Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2021/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Хмеляр І., Кушнір Л. Впровадження дистанційного навчання в освітній процес медичних закладів вищої освіти. - C. 7-13.
  4. Швардак М., Галус О. Делегування повноважень як технологія ефективного педагогічного менеджменту. - C. 14-20.
  5. Совік Т. Застосування методу "сторітелінг" у ході вивчення дисциплін "Практикум шкільного музичного репертуару" та "Хорове диригування". - C. 21-26.
  6. Бондар Т. Міжкультурна компетентність майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти в контексті вимог глобалізованого суспільства. - C. 27-35.
  7. Базелюк О. Основні тренди і виклики цифровізації у вищій освіті. - C. 36-44.
  8. Вовк В. Професійна адаптація вчителя-початківця до педагогічної діяльності в сучасній школі. - C. 45-49.
  9. Савка І., Якимович Т. Навчально-методичне забезпечення творчих робіт у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 50-58.
  10. Демянчук М., Олійник Н. Організація самостійної роботи студентів – майбутніх бакалаврів сестринської справи на основі застосування інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 59-70.
  11. Пинзеник О. Педагогічні умови формування міжкультурної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти. - C. 71-77.
  12. Алєксєєв О. Соціальні та педагогічні актуалітети підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації індивідуальної роботи з учнями. - C. 78-83.
  13. Джанда Г. Наступність у системі "коледж-університет" при підготовці майбутніх учителів початкових класів на засадах праксеологічого підходу. - C. 84-89.
2021
Вип. 31

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського