Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2011/4(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Богута В. Особливості методичної підготовки студентів до проходження виробничої педагогічної практики у дитячих оздоровчих таборах у рамках курсу "Методика виховної роботи". - C. 7-13.
  5. Бойченко В. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до формування в учнів культури розумової праці. - C. 14-19.
  6. Золочевська М. Оцінювання готовності майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання. - C. 20-24.
  7. Качак Т. Особливості вивчення літератури для дітей у контексті підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 25-30.
  8. Климова О. Методика роботи з відеоматеріалами на занятті з англійської мови. - C. 31-35.
  9. Малежик Ю. Проблеми підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання предмета "Образотворче мистецтво" у початковій школі на сучасному етапі. - C. 36-42.
  10. Манохіна І. Тренінг як засіб формування готовності майбутнього соціального педагога до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. - C. 43-47.
  11. Інноваційні технології

  12. Безлюдна Н. Дистанційна форма навчання як інновація в педагогіці. - C. 48-54.
  13. Бреславська Г. Формування проектної діяльності студента в освітньо-виховному процесі ВНЗ. - C. 55-59.
  14. Заворотна Я. Роль інноваційних технологій навчання у програмі підготовки майбутнього вчителя. - C. 60-65.
  15. Зубченко О. Застосування інноваційних ІКТ для підготовки майбутніх вчителів. - C. 66-72.
  16. Ищенко А., Антосюк А. Особенности использования информационно-коммуникационных технологий в профессиональной подготовке студентов педагогических вузов. - C. 73-78.
  17. Лупенко-Ковтун С. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання. - C. 79-84.
  18. Мозговий В. Режисура педагогічної дії як професійна функція майбутнього вчителя. - C. 85-90.
  19. Кубрак С. Використання інформаційних технологій у професійному саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю. - C. 91-97.
  20. Федорчук В., Дутко О. Використання інноваційних педагогічних технологій в контексті педагогічної підготовки майбутнього вчителя. - C. 98-103.
  21. Ярошинська О. Середовищний підхід в професійній освіті: теоретичні засади та перспективи впровадження. - C. 104-109.
  22. Формування професійної компетентності

  23. Авхутська С. Полікультурна компетентність як чинник професійного й особистісного зростання майбутнього учителя історії. - C. 110-115.
  24. Аниськина Н. Дискурсивная компетенция в системе профессиональной подготовки студентов-переводчиков. - C. 116-124.
  25. Голік О. Режисерська діяльність як елемент театральної педагогіки. - C. 125-130.
  26. Дубяга С., Шевченко Ю., Кучина Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку мислення учнів. - C. 131-140.
  27. Іваній О. Структурно-функціональна модель формування правової компетентності майбутнього вчителя. - C. 141-148.
  28. Казанжи І. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах євроінтеграції. - C. 149-154.
  29. Коновальчук І. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. - C. 155-161.
  30. Котєнєва Ю. Критерії формування професійної ідентичності студентів педагогічного коледжу. - C. 162-168.
  31. Макарчук В. Професійна підготовки майбутніх учителів трудового навчання. - C. 169-175.
  32. Раскалінос В. Рефлексивна компетентність як складова професійної характеристики майбутнього фахівця. - C. 176-182.
  33. Тушева В. Аксіологічний компонент науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. - C. 183-190.
  34. Хоменко С. Критерії і рівні професійної компетентності вчителя фізичної культури. - C. 191-196.
  35. Шмиголь І. Сутність та структура професійної компетентності педагога. - C. 197-204.
  36. Якименко С., Якименко П. Професійна компетентність майбутнього вчителя як загальна умова його педагогічної діяльності. - C. 205-211.
  37. Frączek Z. Model nauczyciela nauczania początkowego w perspektywie literatury naukowej oraz oczekiwań uczniów. - C. 212-223.
  38. Виховні аспекти підготовки

  39. Бойван О. Роль мистецтва слова в естетичному вихованні майбутніх вчителів. - C. 224-229.
  40. Бриль Г. Імідж сучасного вчителя початкових класів. - C. 230-237.
  41. Делінгевич Л. Педагогічна майстерність наставника студентської групи. - C. 238-244.
  42. Жигульова Е. Аналіз чинників здорового способу життя майбутніх фахівців у галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини. - C. 245-250.
  43. Ковальчук І. Мистецтво як засіб виховання світоглядної культури майбутніх учителів початкових класів. - C. 251-257.
  44. Костєва Ю. Формування ціннісного потенціалу педагогічного професіоналізму у студентів природничих спеціальностей. - C. 258-264.
  45. Павицька К. Сутність і структура поваги до дитини як моральної якості майбутніх учителів. - C. 265-271.
  46. Тихомиров С. Управління процесом формування ціннісних орієнтацій студентів гуманітарних ВНЗ. - C. 272-277.
  47. Хмизова О. Формування і розвиток лідерської позиції у майбутніх учителів початкових класів в освітньому просторі ВНЗ. - C. 278-283.
  48. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  49. Абільтарова Е. Концептуальні підходи до навчання майбутніх інженерів-педагогів у галузі охорони праці. - C. 284-291.
  50. Бодруг Н. Роль педагогічної майстерності вчителя в умовах реалізації Болонського процесу. - C. 292-297.
  51. Булгаков В., Шостак А. Технологія оцінювання якості освіти у дослідницькому університеті на шляху до євроінтеграції. - C. 298-307.
  52. Кікіна Н. Методи кредитно-модульної системи навчання професійного іншомовного спілкування студентів технічних університетів США. - C. 308-314.
  53. Кухарчук І. Організація самостійної роботи студентів під час вивчення української мови (за професійним спрямуванням) в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 315-320.
  54. Пахомова Т. Формування гуманної особистості майбутнього вчителя початкових класів у позааудиторній роботі ВНЗ. - C. 321-325.
  55. Наші автори. - C. 326-329.
  56. Аннотации. - C. 330-341.
  57. Annotation. - C. 342-352.
2011
Вип. 4(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського