Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2018/40<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кравець В. П. Підготовка школярів до виконання батьківських функцій: зарубіжний досвід. - C. 10-18.
  4. Канішевська Л. В., Булавенко С. Д. Учнівське самоврядування як засіб формування соціальної активності особистості. - C. 19-25.
  5. Сопівник Р. В., Трутень А. В. Досвід виховання ціннісного ставлення до водних ресурсів студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 25-30.
  6. Вишнівська Н. В. Методика діагностування вихованості милосердя в учнів молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 31-37.
  7. Степанюк А. В. Інтегрований підхід як концептуальна основа формування змісту природничо-наукової освіти. - C. 39-45.
  8. Худенко О. М. Реалізація наскрізної лінії "Громадянська відповідальність" на уроках української і зарубіжної літератур в основній школі. - C. 45-51.
  9. Чабан Н. І. Використання компаративних методів у роботі студентів із науковим текстом. - C. 51-56.
  10. Козловський Ю. М., Стечкевич О. О. Можливості розвитку професійної STEM-освіти на засадах інтегративно-проблемного підходу. - C. 58-63.
  11. Мешко Г. М., Мешко О. І. Професійне здоров’я вчителів сучасної школи: бажане і реальне. - C. 63-70.
  12. Микитенко Н. О., Семеряк І. З. Сучасні технології формування стратегій іншомовного професійно орієнтованого спілкування майбутніх програмістів. - C. 70-77.
  13. Сидорович М. М. Фахова підготовка студентів-природничників у класичному університеті в межах проблемної наукової групи на засадах відкритої освіти. - C. 77-84.
  14. Чайка В. М. Самостійна навчальна робота й самоосвітня діяльність майбутніх педагогів як засоби їхньої самореалізації. - C. 84-91.
  15. Шерман М. І. Проблема використання міжнародних інформаційних ресурсів у контексті формування професійної компетентності фахівців. - C. 91-97.
  16. Шмалєй С. В. Психолого-педагогічні аспекти формування безпечної професійної поведінки в системі морської освіти. - C. 98-102.
  17. Шоробура І. М., Ткаченко У. Ю. Розвиток вищої освіти в Україні: компетентнісний підхід. - C. 103-108.
  18. Бурак М. І. Можливості використання дистанційних навчальних програм для формування контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови. - C. 108-115.
  19. Комінарець Т. В. Використання неформальної та інформальної освіти у процесі професійного вдосконалення педагога. - C. 115-121.
  20. Корх М. В., Варварецька Г. А. Комп’ютерне моделювання професійної діяльності майбутніх фахівців морського флоту в процесі навчання у вищих морських навчальних закладах. - C. 121-128.
  21. Наливайко О. О. Формування інформаційно-цифрової компетентності як результат професійної підготовки студентів класичних унівеситетів. - C. 129-134.
  22. Писарчук О. Т. Формування іміджу вчителя початкової школи в умовах освітньо-розвивального середовища. - C. 134-141.
  23. Попова Г. В. Застосування електронних освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх судноводіїв. - C. 142-148.
  24. Сокол І. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 149-153.
  25. Стеценко Н. М., Фролова М. Е. Сучасні підходи до реалізації психолого-педагогічної підготовки студентів технічних університетів. - C. 153-159.
  26. Сушенцев А. О. Зарубіжний досвід розвитку професійної туристичної освіти. - C. 159-164.
  27. Сушенцев О. О. До проблеми інноваційної діяльності викладача закладу вищої освіти. - C. 165-169.
  28. Сушенцева М. Є. Вимоги до професійної підготовки фахівців туристичного бізнесу. - C. 170-175.
  29. Томашевська А. Ю. Експериментальна перевірка ефективності методики формування в майбутніх фармацевтів англомовної лексичної компетентності в читанні та говорінні в процесі самостійної роботи. - C. 175-183.
  30. Чух Г. П. Післядипломна освіта вчителів філологічних дисциплін Півдня України в педагогічній теорії і практиці. - C. 183-188.
  31. Шандра Н. А. Структура лексичної компетентності в діловому писемному спілкуванні майбутніх ІТ-фахівців. - C. 188-193.
  32. Шмалєй С. В., Богатов О. І., Попов В. П. Наукова робота студентів у закладах вищої освіти. - C. 193-198.
  33. Юрженко А. Ю. Навчально-методичне забезпечення підготовки суднових механіків у процесі вивчення англійської мови. - C. 199-205.
  34. Данилова О. І. Розвиток управлінських компетентностей керівників закладів освіти в процесі магістерської підготовки. - C. 207-212.
  35. Корольова І. І. Імідж керівника як чинник формування іміджу освітнього закладу. - C. 212-217.
  36. Пришляк О. Ю. Сучасні тенденції формування полікультурної компетентності фахівців соціальної сфери в західноєвропейських країнах. - C. 219-226.
  37. Герганов Л. Д. Тенденції розвитку морської освіти в Придунайському регіоні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 228-235.
  38. Дічек Н. П. Дитиноцентрованість як практична філософія освіти в Україні: психолого-педагогічний контекст (перші десятиліття доби незалежності). - C. 236-243.
  39. Дороніна Т. О. Військова підготовка учнівської молоді в Другій Речі Посполитій у 1920-х рр. на території західноукраїнських земель. - C. 244-251.
  40. Жорова І. Я. Ґенеза змісту шкільної гуманітарної освіти Закарпаття початку ХХ століття. - C. 251-256.
  41. Бейліс Н. В. Деструктивні фактори оволодіння учнями німецькою мовою в школах України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття. - C. 256-261.
  42. Кохановська О. В. Зміст природничо-математичної освіти дівчат у гімназіях Міністерства народної освіти Російської імперії (70-ті роки ХІХ ст.). - C. 262-268.
  43. Куценко І. В. Особливості моніторингу навчальних досягнень студентів морських навчальних закладів за часів перебудови радянської системи (80-90 роки XX століття). - C. 268-273.
  44. Рябуха І. М. Внесок К. Кнорре в розвиток морської освіти та підготовки фахівців. - C. 273-278.
  45. Сав’юк А. М. Просвітницько-педагогічна діяльність жіночої інтелігенції в складі громадських організацій Півдня України (кінець ХІХ – перша чверть ХХ століття). - C. 278-284.
  46. Школьна М. С. Історико-педагогічні аспекти проблеми формування в молодших школярів позитивного ставлення до навчання. - C. 284-290.
  47. Щетина Т. П. Ретроспективний огляд розвитку системи освіти жінок у Херсонській губернії впродовж ХІХ ст.. - C. 290-296.
  48. Відомості про авторів. - C. 297-299.
2018
Вип. 40
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського