваційна освітня діяльність сучасного вчителя початкових класів. - C. 94-99.
  19. Грітченко А. Викладач у системі професійної підготовки майбутнього вчителя технологічної освіти. - C. 100-105.
  20. Зубченко А. Використання творчих завдань при формуванні педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 106-111.
  21. Іщенко В. Педагогічні технології у вищому навчальному закладі. - C. 112-119.
  22. Мартинюк Г. Застосування інтернет-технологій під час підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 120-124.
  23. Оніпко В. Технологічні основи процесу підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до професійної діяльності у профільній школі. - C. 125-132.
  24. Тадеєва М. Сучасні інноваційні компютерні технології в іншомовній освіті школярів. - C. 133-137.
  25. Формування професійної компетентності

  26. Александрова Н. Взаємозв’язок управлінської компетентності та управлінської культури викладача. - C. 138-143.
  27. Войтова Л. Формування екологічної культури майбутніх соціальних педагогів у педагогічному ВНЗ. - C. 144-150.
  28. Волосенко В. Компетентнісний підхід до психолого-педагогічної підготовки вчителів в економічному університеті. - C. 151-158.
  29. Задорожна О. Формування екологічних переконань у студентів педагогічних університетів засобами природоохоронної роботи. - C. 159-166.
  30. Коробович Л. Створення теоретичної моделі системи педагогічного моніторингу у вищому навчальному закладі. - C. 167-173.
  31. Максютов А. Принципи та методи патріотичного виховання майбутніх учителів географії. - C. 174-179.
  32. Тімець О. Пріоритетні напрями професійної підготовки вчителя-географа за рубежем. - C. 180-186.
  33. Історія педагогічної освіти

  34. Балахтар В. Науково-методичне забезпечення організації дозвілля дітей та підлітків в закладах позашкільної освіти (1960–1991 рр.). - C. 187-194.
  35. Будз І. Практичний досвід Великої Британії в ідентифікації обдарованих і талановитих школярів. - C. 195-200.
  36. Волікова В. Роль студентських клубів в організації дозвілля студентської молоді УСРР у 20-х роках ХХ століття. - C. 201-206.
  37. Кир’ян В. Діяльність медичних наукових шкіл академіків О. О. Богомольця, М. Д. Стражеска та В. П. Філатова (ІІ половина XX століття). - C. 207-212.
  38. Марчук С. Костянтин Ушинський про науково-практичні підходи підготовки вчителів до фізичного виховання школярів (за матеріалами "Програми педагогіки для жіночих навчальних закладів"). - C. 213-219.
  39. Пахомова Т. Шляхи впровадження тьюторської системи освіти у зарубіжних країнах. - C. 220-224.
  40. Приходько Г. Діяльність учнівських гуртків і товариств фізкультурного спрямування в школах України наприкінці ХIХ – з початку ХХ ст.. - C. 225-232.
  41. Ткачук О. Особливості застосування комунікативного методу навчання іноземних мов в загальноосвітніх навчальних закладах Польщі. - C. 233-238.
  42. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  43. Ковалевська Н. Особливості роботи домашнього педагога з молодшими школярами, які мають навчальні ускладнення. - C. 239-244.
  44. Ніколаєску І. Акмеологічний підхід до розвитку професійного іміджу сучасного педагога в системі післядипломної освіти. - C. 245-251.
  45. Пономаревський С. Релігійна терпимість і міжкультурний діалог у системі ціннісних координат полікультурного суспільства та формування їх засобами освіти (на прикладі українців у Росії). - C. 252-258.
  46. Наші автори. - C. 259-262.
  47. Аннотации. - C. 263-271.
  48. Annotation. - C. 272-279.
2012
Вип. 5(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського